11 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Leticia Sabater paga 15.000 euros per obtenir els abdominals de Madonna

Leticia Sabater s'operarà aquest dissabte per aconseguir el cos fibrat que tant desitja

Leticia Sabater s’operarà aquest dissabte per aconseguir el cos fibrat que tant desitja | Instagram (@leticisabateralonso)

 

La cantant, intèrpret i presentadora espanyola, Leticia Sabater, ha anunciat a una entrevista a ‘La Vanguardia’ que este dissabte 23 de març se sotmetrà a una cirurgia de sis hores per convertir-se en una dona fibrada. Aquest no és la primea vegada que Sabater es posa en mans de la ciència per realitzar-se una controvertida cirurgia. Ara fa dos anys, l’artista va decidir reconstruir-se l’himen i recuperar la virginitat per poder tornar a estrenar-la.

 

 

Així doncs, Sabater està decidida a passar per quiròfan i sotmetre’s a una nova tècnica invasiva, la cirurgia Lipo Vaser d’alta definició que permet obtenir un cos atlètic sense haver de passar hores i hores al gimnàs. Ella mateixa ha explicat, al mitjà citat, que es tracta d’una tècnica colombiana que fa poc que ha arribat a Espanya. Es tracta d’una intervenció llarga i amb anestèsia general.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Para todos mis fans y seguidores con cariño

Una publicación compartida de Leticia Sabater (@leticiasabateralonso) el

 

«Tindré els abdominals de Madonna, la cintura de Kim Basinger i el culet d’Emily Ratajkowski»

L’artista ha explicat que es tracta d’una tècnica més moderna i millor perquè «no es tracta de pròtesis sinó de lipoescultura», és a dir, aquest mètode consisteix en treure el greix d’on la persona consideri oportú, «en el meu cas, de la panxa, tòrax, laterals, esquena i cuixes. Es tracta d’una liposucció d’alta definició i, després, aquest greix te la posen al cul, com si tingueres 25 anys» ha afegit.

 

Aquesta tècnica no només marca l’anhelat ‘six pack’ sinó que també et marca els músculs principals dels braços i l’esquena: «Així et queda un cos com el de la Madonna de l’engonal fins dalt, les cames no». Sabater ha afegit que ella ha escollit el nivell de definició intens per així tenir «els abdominals de Madonna, la cintura de Kim Basinger i el culet d’Emily Ratajkowski».

 

Els efectes «duren tota la vida»

La intervenció, a càrrec del millor Lipo Vaser, Jordi Mir, es farà aquest dissabte a les 8.00 hores a la Clínica Diagonal de Barcelona. La presentadora ha assegurat que els efectes de la cirurgia duren tota la vida sempre que «no et poses a menjar com una boja. Es tracta de cuidar-se després».

 

Tot i el risc que comporta una operació de sis hores amb anestèsia general, Sabater ha manifestat que «tenia moltes ganes de veure’m un cos marcat i de manera natural. Sense ajuda per eliminar aquest volum de greix has de passar moltes hores al gimnàs i jo no tinc temps». Finalment ha anunciat que els seus seguidors podran veure el resultat durant la presentació del seu nou tema, que surt el 27 de maig, perquè gravarà el videoclip amb el seu ‘nou cos’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.