17.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Leticia Sabater paga 15.000 euros per obtenir els abdominals de Madonna

Leticia Sabater s'operarà aquest dissabte per aconseguir el cos fibrat que tant desitja

Leticia Sabater s’operarà aquest dissabte per aconseguir el cos fibrat que tant desitja | Instagram (@leticisabateralonso)

 

La cantant, intèrpret i presentadora espanyola, Leticia Sabater, ha anunciat a una entrevista a ‘La Vanguardia’ que este dissabte 23 de març se sotmetrà a una cirurgia de sis hores per convertir-se en una dona fibrada. Aquest no és la primea vegada que Sabater es posa en mans de la ciència per realitzar-se una controvertida cirurgia. Ara fa dos anys, l’artista va decidir reconstruir-se l’himen i recuperar la virginitat per poder tornar a estrenar-la.

 

 

Així doncs, Sabater està decidida a passar per quiròfan i sotmetre’s a una nova tècnica invasiva, la cirurgia Lipo Vaser d’alta definició que permet obtenir un cos atlètic sense haver de passar hores i hores al gimnàs. Ella mateixa ha explicat, al mitjà citat, que es tracta d’una tècnica colombiana que fa poc que ha arribat a Espanya. Es tracta d’una intervenció llarga i amb anestèsia general.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Para todos mis fans y seguidores con cariño

Una publicación compartida de Leticia Sabater (@leticiasabateralonso) el

 

«Tindré els abdominals de Madonna, la cintura de Kim Basinger i el culet d’Emily Ratajkowski»

L’artista ha explicat que es tracta d’una tècnica més moderna i millor perquè «no es tracta de pròtesis sinó de lipoescultura», és a dir, aquest mètode consisteix en treure el greix d’on la persona consideri oportú, «en el meu cas, de la panxa, tòrax, laterals, esquena i cuixes. Es tracta d’una liposucció d’alta definició i, després, aquest greix te la posen al cul, com si tingueres 25 anys» ha afegit.

 

Aquesta tècnica no només marca l’anhelat ‘six pack’ sinó que també et marca els músculs principals dels braços i l’esquena: «Així et queda un cos com el de la Madonna de l’engonal fins dalt, les cames no». Sabater ha afegit que ella ha escollit el nivell de definició intens per així tenir «els abdominals de Madonna, la cintura de Kim Basinger i el culet d’Emily Ratajkowski».

 

Els efectes «duren tota la vida»

La intervenció, a càrrec del millor Lipo Vaser, Jordi Mir, es farà aquest dissabte a les 8.00 hores a la Clínica Diagonal de Barcelona. La presentadora ha assegurat que els efectes de la cirurgia duren tota la vida sempre que «no et poses a menjar com una boja. Es tracta de cuidar-se després».

 

Tot i el risc que comporta una operació de sis hores amb anestèsia general, Sabater ha manifestat que «tenia moltes ganes de veure’m un cos marcat i de manera natural. Sense ajuda per eliminar aquest volum de greix has de passar moltes hores al gimnàs i jo no tinc temps». Finalment ha anunciat que els seus seguidors podran veure el resultat durant la presentació del seu nou tema, que surt el 27 de maig, perquè gravarà el videoclip amb el seu ‘nou cos’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.