Leonor, Kate i Guillermo, la reialesa cau rendida davant les xarxes socials

 

La princesa Leonor igual que molts joves de hui en dia cau rendida a les xarxes socials i potser molts se sorprenen en descobrir la seua faceta com a youtuber.

Així, sembla que als seus quinze anys, la primogènita de Letizia OrtizFelipe VI arrasa amb els seus vídeos en la plataforma.

Es tracta ni més ni menys d’aquells en els quals la princesa eix parlant o pronunciat un discurs, com el que va donar durant els Premis Princesa de Girona, que compta amb més d’un milió de visualitzacions, i que es publiquen en el compte de Youtube que té la Casa Reial.

<>
La figura de la princesa desperta gran interés, qui a la seua curta edat, ja causa autèntic furor allí on va, aconseguint enfosquir en alguns moments fins i tot a la seua pròpia mare, la reina Letizia.

Sembla que la presència en les xarxes socials, ha aconseguit gran rellevància per a la reialesa a l’hora d’estar en contacte amb la gent del carrer. Este és el cas de Kate Middleton i el príncep Guillem, els qui es mostren bastant actius en Instagram sota el pseudònim de @dukeandduchessofcambridge i que reuneixen gairebé 13 milions de seguidors.

Els ducs de Cambridge també haurien decidit fer el pas a Youtube, fent-li així competència directa a la família reial espanyola. Aixó sí, de moment, els nostres reis, Felipe VI i Letizia no han enfocat el seu interés en altres xarxes socials.

Sens dubte, esta estratègia de Kate i Guillermo per guanyar-se encara més l’afecte del poble funciona a la perfecció, i més quan l’estima pel príncep Harry i Meghan Markle queia en picat des de la seua marxa als Estats Units. Just per este motiu, tota la pressió recau sobre les espatlles del qual serà futur rei d’Anglaterra.

‘Més tard que mai’, així han anunciat l’obertura del seu canal, on pretenen mostrar la seua faceta més desconeguda. En el primer vídeo que han publicat, se’ls veu presumint del seu costat més entranyable i familiar, mentre que els vídeos de Leonor es resumeixen simplement a la feina de casa institucionals.

En el vídeo en concret, als ducs se’ls veu fent broma durant un dels seus últims actes oficials, i ja reuneix gairebé tres milions de visualitzacions. D’esta manera, els britànics s’uneixen a la moda ‘d’humanitzar‘ als membres de les famílies reials que tant triomfa al nostre país, o amb altres monarquies com l’holandesa, amb Guillermo i Màxima al capdavant, o els de Noruega, amb Harald i Sonia, els qui no dubten a compartir el seu dia a dia.

Fa poc, Guillermo feia un pas al capdavant per a reafirmar esta reconciliació amb el seu germà sobre la qual tant s’ha especulat, i és que des que Harry tornés a Londres per a assistir al funeral del seu hui, el duc d‘Edimburg, sembla que les aigües s’han calmat.

Moltes vegades els moments més durs serveixen per a unir a membres d’una mateixa família que mantenien una disputa i és el cas de Guillermo i Harry. Este moment tan dur, hauria servit per a reunir els germans després de mesos sense veure’s les cares, i més amb la polèmica generada arran de l’entrevista que Harry i Meghan van concedir en exclusiva a Oprah Wenfrey. Així, se’ls va poder veure xerrant en pau i harmonia, i segurament van trobar temps per a poder arreglar els seus problemes.

Bona prova d’això és que amb motiu del segon aniversari de Archie, el fill d’Harry i Meghan, els ducs han volgut felicitar-lo amb un entranyable missatge. «Li desitgem un feliç segon aniversari a Archie hui».

<

>
I, sorprenentment, qui també s’animava a felicitar el seu nét és el propi príncep Carles, qui semblar voler fer les paus amb el seu fill. Sobretot, després que molts mitjans recalcaren la fredor amb la qual la família reial britànica havia rebut a Harry durant la seua tornada a casa.

instagram clarencehouse

<

>

Últimes notícies

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.