12.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

La Guàrdia Civil posa en marxa campanyes de control d’embarcacions esportives, d’esbarjo i de motos nàutiques

La Guàrdia Civil, com en anys anteriors, ha posat en marxa sengles campanyes de control d’embarcacions esportives, d’esbarjo i de control de motos nàutiques, que es prolongaran fins al pròxim 15 de setembre, amb les quals es pretén millorar la seguretat dels usuaris d’estos tipus d’embarcacions i motos, així com els banyistes i persones les nostres costes en el període estival.

Campanya de control i inspeccions relacionades amb embarcacions

Es durà a terme per part dels Serveis Marítims patrulles de Ports i Costes de la Guàrdia Civil en tot el litoral de la província de València.

Entre les accions que es duran a terme es troba el control dels certificats de navegabilitat, dels justificants de pagament de la prima de l’assegurança en vigor i la titulació de pilot corresponent a les característiques de l’embarcació.

D’altra banda, els agents inspeccionaran establiments i negocis dedicats a esta activitat amb la finalitat de conscienciar tant als professionals com als usuaris esporàdics d’esta mena d’activitats.

Durant la campanya de l’any 2020 la Guàrdia Civil va realitzar un total de 84 inspeccions a embarcacions d’esbarjo i 9 infraccions: 4 per certificats de navegabilitat, 3 per pòlissa d’assegurança i 2 pels títols de patró.

Este mateix any es va fer la mateixa operació amb les motos nàutiques. Es van executar 52 inspeccions i 9 infraccions: 2 per titulacions, 2 per matriculacions, 2 pòlissa d’assegurança, 1 per elements de seguretat i 2 per zones o períodes de navegació.

Campanya de control de motos nàutiques

Esta campanya es realitza amb l’objectiu d’evitar en la mesura del possible els accidents i d’incrementar la seguretat de la vida humana en la mar. Es durà a terme, a més d’en les zones costaneres, també en aigües interiors, com a pantans, embassaments o llacs on també hi haja activitats recreatives d’este tipus.

Este mateix any es va fer la mateixa operació amb les motos nàutiques. Es van executar 52 inspeccions i 9 infraccions: 2 per titulacions, 2 per matriculacions, 2 pòlisses d’assegurança, 1 per elements de seguretat i 2 per zones o períodes de navegació. A més, de tot el ressenyat, cal ressaltar l’obligació de portar armilla salvavides en les motos nàutiques.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.

Juan Roig crida a anar per la Lliga després de la derrota en semifinals davant el Reial Madrid

El màxim accionista del València Basket va traslladar un missatge d'ànim després de l'ajustada caiguda en la Copa del Rei i va fixar com a meta immediata la Lliga Endesa.

Pedro Martínez: derrota cruel i orgull malgrat la caiguda del València Basket davant el Reial Madrid

El tècnic va lamentar una derrota especialment dolorosa en semifinals després d'anar cinc a dalt mancant poc més de mig minut i va reivindicar al seu equip.

106-108: Hezonja decidix amb dos triples i fica al Reial Madrid en la final

El croat va firmar 25 punts i va rematar amb dos triples en l'últim minut un dol que el València havia encarrilat amb el xou final de Jean Montero. El Reial Madrid va remuntar 17.

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.