Melani Olivares triomfa en les xarxes apareixent nueta en Instagram

Melani Olivares ha compartit una ‘selfie’ sense roba i els seus companys l’han imitada | Cedida

 

Melani Olivares ha penjat una sorprenent foto seua en les xarxes socials. L’actriu de tant en tant compartix fotografies seues pujades de to en el seu compte d’Instagram i ara ho ha tornat a fer, apareixent completament despullada, mostrant-se al natural davant d’un espill i damunt del llit.

 

Melani Olivares, nueta en Instagram

Una instantània de Melani que ha provocat moltes interaccions, en qüestió de poques hores, amb més de deu mil ‘m’agrada’ i desenes de missatges de tota classe. Tant aplaudint-la per mostrar-se natural, acompanyada d’un simple «Ximpum!», com criticant-la perquè es mostre d’eixa manera en internet, sobretot, als seus 46 anys.

 

A pesar de tot, la ‘selfie’ que l’actriu, que és molt estimada pel públic, ha conseguit que els tècnics de l’obra de teatre ‘Juntos’, a on Melani Olivares també és protagonista, no hagen dubtat a l’hora d’imitar-la. I, en vore les seues imàtgens, la mateixa actriu ha vullgut compartir-les amb els seus seguidors i les ha penjades en el seu compte d’Instagram per a demostrar com d’orgullosa està d’ells.

 

«Els meus preciosos tècnics de ‘Juntos’ m’han regalat este matí este valuós document! Vos idolatre, sou pura fantasia!». La composició d’imàtgens que, hores més tard de la primera, ha compartit Melani ha generat moltes reaccions ben diferents en Instagram i molts dels seus seguidors els han aplaudit: «Molt millor que l’original» i «Poques coses més importants que rodejar-te de bona gent»., entre altres missatges.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

…chinpun!

Una publicación compartida de @ melaniolivares el

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.