9.5 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Les infantes Elena i Cristina podrien haver-se vacunat contra el Covid-19 en Abu Dhabi

 

Les infantes Elena i Cristina de Borbó s’han vacunat presumptament contra el coronavirus als Emirats Àrabs aprofitant una visita al seu pare, el rei emèrit Joan Carles I, que des del passat mes d’agost residix en Abu Dhabi i que també ha rebut la vacuna.

 

Així ho assegura el digital ‘El Confidencial’, que afegix a la informació publicada que l’exdirector del Centre Nacional d’Intel·ligència (CNI), Félix Sanz Roldán, també s’ha immunitzat aprofitant un viatge al país asiàtic per visitar el rei emèrit. Cap dels tres ha volgut comentar la notícia, a preguntes del citat mitjà.

 

D’esta manera, tant les germanes del rei Felip VI -de 57 i 55 anys respectivament- com Sanz Roldán -que té 76 anys- han avançat als Emirats Àrabs la data de vacunació que els hauria tocat en Espanya, a on haurien d’haver esperat encara unes setmanes perquè no formen part de cap col·lectiu essencial.

 

El rei emèrit podria haver rebut la vacuna del coronavirus

Segons el digital ‘El Confidencial’, les infantes s’haurien vacunat entre el 6 i el 13 de febrer, quan van viatjar juntes a visitar el rei Joan Carles. Per la seua banda, Sanz Roldán es va immunitzar abans que acabarà el 2020.

 

Qui també ha rebut la vacuna és el rei emèrit, de 83 anys, però en el seu cas no s’hauria botat l’ordre imposada per les autoritats sanitàries espanyoles. Tot i això, cal recordar que encara hi ha persones majors de 80 anys, aquelles que no viuen en residències, que encara estan esperant la vacuna contra el coronavirus.

 

Viatges VIP per vacunar-se

Segons explica ‘El Confidencial’, les infantes i Félix Sanz Roldán no són els únics que han viatjat als Emirats Àrabs per avançar la data de vacunació. En este sentit, assegura que una agència VIP amb seu en Londres oferix un viatge al país asiàtic, que inclou els bitllets d’avió, l’estada en un hotel de luxe i la vacuna per un preu aproximat de 30.000 euros.

 

Oficialment, els Emirats Àrabs només estan immunitzant població autòctona major de 50 anys, tot i que segons el citat mitjà les autoritats oferixen l’opció a personalitats i grans fortunes al voltant del món.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.