Leticia Sabater paga 15.000 euros per obtenir els abdominals de Madonna

Leticia Sabater s'operarà aquest dissabte per aconseguir el cos fibrat que tant desitja

Leticia Sabater s’operarà aquest dissabte per aconseguir el cos fibrat que tant desitja | Instagram (@leticisabateralonso)

 

La cantant, intèrpret i presentadora espanyola, Leticia Sabater, ha anunciat a una entrevista a ‘La Vanguardia’ que este dissabte 23 de març se sotmetrà a una cirurgia de sis hores per convertir-se en una dona fibrada. Aquest no és la primea vegada que Sabater es posa en mans de la ciència per realitzar-se una controvertida cirurgia. Ara fa dos anys, l’artista va decidir reconstruir-se l’himen i recuperar la virginitat per poder tornar a estrenar-la.

 

 

Així doncs, Sabater està decidida a passar per quiròfan i sotmetre’s a una nova tècnica invasiva, la cirurgia Lipo Vaser d’alta definició que permet obtenir un cos atlètic sense haver de passar hores i hores al gimnàs. Ella mateixa ha explicat, al mitjà citat, que es tracta d’una tècnica colombiana que fa poc que ha arribat a Espanya. Es tracta d’una intervenció llarga i amb anestèsia general.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Para todos mis fans y seguidores con cariño

Una publicación compartida de Leticia Sabater (@leticiasabateralonso) el

 

«Tindré els abdominals de Madonna, la cintura de Kim Basinger i el culet d’Emily Ratajkowski»

L’artista ha explicat que es tracta d’una tècnica més moderna i millor perquè «no es tracta de pròtesis sinó de lipoescultura», és a dir, aquest mètode consisteix en treure el greix d’on la persona consideri oportú, «en el meu cas, de la panxa, tòrax, laterals, esquena i cuixes. Es tracta d’una liposucció d’alta definició i, després, aquest greix te la posen al cul, com si tingueres 25 anys» ha afegit.

 

Aquesta tècnica no només marca l’anhelat ‘six pack’ sinó que també et marca els músculs principals dels braços i l’esquena: «Així et queda un cos com el de la Madonna de l’engonal fins dalt, les cames no». Sabater ha afegit que ella ha escollit el nivell de definició intens per així tenir «els abdominals de Madonna, la cintura de Kim Basinger i el culet d’Emily Ratajkowski».

 

Els efectes «duren tota la vida»

La intervenció, a càrrec del millor Lipo Vaser, Jordi Mir, es farà aquest dissabte a les 8.00 hores a la Clínica Diagonal de Barcelona. La presentadora ha assegurat que els efectes de la cirurgia duren tota la vida sempre que «no et poses a menjar com una boja. Es tracta de cuidar-se després».

 

Tot i el risc que comporta una operació de sis hores amb anestèsia general, Sabater ha manifestat que «tenia moltes ganes de veure’m un cos marcat i de manera natural. Sense ajuda per eliminar aquest volum de greix has de passar moltes hores al gimnàs i jo no tinc temps». Finalment ha anunciat que els seus seguidors podran veure el resultat durant la presentació del seu nou tema, que surt el 27 de maig, perquè gravarà el videoclip amb el seu ‘nou cos’.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.