Sindicat de Barri acusa a Ajuntament d”enganyar i deixar al carrer’ a família amb fill amb discapacitat

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

El Sindicat de Barri de Carolines ha acusat a l’Ajuntament d’Alacant d'”enganyar i deixar al carrer” a una família amb un fill de set anys amb paràlisi cerebral i un 95 per cent de discapacitat. La família va ser desnonada este dimecres i el consistori els va oferir un pis compartit durant un mes, compromís que “han incomplit”.

La família, juntament amb membres del Sindicat i veïns, han assistit este dijous al Ple de l’Ajuntament per a denunciar esta situació, amb crits de ‘Tu ho has signat, compleix l’acordat’ a la regidora de Benestar Social, Begoña León, que este dimecres “va signar un contracte perquè hui hi haguera lliurament de claus i esta família tinguera lloc on quedar-se i hui no hi ha habitatge”.

Així ho ha denunciat Daniel Martínez, membre del Sindicat, en declaracions a Europa Press, qui ha censurat que l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha demanat a la Policia Local que els desallotjaren del saló perquè “no anava a permetre tal nivell de violència”.

“Per a nosaltres violència és deixar en el carrer a una família amb vulnerabilitat i sense alternativa habitacional, entre ells un menor amb un 95% de discapacitat i en cadira rodes. Li sembla violent que, després que s’haja incomplit un contracte per part de la Regidoria, anem a exigir l’acord signat”, ha denunciat Martínez.

Així mateix, ha assenyalat que la Regidoria li havia oferit a la família un mes d’un pis compartit, però la família que viu en este domicili “no vol anar-se ni compartir”. “La institució sabia això perfectament i encara així ens han enganyat i han fet el paripé perquè semble que no és la seua responsabilitat”, ha criticat.

“Evidentment sabien el que anava a ocórrer perquè saben que no tenen habitatges per a oferir i, sabent que no hi ha habitatges, estan tirant a famílies vulnerables al carrer mentre es protegixen els interessos dels fons voltors, i grans i petits rendistes”, ha acusat el membre del Sindicat.

De moment, la família es quedarà d’emergència en un alberg, que Martínez ha qualificat com “un espai súper violent que per res reunix les condicions per a albergar a una família en la seua situació”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.