Les infantes Elena i Cristina podrien haver-se vacunat contra el Covid-19 en Abu Dhabi

 

Les infantes Elena i Cristina de Borbó s’han vacunat presumptament contra el coronavirus als Emirats Àrabs aprofitant una visita al seu pare, el rei emèrit Joan Carles I, que des del passat mes d’agost residix en Abu Dhabi i que també ha rebut la vacuna.

 

Així ho assegura el digital ‘El Confidencial’, que afegix a la informació publicada que l’exdirector del Centre Nacional d’Intel·ligència (CNI), Félix Sanz Roldán, també s’ha immunitzat aprofitant un viatge al país asiàtic per visitar el rei emèrit. Cap dels tres ha volgut comentar la notícia, a preguntes del citat mitjà.

 

D’esta manera, tant les germanes del rei Felip VI -de 57 i 55 anys respectivament- com Sanz Roldán -que té 76 anys- han avançat als Emirats Àrabs la data de vacunació que els hauria tocat en Espanya, a on haurien d’haver esperat encara unes setmanes perquè no formen part de cap col·lectiu essencial.

 

El rei emèrit podria haver rebut la vacuna del coronavirus

Segons el digital ‘El Confidencial’, les infantes s’haurien vacunat entre el 6 i el 13 de febrer, quan van viatjar juntes a visitar el rei Joan Carles. Per la seua banda, Sanz Roldán es va immunitzar abans que acabarà el 2020.

 

Qui també ha rebut la vacuna és el rei emèrit, de 83 anys, però en el seu cas no s’hauria botat l’ordre imposada per les autoritats sanitàries espanyoles. Tot i això, cal recordar que encara hi ha persones majors de 80 anys, aquelles que no viuen en residències, que encara estan esperant la vacuna contra el coronavirus.

 

Viatges VIP per vacunar-se

Segons explica ‘El Confidencial’, les infantes i Félix Sanz Roldán no són els únics que han viatjat als Emirats Àrabs per avançar la data de vacunació. En este sentit, assegura que una agència VIP amb seu en Londres oferix un viatge al país asiàtic, que inclou els bitllets d’avió, l’estada en un hotel de luxe i la vacuna per un preu aproximat de 30.000 euros.

 

Oficialment, els Emirats Àrabs només estan immunitzant població autòctona major de 50 anys, tot i que segons el citat mitjà les autoritats oferixen l’opció a personalitats i grans fortunes al voltant del món.

Últimes notícies

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.