Seguridad Social, Despistaos i Bombai actuaran al festival gratuït de Torrent ‘El Rockejat’

Torrent ha presentat el cartell del seu tradicional festival ‘Rockejat’ que este any celebra el 20é aniversari i per això ha preparat un important cartell amb artistes com la Seguridad Social, que celebra 40 anys; Bombai i Despistaos. A més d’altres com Jamás y Los Forajidos, Horizon 13, El Diluvi, Entre Picos y Flautas, Turbo Dildos, Tigre y PMK. 

Se celebrarà el pròxim 14 i 15 de juliol a les 22:00 ha l’Àgora del Parc Central, un lloc amb un aforament de 4.000 persones i amb una entrada gratuïta i lliure fins a omplir-se. Este any, a diferència dels anteriors, l’Ajuntament ha avançat la presentació del cartell amb motiu del 20é aniversari d’este festival.

La peculiaritat d’este acte, en paraules de Pascual Martínez, el regidor de Festes i Falles de l’Ajuntament de Torrent, és que “compartisquen escenari artistes locals menys coneguts amb altres de rellevants en l’àmbit nacional”. Per això, hi participarà el rocker Antonio Jamás; Quique i Nacho, els djs i cantants del grup PMK, que repeteix la seua segona edició al festival; Turbo Dildos; Entre Picos y Flautas; Antonio Mamás; Horizon 13 y Tigres. 

Després d’un vídeo-presentació del cartell, alguns dels participants han volgut donar les gràcies i han animat veïns, veïnes i visitants a acudir a este esdeveniment, afirmant que “serà molt fort”. 

Programació completa de rock, pop i punk

Així, cantants i grups dels gèneres musicals de rock, pop i punk estaran aglutinats en este festival que començarà el divendres 14 de juliol a les 22:00 h amb l’actuació d’Entre Picos y Flautas i Turbo Dildos. Darrere d’estes, serà el torn de Bombai, El Diluvi i PMK, que tancarà el primer dia. Mentre que el dissabte 15, a la mateixa hora, serà el torn de Jamás y Los Forajidos, Horizon 13, Seguridad Social, Despistaos i Tigre. 

Cartell Rockejat
Cartell Rockejat

Seguridad Social tindrà ‘sorpreses’ pels seus 40 anys

Seguridad Social, el tradicional grup que va nàixer als 80, compleix 40 anys este 2023 i ho celebrarà amb una gira “amb grans èxits i sorpreses”, tal com ha avançat Jose Manuel Casañ, el cantant principal. A més, ha detallat que està preparant «un nou llibre-disc» que eixirà «pròximament» i que aglutinarà poesies, relats ia més «una fusió de cançons noves i antigues». 

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.