11.5 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Les infantes Elena i Cristina podrien haver-se vacunat contra el Covid-19 en Abu Dhabi

 

Les infantes Elena i Cristina de Borbó s’han vacunat presumptament contra el coronavirus als Emirats Àrabs aprofitant una visita al seu pare, el rei emèrit Joan Carles I, que des del passat mes d’agost residix en Abu Dhabi i que també ha rebut la vacuna.

 

Així ho assegura el digital ‘El Confidencial’, que afegix a la informació publicada que l’exdirector del Centre Nacional d’Intel·ligència (CNI), Félix Sanz Roldán, també s’ha immunitzat aprofitant un viatge al país asiàtic per visitar el rei emèrit. Cap dels tres ha volgut comentar la notícia, a preguntes del citat mitjà.

 

D’esta manera, tant les germanes del rei Felip VI -de 57 i 55 anys respectivament- com Sanz Roldán -que té 76 anys- han avançat als Emirats Àrabs la data de vacunació que els hauria tocat en Espanya, a on haurien d’haver esperat encara unes setmanes perquè no formen part de cap col·lectiu essencial.

 

El rei emèrit podria haver rebut la vacuna del coronavirus

Segons el digital ‘El Confidencial’, les infantes s’haurien vacunat entre el 6 i el 13 de febrer, quan van viatjar juntes a visitar el rei Joan Carles. Per la seua banda, Sanz Roldán es va immunitzar abans que acabarà el 2020.

 

Qui també ha rebut la vacuna és el rei emèrit, de 83 anys, però en el seu cas no s’hauria botat l’ordre imposada per les autoritats sanitàries espanyoles. Tot i això, cal recordar que encara hi ha persones majors de 80 anys, aquelles que no viuen en residències, que encara estan esperant la vacuna contra el coronavirus.

 

Viatges VIP per vacunar-se

Segons explica ‘El Confidencial’, les infantes i Félix Sanz Roldán no són els únics que han viatjat als Emirats Àrabs per avançar la data de vacunació. En este sentit, assegura que una agència VIP amb seu en Londres oferix un viatge al país asiàtic, que inclou els bitllets d’avió, l’estada en un hotel de luxe i la vacuna per un preu aproximat de 30.000 euros.

 

Oficialment, els Emirats Àrabs només estan immunitzant població autòctona major de 50 anys, tot i que segons el citat mitjà les autoritats oferixen l’opció a personalitats i grans fortunes al voltant del món.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.