Anuncios

Joan Carles, aliè a la polèmica: Se’n va de vacacions a pesar de la situació de la família

Joan Carles I

Joan Carles I | ACN

 

Després de saber-se la notícia de què el rei Felip VI estava preparant l’exili per a Joan Carles, el rei emèrit va viatjar a Sanxenxo (Pontevedra) a passar uns dies al costat del seu amic Pedro Campos, el nebot de Calvo Sotelo. Joan Carles I va passar el confinament tancat en la Zarzuela, i pareix que ha conseguit un poc de distracció i confort amb la seua escapada a Galícia. 

 

Anuncios

Felip VI seguix buscant solucions

Joan Carles I necessitava d’urgència esta escapada per a recuperar-se de tot el que li ha passat al llarg d’estos mesos: el rebuig de l’herència per part del seu fill, el descobriment dels seus negocis poc transparents i el seu notable deteriorament físic.

 

No obstant això, la seua visita a Sanxenxo ha durat pocs dies, ja que el rei emèrit havia d’acudir a les sessions de fisioteràpia i rehabilitació per a poder recuperar la seua mobilitat com més prompte millor. Mentres, la reina Sofia està a punt de volar cap a Mallorca, com fa tots els estius. Si el coronavirus ho permet, la reina espera disfrutar de les vacacions en l’illa amb els seus néts.

 

D’altra banda, Felip VI continua buscant solucions per a acabar amb la crisi institucional del país i millorar la imatge de la corona, que s’ha vist greument perjudicada després de tots els escàndols de Joan Carles I. Una persona molt pròxima a Felip confessava que «la idea és que no es faja res més. Ells estan treballant moltíssim per a la recuperació del país i en això estan centrats. Li ha retirat l’assignació i ja no tenen cap relació. L’altre queda en l’àmbit privat. Felip no pot llevar-li el títol de Rei perquè li concedix la Constitució en el seu article 57». 

 

Tot i estar de nou en la Zarzuela, la intenció de Joan Carles és tornar com més prompte millor a Sanxenxo i poder disfrutar del mar. D’eixa manera, mentres son pare està entre metges i Galícia, i sa mare disfruta de Mallorca amb la família, Felip VI intenta solucionar tot l’embolic que s’ha format gràcies al seu progenitor.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.
Anuncios