14.1 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

La Guàrdia Civil posa en marxa campanyes de control d’embarcacions esportives, d’esbarjo i de motos nàutiques

La Guàrdia Civil, com en anys anteriors, ha posat en marxa sengles campanyes de control d’embarcacions esportives, d’esbarjo i de control de motos nàutiques, que es prolongaran fins al pròxim 15 de setembre, amb les quals es pretén millorar la seguretat dels usuaris d’estos tipus d’embarcacions i motos, així com els banyistes i persones les nostres costes en el període estival.

Campanya de control i inspeccions relacionades amb embarcacions

Es durà a terme per part dels Serveis Marítims patrulles de Ports i Costes de la Guàrdia Civil en tot el litoral de la província de València.

Entre les accions que es duran a terme es troba el control dels certificats de navegabilitat, dels justificants de pagament de la prima de l’assegurança en vigor i la titulació de pilot corresponent a les característiques de l’embarcació.

D’altra banda, els agents inspeccionaran establiments i negocis dedicats a esta activitat amb la finalitat de conscienciar tant als professionals com als usuaris esporàdics d’esta mena d’activitats.

Durant la campanya de l’any 2020 la Guàrdia Civil va realitzar un total de 84 inspeccions a embarcacions d’esbarjo i 9 infraccions: 4 per certificats de navegabilitat, 3 per pòlissa d’assegurança i 2 pels títols de patró.

Este mateix any es va fer la mateixa operació amb les motos nàutiques. Es van executar 52 inspeccions i 9 infraccions: 2 per titulacions, 2 per matriculacions, 2 pòlissa d’assegurança, 1 per elements de seguretat i 2 per zones o períodes de navegació.

Campanya de control de motos nàutiques

Esta campanya es realitza amb l’objectiu d’evitar en la mesura del possible els accidents i d’incrementar la seguretat de la vida humana en la mar. Es durà a terme, a més d’en les zones costaneres, també en aigües interiors, com a pantans, embassaments o llacs on també hi haja activitats recreatives d’este tipus.

Este mateix any es va fer la mateixa operació amb les motos nàutiques. Es van executar 52 inspeccions i 9 infraccions: 2 per titulacions, 2 per matriculacions, 2 pòlisses d’assegurança, 1 per elements de seguretat i 2 per zones o períodes de navegació. A més, de tot el ressenyat, cal ressaltar l’obligació de portar armilla salvavides en les motos nàutiques.

Últimes notícies

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.

Morals: el derbi és un partit especial i tenim l’oportunitat de fer història

José Luis Morales va subratllar que el València-Llevant del divendres a Mestalla és un dol diferent en el qual la classificació passa a un segon pla. Calero va elogiar el treball de Corberán en un acte previ al partit.

Gayà anticipa un derbi molt disputat i confia que caiga del costat del València

El capità del València va advertir que el derbi davant el Llevant serà molt disputat i que es decidirà per detalls. Corberán va celebrar el ple de Mestalla com un plus d'energia.

La Fiscalia situa a Koldo García com a alter ego de Ábalos i sol·licita penes de fins a 24 anys

Anticorrupció presenta les seues conclusions: definix a Koldo García com a alter ego i testaferro de José Luis Ábalos i descriu un repartiment de rols amb Víctor de Aldama. L'escrit detalla gestions més enllà dels contractes de màscares i demana penes de fins a 24 anys de presó

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.