Les infantes Elena i Cristina podrien haver-se vacunat contra el Covid-19 en Abu Dhabi

 

Les infantes Elena i Cristina de Borbó s’han vacunat presumptament contra el coronavirus als Emirats Àrabs aprofitant una visita al seu pare, el rei emèrit Joan Carles I, que des del passat mes d’agost residix en Abu Dhabi i que també ha rebut la vacuna.

 

Així ho assegura el digital ‘El Confidencial’, que afegix a la informació publicada que l’exdirector del Centre Nacional d’Intel·ligència (CNI), Félix Sanz Roldán, també s’ha immunitzat aprofitant un viatge al país asiàtic per visitar el rei emèrit. Cap dels tres ha volgut comentar la notícia, a preguntes del citat mitjà.

 

D’esta manera, tant les germanes del rei Felip VI -de 57 i 55 anys respectivament- com Sanz Roldán -que té 76 anys- han avançat als Emirats Àrabs la data de vacunació que els hauria tocat en Espanya, a on haurien d’haver esperat encara unes setmanes perquè no formen part de cap col·lectiu essencial.

 

El rei emèrit podria haver rebut la vacuna del coronavirus

Segons el digital ‘El Confidencial’, les infantes s’haurien vacunat entre el 6 i el 13 de febrer, quan van viatjar juntes a visitar el rei Joan Carles. Per la seua banda, Sanz Roldán es va immunitzar abans que acabarà el 2020.

 

Qui també ha rebut la vacuna és el rei emèrit, de 83 anys, però en el seu cas no s’hauria botat l’ordre imposada per les autoritats sanitàries espanyoles. Tot i això, cal recordar que encara hi ha persones majors de 80 anys, aquelles que no viuen en residències, que encara estan esperant la vacuna contra el coronavirus.

 

Viatges VIP per vacunar-se

Segons explica ‘El Confidencial’, les infantes i Félix Sanz Roldán no són els únics que han viatjat als Emirats Àrabs per avançar la data de vacunació. En este sentit, assegura que una agència VIP amb seu en Londres oferix un viatge al país asiàtic, que inclou els bitllets d’avió, l’estada en un hotel de luxe i la vacuna per un preu aproximat de 30.000 euros.

 

Oficialment, els Emirats Àrabs només estan immunitzant població autòctona major de 50 anys, tot i que segons el citat mitjà les autoritats oferixen l’opció a personalitats i grans fortunes al voltant del món.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.