Rússia anuncia la presa d’una altra localitat a Donetsk en el marc dels seus avanços a l’est d’Ucraïna

MADRID, 11 (EUROPA PRESS)

Les autoritats de Rússia han anunciat hui dimarts la presa d’una altra localitat a la província ucraïnesa de Donetsk, consolidant així els avanços obtinguts per les seues forces en la zona durant els últims mesos en el marc de la invasió del país, deslligada al febrer del 2022 per ordre del president rus, Vladimir Putin.

“La localitat de Yasenovoe, en la República Popular de Donetsk, ha sigut alliberada gràcies a accions decisives per part d’unitats del grup Centre de forces”, ha assenyalat el Ministeri de Defensa rus a través d’un breu missatge publicat en el seu compte en Telegram.

Donetsk, junt amb Lugansk, Jersón i Zaporiyia –totes elles parcialment ocupades en el marc de la invasió–, van ser annexionades a l’octubre del 2022 per Rússia, una mesura no reconeguda per part de la comunitat internacional que es va sumar a l’annexió el 2014 de la península de Crimea per part de Moscou.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.