La Guàrdia Civil posa en marxa campanyes de control d’embarcacions esportives, d’esbarjo i de motos nàutiques

La Guàrdia Civil, com en anys anteriors, ha posat en marxa sengles campanyes de control d’embarcacions esportives, d’esbarjo i de control de motos nàutiques, que es prolongaran fins al pròxim 15 de setembre, amb les quals es pretén millorar la seguretat dels usuaris d’estos tipus d’embarcacions i motos, així com els banyistes i persones les nostres costes en el període estival.

Campanya de control i inspeccions relacionades amb embarcacions

Es durà a terme per part dels Serveis Marítims patrulles de Ports i Costes de la Guàrdia Civil en tot el litoral de la província de València.

Entre les accions que es duran a terme es troba el control dels certificats de navegabilitat, dels justificants de pagament de la prima de l’assegurança en vigor i la titulació de pilot corresponent a les característiques de l’embarcació.

D’altra banda, els agents inspeccionaran establiments i negocis dedicats a esta activitat amb la finalitat de conscienciar tant als professionals com als usuaris esporàdics d’esta mena d’activitats.

Durant la campanya de l’any 2020 la Guàrdia Civil va realitzar un total de 84 inspeccions a embarcacions d’esbarjo i 9 infraccions: 4 per certificats de navegabilitat, 3 per pòlissa d’assegurança i 2 pels títols de patró.

Este mateix any es va fer la mateixa operació amb les motos nàutiques. Es van executar 52 inspeccions i 9 infraccions: 2 per titulacions, 2 per matriculacions, 2 pòlissa d’assegurança, 1 per elements de seguretat i 2 per zones o períodes de navegació.

Campanya de control de motos nàutiques

Esta campanya es realitza amb l’objectiu d’evitar en la mesura del possible els accidents i d’incrementar la seguretat de la vida humana en la mar. Es durà a terme, a més d’en les zones costaneres, també en aigües interiors, com a pantans, embassaments o llacs on també hi haja activitats recreatives d’este tipus.

Este mateix any es va fer la mateixa operació amb les motos nàutiques. Es van executar 52 inspeccions i 9 infraccions: 2 per titulacions, 2 per matriculacions, 2 pòlisses d’assegurança, 1 per elements de seguretat i 2 per zones o períodes de navegació. A més, de tot el ressenyat, cal ressaltar l’obligació de portar armilla salvavides en les motos nàutiques.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.