Leonor, Kate i Guillermo, la reialesa cau rendida davant les xarxes socials

Ejemplo de shortcode con estilo
  La princesa Leonor igual que molts joves de hui en dia cau rendida a les xarxes socials i potser molts se sorprenen en descobrir la seua faceta com a youtuber. Així, sembla que als seus quinze anys, la primogènita de Letizia Ortiz i Felipe VI arrasa amb els seus vídeos en la plataforma. Es tracta ni més ni […]

 

La princesa Leonor igual que molts joves de hui en dia cau rendida a les xarxes socials i potser molts se sorprenen en descobrir la seua faceta com a youtuber.

Així, sembla que als seus quinze anys, la primogènita de Letizia Ortiz i Felipe VI arrasa amb els seus vídeos en la plataforma.

Es tracta ni més ni menys d’aquells en els quals la princesa eix parlant o pronunciat un discurs, com el que va donar durant els Premis Princesa de Girona, que compta amb més d’un milió de visualitzacions, i que es publiquen en el compte de Youtube que té la Casa Reial.

<>
La figura de la princesa desperta gran interés, qui a la seua curta edat, ja causa autèntic furor allí on va, aconseguint enfosquir en alguns moments fins i tot a la seua pròpia mare, la reina Letizia.

Sembla que la presència en les xarxes socials, ha aconseguit gran rellevància per a la reialesa a l’hora d’estar en contacte amb la gent del carrer. Este és el cas de Kate Middleton i el príncep Guillem, els qui es mostren bastant actius en Instagram sota el pseudònim de @dukeandduchessofcambridge i que reuneixen gairebé 13 milions de seguidors.

Els ducs de Cambridge també haurien decidit fer el pas a Youtube, fent-li així competència directa a la família reial espanyola. Aixó sí, de moment, els nostres reis, Felipe VI i Letizia no han enfocat el seu interés en altres xarxes socials.

Sens dubte, esta estratègia de Kate i Guillermo per guanyar-se encara més l’afecte del poble funciona a la perfecció, i més quan l’estima pel príncep Harry i Meghan Markle queia en picat des de la seua marxa als Estats Units. Just per este motiu, tota la pressió recau sobre les espatlles del qual serà futur rei d’Anglaterra.

‘Més tard que mai’, així han anunciat l’obertura del seu canal, on pretenen mostrar la seua faceta més desconeguda. En el primer vídeo que han publicat, se’ls veu presumint del seu costat més entranyable i familiar, mentre que els vídeos de Leonor es resumeixen simplement a la feina de casa institucionals.

En el vídeo en concret, als ducs se’ls veu fent broma durant un dels seus últims actes oficials, i ja reuneix gairebé tres milions de visualitzacions. D’esta manera, els britànics s’uneixen a la moda ‘d’humanitzar‘ als membres de les famílies reials que tant triomfa al nostre país, o amb altres monarquies com l’holandesa, amb Guillermo i Màxima al capdavant, o els de Noruega, amb Harald i Sonia, els qui no dubten a compartir el seu dia a dia.

Fa poc, Guillermo feia un pas al capdavant per a reafirmar esta reconciliació amb el seu germà sobre la qual tant s’ha especulat, i és que des que Harry tornés a Londres per a assistir al funeral del seu hui, el duc d‘Edimburg, sembla que les aigües s’han calmat.

Moltes vegades els moments més durs serveixen per a unir a membres d’una mateixa família que mantenien una disputa i és el cas de Guillermo i Harry. Este moment tan dur, hauria servit per a reunir els germans després de mesos sense veure’s les cares, i més amb la polèmica generada arran de l’entrevista que Harry i Meghan van concedir en exclusiva a Oprah Wenfrey. Així, se’ls va poder veure xerrant en pau i harmonia, i segurament van trobar temps per a poder arreglar els seus problemes.

Bona prova d’això és que amb motiu del segon aniversari de Archie, el fill d’Harry i Meghan, els ducs han volgut felicitar-lo amb un entranyable missatge. «Li desitgem un feliç segon aniversari a Archie hui».

<

>
I, sorprenentment, qui també s’animava a felicitar el seu nét és el propi príncep Carles, qui semblar voler fer les paus amb el seu fill. Sobretot, després que molts mitjans recalcaren la fredor amb la qual la família reial britànica havia rebut a Harry durant la seua tornada a casa.

instagram clarencehouse

<

>

Últimes notícies

Detingut a Picanya un impulsor de Blocus España per instigar aldarulls

Un dels tres detinguts a la província de Valencia està considerat fundador de Blocus España. La investigació el relaciona amb aldarulls a Barcelona i convocatòries a València.

El litoral sud de Valencia tindrà avís groc per pluges dissabte

L’Aemet ha activat un avís groc per pluges al litoral sud de la província de Valencia este dissabte. Podrien caure fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Els comerços del centre de València es protegixen davant l’amenaça de possibles saquejos

Els establiments del centre de València protegixen els aparadors i alguns tanquen per precaució davant possibles disturbis este dissabte.

Pluja al litoral valencià i fins a 30 graus pel pont de Tots Sants

El pont de Tots Sants combinarà ruixats intensos a València i Alacant amb temperatures de fins a 30 graus al sud. La setmana següent podria portar més pluja i fred nocturn.

Ferran Torres conquista el mercat del luxe amb la seua imatge ‘canalla’

El gol de Ferran Torres en el Mundial ha impulsat la seua projecció comercial. Les marques de moda, restauració i esport busquen ara la seua imatge.

Marta Suárez s’estrena en la convocatòria d’Espanya i Awa Fam és baixa

Marta Suárez ha sigut convocada per primera vegada amb la selecció absoluta per a la classificació de l’Eurobasket de 2027. Awa Fam és una de les quatre absències respecte al Mundial.

Otorbi renova fins a 2031 i vol tornar per ajudar el Valencia

David Otorbi ha ampliat el contracte amb el Valencia fins a juny de 2031. La clàusula puja a 60 milions d’euros i el jugador es recupera d’una lesió.

Halloween impulsa un 16 % les vendes de carabassa en un any

La demanda de carabassa ha augmentat un 16 % respecte de 2025. La Comunitat Valenciana lidera el cultiu a Espanya, amb 1.780 hectàrees.