Anuncios

La Guàrdia Civil posa en marxa campanyes de control d’embarcacions esportives, d’esbarjo i de motos nàutiques

La Guàrdia Civil, com en anys anteriors, ha posat en marxa sengles campanyes de control d’embarcacions esportives, d’esbarjo i de control de motos nàutiques, que es prolongaran fins al pròxim 15 de setembre, amb les quals es pretén millorar la seguretat dels usuaris d’estos tipus d’embarcacions i motos, així com els banyistes i persones les nostres costes en el període estival.

Campanya de control i inspeccions relacionades amb embarcacions

Es durà a terme per part dels Serveis Marítims patrulles de Ports i Costes de la Guàrdia Civil en tot el litoral de la província de València.

Anuncios

Entre les accions que es duran a terme es troba el control dels certificats de navegabilitat, dels justificants de pagament de la prima de l’assegurança en vigor i la titulació de pilot corresponent a les característiques de l’embarcació.

D’altra banda, els agents inspeccionaran establiments i negocis dedicats a esta activitat amb la finalitat de conscienciar tant als professionals com als usuaris esporàdics d’esta mena d’activitats.

Durant la campanya de l’any 2020 la Guàrdia Civil va realitzar un total de 84 inspeccions a embarcacions d’esbarjo i 9 infraccions: 4 per certificats de navegabilitat, 3 per pòlissa d’assegurança i 2 pels títols de patró.

Este mateix any es va fer la mateixa operació amb les motos nàutiques. Es van executar 52 inspeccions i 9 infraccions: 2 per titulacions, 2 per matriculacions, 2 pòlissa d’assegurança, 1 per elements de seguretat i 2 per zones o períodes de navegació.

Campanya de control de motos nàutiques

Esta campanya es realitza amb l’objectiu d’evitar en la mesura del possible els accidents i d’incrementar la seguretat de la vida humana en la mar. Es durà a terme, a més d’en les zones costaneres, també en aigües interiors, com a pantans, embassaments o llacs on també hi haja activitats recreatives d’este tipus.

Este mateix any es va fer la mateixa operació amb les motos nàutiques. Es van executar 52 inspeccions i 9 infraccions: 2 per titulacions, 2 per matriculacions, 2 pòlisses d’assegurança, 1 per elements de seguretat i 2 per zones o períodes de navegació. A més, de tot el ressenyat, cal ressaltar l’obligació de portar armilla salvavides en les motos nàutiques.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios