Seguridad Social, Despistaos i Bombai actuaran al festival gratuït de Torrent ‘El Rockejat’

Torrent ha presentat el cartell del seu tradicional festival ‘Rockejat’ que este any celebra el 20é aniversari i per això ha preparat un important cartell amb artistes com la Seguridad Social, que celebra 40 anys; Bombai i Despistaos. A més d’altres com Jamás y Los Forajidos, Horizon 13, El Diluvi, Entre Picos y Flautas, Turbo Dildos, Tigre y PMK. 

Se celebrarà el pròxim 14 i 15 de juliol a les 22:00 ha l’Àgora del Parc Central, un lloc amb un aforament de 4.000 persones i amb una entrada gratuïta i lliure fins a omplir-se. Este any, a diferència dels anteriors, l’Ajuntament ha avançat la presentació del cartell amb motiu del 20é aniversari d’este festival.

La peculiaritat d’este acte, en paraules de Pascual Martínez, el regidor de Festes i Falles de l’Ajuntament de Torrent, és que “compartisquen escenari artistes locals menys coneguts amb altres de rellevants en l’àmbit nacional”. Per això, hi participarà el rocker Antonio Jamás; Quique i Nacho, els djs i cantants del grup PMK, que repeteix la seua segona edició al festival; Turbo Dildos; Entre Picos y Flautas; Antonio Mamás; Horizon 13 y Tigres. 

Després d’un vídeo-presentació del cartell, alguns dels participants han volgut donar les gràcies i han animat veïns, veïnes i visitants a acudir a este esdeveniment, afirmant que “serà molt fort”. 

Programació completa de rock, pop i punk

Així, cantants i grups dels gèneres musicals de rock, pop i punk estaran aglutinats en este festival que començarà el divendres 14 de juliol a les 22:00 h amb l’actuació d’Entre Picos y Flautas i Turbo Dildos. Darrere d’estes, serà el torn de Bombai, El Diluvi i PMK, que tancarà el primer dia. Mentre que el dissabte 15, a la mateixa hora, serà el torn de Jamás y Los Forajidos, Horizon 13, Seguridad Social, Despistaos i Tigre. 

Cartell Rockejat
Cartell Rockejat

Seguridad Social tindrà ‘sorpreses’ pels seus 40 anys

Seguridad Social, el tradicional grup que va nàixer als 80, compleix 40 anys este 2023 i ho celebrarà amb una gira “amb grans èxits i sorpreses”, tal com ha avançat Jose Manuel Casañ, el cantant principal. A més, ha detallat que està preparant “un nou llibre-disc” que eixirà “pròximament” i que aglutinarà poesies, relats ia més “una fusió de cançons noves i antigues”. 

Anuncios

Últimes notícies

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.