10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Leticia Sabater paga 15.000 euros per obtenir els abdominals de Madonna

Leticia Sabater s'operarà aquest dissabte per aconseguir el cos fibrat que tant desitja

Leticia Sabater s’operarà aquest dissabte per aconseguir el cos fibrat que tant desitja | Instagram (@leticisabateralonso)

 

La cantant, intèrpret i presentadora espanyola, Leticia Sabater, ha anunciat a una entrevista a ‘La Vanguardia’ que este dissabte 23 de març se sotmetrà a una cirurgia de sis hores per convertir-se en una dona fibrada. Aquest no és la primea vegada que Sabater es posa en mans de la ciència per realitzar-se una controvertida cirurgia. Ara fa dos anys, l’artista va decidir reconstruir-se l’himen i recuperar la virginitat per poder tornar a estrenar-la.

 

 

Així doncs, Sabater està decidida a passar per quiròfan i sotmetre’s a una nova tècnica invasiva, la cirurgia Lipo Vaser d’alta definició que permet obtenir un cos atlètic sense haver de passar hores i hores al gimnàs. Ella mateixa ha explicat, al mitjà citat, que es tracta d’una tècnica colombiana que fa poc que ha arribat a Espanya. Es tracta d’una intervenció llarga i amb anestèsia general.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Para todos mis fans y seguidores con cariño

Una publicación compartida de Leticia Sabater (@leticiasabateralonso) el

 

«Tindré els abdominals de Madonna, la cintura de Kim Basinger i el culet d’Emily Ratajkowski»

L’artista ha explicat que es tracta d’una tècnica més moderna i millor perquè «no es tracta de pròtesis sinó de lipoescultura», és a dir, aquest mètode consisteix en treure el greix d’on la persona consideri oportú, «en el meu cas, de la panxa, tòrax, laterals, esquena i cuixes. Es tracta d’una liposucció d’alta definició i, després, aquest greix te la posen al cul, com si tingueres 25 anys» ha afegit.

 

Aquesta tècnica no només marca l’anhelat ‘six pack’ sinó que també et marca els músculs principals dels braços i l’esquena: «Així et queda un cos com el de la Madonna de l’engonal fins dalt, les cames no». Sabater ha afegit que ella ha escollit el nivell de definició intens per així tenir «els abdominals de Madonna, la cintura de Kim Basinger i el culet d’Emily Ratajkowski».

 

Els efectes «duren tota la vida»

La intervenció, a càrrec del millor Lipo Vaser, Jordi Mir, es farà aquest dissabte a les 8.00 hores a la Clínica Diagonal de Barcelona. La presentadora ha assegurat que els efectes de la cirurgia duren tota la vida sempre que «no et poses a menjar com una boja. Es tracta de cuidar-se després».

 

Tot i el risc que comporta una operació de sis hores amb anestèsia general, Sabater ha manifestat que «tenia moltes ganes de veure’m un cos marcat i de manera natural. Sense ajuda per eliminar aquest volum de greix has de passar moltes hores al gimnàs i jo no tinc temps». Finalment ha anunciat que els seus seguidors podran veure el resultat durant la presentació del seu nou tema, que surt el 27 de maig, perquè gravarà el videoclip amb el seu ‘nou cos’.

Últimes notícies

Pérez Llorca exigix al Govern explicar la reducció de velocitat en l’AVE

El president valencià ha demanat a l'Executiu que detall per què, després de l'accident de Adamuz, s'han aplicat límits en un tram de l'AVE entre Madrid i la Comunitat Valenciana.

La Generalitat intensifica la negociació per a obrir vols de llarga distància als Estats Units i explora la Xina i el Japó

La Generalitat ha accelerat les converses amb aerolínies per a aconseguir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana, amb prioritat als Estats Units i amb vista a la Xina i el Japó. També ha defés una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises per a sostindre el creixement.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec i ha detingut a quatre sospitosos. La banda sueca Dalen va exigir 800.000 corones i va enviar vídeos amb colps

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.

El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry

El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises