Leonor, Kate i Guillermo, la reialesa cau rendida davant les xarxes socials

 

La princesa Leonor igual que molts joves de hui en dia cau rendida a les xarxes socials i potser molts se sorprenen en descobrir la seua faceta com a youtuber.

Així, sembla que als seus quinze anys, la primogènita de Letizia OrtizFelipe VI arrasa amb els seus vídeos en la plataforma.

Es tracta ni més ni menys d’aquells en els quals la princesa eix parlant o pronunciat un discurs, com el que va donar durant els Premis Princesa de Girona, que compta amb més d’un milió de visualitzacions, i que es publiquen en el compte de Youtube que té la Casa Reial.

<>
La figura de la princesa desperta gran interés, qui a la seua curta edat, ja causa autèntic furor allí on va, aconseguint enfosquir en alguns moments fins i tot a la seua pròpia mare, la reina Letizia.

Sembla que la presència en les xarxes socials, ha aconseguit gran rellevància per a la reialesa a l’hora d’estar en contacte amb la gent del carrer. Este és el cas de Kate Middleton i el príncep Guillem, els qui es mostren bastant actius en Instagram sota el pseudònim de @dukeandduchessofcambridge i que reuneixen gairebé 13 milions de seguidors.

Els ducs de Cambridge també haurien decidit fer el pas a Youtube, fent-li així competència directa a la família reial espanyola. Aixó sí, de moment, els nostres reis, Felipe VI i Letizia no han enfocat el seu interés en altres xarxes socials.

Sens dubte, esta estratègia de Kate i Guillermo per guanyar-se encara més l’afecte del poble funciona a la perfecció, i més quan l’estima pel príncep Harry i Meghan Markle queia en picat des de la seua marxa als Estats Units. Just per este motiu, tota la pressió recau sobre les espatlles del qual serà futur rei d’Anglaterra.

‘Més tard que mai’, així han anunciat l’obertura del seu canal, on pretenen mostrar la seua faceta més desconeguda. En el primer vídeo que han publicat, se’ls veu presumint del seu costat més entranyable i familiar, mentre que els vídeos de Leonor es resumeixen simplement a la feina de casa institucionals.

En el vídeo en concret, als ducs se’ls veu fent broma durant un dels seus últims actes oficials, i ja reuneix gairebé tres milions de visualitzacions. D’esta manera, els britànics s’uneixen a la moda ‘d’humanitzar‘ als membres de les famílies reials que tant triomfa al nostre país, o amb altres monarquies com l’holandesa, amb Guillermo i Màxima al capdavant, o els de Noruega, amb Harald i Sonia, els qui no dubten a compartir el seu dia a dia.

Fa poc, Guillermo feia un pas al capdavant per a reafirmar esta reconciliació amb el seu germà sobre la qual tant s’ha especulat, i és que des que Harry tornés a Londres per a assistir al funeral del seu hui, el duc d‘Edimburg, sembla que les aigües s’han calmat.

Moltes vegades els moments més durs serveixen per a unir a membres d’una mateixa família que mantenien una disputa i és el cas de Guillermo i Harry. Este moment tan dur, hauria servit per a reunir els germans després de mesos sense veure’s les cares, i més amb la polèmica generada arran de l’entrevista que Harry i Meghan van concedir en exclusiva a Oprah Wenfrey. Així, se’ls va poder veure xerrant en pau i harmonia, i segurament van trobar temps per a poder arreglar els seus problemes.

Bona prova d’això és que amb motiu del segon aniversari de Archie, el fill d’Harry i Meghan, els ducs han volgut felicitar-lo amb un entranyable missatge. «Li desitgem un feliç segon aniversari a Archie hui».

<

>
I, sorprenentment, qui també s’animava a felicitar el seu nét és el propi príncep Carles, qui semblar voler fer les paus amb el seu fill. Sobretot, després que molts mitjans recalcaren la fredor amb la qual la família reial britànica havia rebut a Harry durant la seua tornada a casa.

instagram clarencehouse

<

>

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un comandament de la UME sosté que en el Cecopi manava la consellera, no Mazón, el 29-O

Un comandant de la UME ha declarat davant la jutgessa que la vesprada del 29-O en el Cecopi qui va dirigir l'emergència va ser la consellera Salomé Pradas. Segons el seu testimoniatge, Mazón va arribar, va fer preguntes i no va prendre decisions.

Avís groc per pluges este dijous a Castelló i en zones d’Alacant i València

Aemet ha establit per al dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant. Per a este dimecres està actiu a Alacant per vent i mala mar.

La nostra llengua necessita un estatus indiscriminat

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que el valencià perd ús perquè no té el mateix reconeixement i exigència que el castellà. Proposa reforçar-lo amb canvis legals i facilitar-ne l’ús amb una normativa escrita més accessible, per evitar que acabe sent una llengua amb prestigi però poc viva

José Francisco Molina, nou seleccionador d’Hondures amb el Mundial 2030 en l’horitzó

El tècnic valencià va ser presentat i va assumir una gran responsabilitat amb un missatge d'unitat. El seu primer amistós serà davant el Perú a Espanya el 31 de març.

Pluges amb fang i ratxes molt fortes este dimecres per la borrasca Regina

La borrasca Regina, situada sobre el Marroc, deixarà un canvi de temps marcat: pluges amb fang, ratxes molt fortes i baixada de les màximes en la mitat sud. Les precipitacions avançaran de sud a nord i seran més intenses a Andalusia, amb incidència també a Castella-la Manxa i Madrid, a més de calitja a Balears i pluges amb vent a Canàries.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant i vent amb ratxes molt fortes

Cels molt nuvolosos este dimecres amb pluges febles, persistents en el sud de València i nord d'Alacant, i vent del nord-est amb ratxes molt fortes. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

PLD Space tanca una ronda de 180 milions per a impulsar Miura 5 i el seu salt comercial

PLD Space ha tancat una Sèrie C de 180 milions liderada per Mitsubishi Electric i COFIDES. El capital accelera Miura 5, l'expansió industrial i el passe a operacions comercials.

Un accident entre dos camions i dos cotxes talla l’A-7 a Moncofa (Castelló)

El sinistre en el punt quilomètric 457 ha obligat a tallar l'A-7 en sentit València. La DGT ha activat desviaments per la N-340 i la N-225.