La Guàrdia Civil posa en marxa campanyes de control d’embarcacions esportives, d’esbarjo i de motos nàutiques

La Guàrdia Civil, com en anys anteriors, ha posat en marxa sengles campanyes de control d’embarcacions esportives, d’esbarjo i de control de motos nàutiques, que es prolongaran fins al pròxim 15 de setembre, amb les quals es pretén millorar la seguretat dels usuaris d’estos tipus d’embarcacions i motos, així com els banyistes i persones les nostres costes en el període estival.

Campanya de control i inspeccions relacionades amb embarcacions

Es durà a terme per part dels Serveis Marítims patrulles de Ports i Costes de la Guàrdia Civil en tot el litoral de la província de València.

Entre les accions que es duran a terme es troba el control dels certificats de navegabilitat, dels justificants de pagament de la prima de l’assegurança en vigor i la titulació de pilot corresponent a les característiques de l’embarcació.

D’altra banda, els agents inspeccionaran establiments i negocis dedicats a esta activitat amb la finalitat de conscienciar tant als professionals com als usuaris esporàdics d’esta mena d’activitats.

Durant la campanya de l’any 2020 la Guàrdia Civil va realitzar un total de 84 inspeccions a embarcacions d’esbarjo i 9 infraccions: 4 per certificats de navegabilitat, 3 per pòlissa d’assegurança i 2 pels títols de patró.

Este mateix any es va fer la mateixa operació amb les motos nàutiques. Es van executar 52 inspeccions i 9 infraccions: 2 per titulacions, 2 per matriculacions, 2 pòlissa d’assegurança, 1 per elements de seguretat i 2 per zones o períodes de navegació.

Campanya de control de motos nàutiques

Esta campanya es realitza amb l’objectiu d’evitar en la mesura del possible els accidents i d’incrementar la seguretat de la vida humana en la mar. Es durà a terme, a més d’en les zones costaneres, també en aigües interiors, com a pantans, embassaments o llacs on també hi haja activitats recreatives d’este tipus.

Este mateix any es va fer la mateixa operació amb les motos nàutiques. Es van executar 52 inspeccions i 9 infraccions: 2 per titulacions, 2 per matriculacions, 2 pòlisses d’assegurança, 1 per elements de seguretat i 2 per zones o períodes de navegació. A més, de tot el ressenyat, cal ressaltar l’obligació de portar armilla salvavides en les motos nàutiques.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.