Les infantes Elena i Cristina podrien haver-se vacunat contra el Covid-19 en Abu Dhabi

 

Les infantes Elena i Cristina de Borbó s’han vacunat presumptament contra el coronavirus als Emirats Àrabs aprofitant una visita al seu pare, el rei emèrit Joan Carles I, que des del passat mes d’agost residix en Abu Dhabi i que també ha rebut la vacuna.

 

Així ho assegura el digital ‘El Confidencial’, que afegix a la informació publicada que l’exdirector del Centre Nacional d’Intel·ligència (CNI), Félix Sanz Roldán, també s’ha immunitzat aprofitant un viatge al país asiàtic per visitar el rei emèrit. Cap dels tres ha volgut comentar la notícia, a preguntes del citat mitjà.

 

D’esta manera, tant les germanes del rei Felip VI -de 57 i 55 anys respectivament- com Sanz Roldán -que té 76 anys- han avançat als Emirats Àrabs la data de vacunació que els hauria tocat en Espanya, a on haurien d’haver esperat encara unes setmanes perquè no formen part de cap col·lectiu essencial.

 

El rei emèrit podria haver rebut la vacuna del coronavirus

Segons el digital ‘El Confidencial’, les infantes s’haurien vacunat entre el 6 i el 13 de febrer, quan van viatjar juntes a visitar el rei Joan Carles. Per la seua banda, Sanz Roldán es va immunitzar abans que acabarà el 2020.

 

Qui també ha rebut la vacuna és el rei emèrit, de 83 anys, però en el seu cas no s’hauria botat l’ordre imposada per les autoritats sanitàries espanyoles. Tot i això, cal recordar que encara hi ha persones majors de 80 anys, aquelles que no viuen en residències, que encara estan esperant la vacuna contra el coronavirus.

 

Viatges VIP per vacunar-se

Segons explica ‘El Confidencial’, les infantes i Félix Sanz Roldán no són els únics que han viatjat als Emirats Àrabs per avançar la data de vacunació. En este sentit, assegura que una agència VIP amb seu en Londres oferix un viatge al país asiàtic, que inclou els bitllets d’avió, l’estada en un hotel de luxe i la vacuna per un preu aproximat de 30.000 euros.

 

Oficialment, els Emirats Àrabs només estan immunitzant població autòctona major de 50 anys, tot i que segons el citat mitjà les autoritats oferixen l’opció a personalitats i grans fortunes al voltant del món.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.