11.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Leticia Sabater paga 15.000 euros per obtenir els abdominals de Madonna

Leticia Sabater s'operarà aquest dissabte per aconseguir el cos fibrat que tant desitja

Leticia Sabater s’operarà aquest dissabte per aconseguir el cos fibrat que tant desitja | Instagram (@leticisabateralonso)

 

La cantant, intèrpret i presentadora espanyola, Leticia Sabater, ha anunciat a una entrevista a ‘La Vanguardia’ que este dissabte 23 de març se sotmetrà a una cirurgia de sis hores per convertir-se en una dona fibrada. Aquest no és la primea vegada que Sabater es posa en mans de la ciència per realitzar-se una controvertida cirurgia. Ara fa dos anys, l’artista va decidir reconstruir-se l’himen i recuperar la virginitat per poder tornar a estrenar-la.

 

 

Així doncs, Sabater està decidida a passar per quiròfan i sotmetre’s a una nova tècnica invasiva, la cirurgia Lipo Vaser d’alta definició que permet obtenir un cos atlètic sense haver de passar hores i hores al gimnàs. Ella mateixa ha explicat, al mitjà citat, que es tracta d’una tècnica colombiana que fa poc que ha arribat a Espanya. Es tracta d’una intervenció llarga i amb anestèsia general.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Para todos mis fans y seguidores con cariño

Una publicación compartida de Leticia Sabater (@leticiasabateralonso) el

 

«Tindré els abdominals de Madonna, la cintura de Kim Basinger i el culet d’Emily Ratajkowski»

L’artista ha explicat que es tracta d’una tècnica més moderna i millor perquè «no es tracta de pròtesis sinó de lipoescultura», és a dir, aquest mètode consisteix en treure el greix d’on la persona consideri oportú, «en el meu cas, de la panxa, tòrax, laterals, esquena i cuixes. Es tracta d’una liposucció d’alta definició i, després, aquest greix te la posen al cul, com si tingueres 25 anys» ha afegit.

 

Aquesta tècnica no només marca l’anhelat ‘six pack’ sinó que també et marca els músculs principals dels braços i l’esquena: «Així et queda un cos com el de la Madonna de l’engonal fins dalt, les cames no». Sabater ha afegit que ella ha escollit el nivell de definició intens per així tenir «els abdominals de Madonna, la cintura de Kim Basinger i el culet d’Emily Ratajkowski».

 

Els efectes «duren tota la vida»

La intervenció, a càrrec del millor Lipo Vaser, Jordi Mir, es farà aquest dissabte a les 8.00 hores a la Clínica Diagonal de Barcelona. La presentadora ha assegurat que els efectes de la cirurgia duren tota la vida sempre que «no et poses a menjar com una boja. Es tracta de cuidar-se després».

 

Tot i el risc que comporta una operació de sis hores amb anestèsia general, Sabater ha manifestat que «tenia moltes ganes de veure’m un cos marcat i de manera natural. Sense ajuda per eliminar aquest volum de greix has de passar moltes hores al gimnàs i jo no tinc temps». Finalment ha anunciat que els seus seguidors podran veure el resultat durant la presentació del seu nou tema, que surt el 27 de maig, perquè gravarà el videoclip amb el seu ‘nou cos’.

Últimes notícies

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.