Melani Olivares triomfa en les xarxes apareixent nueta en Instagram

Melani Olivares ha compartit una ‘selfie’ sense roba i els seus companys l’han imitada | Cedida

 

Melani Olivares ha penjat una sorprenent foto seua en les xarxes socials. L’actriu de tant en tant compartix fotografies seues pujades de to en el seu compte d’Instagram i ara ho ha tornat a fer, apareixent completament despullada, mostrant-se al natural davant d’un espill i damunt del llit.

 

Melani Olivares, nueta en Instagram

Una instantània de Melani que ha provocat moltes interaccions, en qüestió de poques hores, amb més de deu mil ‘m’agrada’ i desenes de missatges de tota classe. Tant aplaudint-la per mostrar-se natural, acompanyada d’un simple «Ximpum!», com criticant-la perquè es mostre d’eixa manera en internet, sobretot, als seus 46 anys.

 

A pesar de tot, la ‘selfie’ que l’actriu, que és molt estimada pel públic, ha conseguit que els tècnics de l’obra de teatre ‘Juntos’, a on Melani Olivares també és protagonista, no hagen dubtat a l’hora d’imitar-la. I, en vore les seues imàtgens, la mateixa actriu ha vullgut compartir-les amb els seus seguidors i les ha penjades en el seu compte d’Instagram per a demostrar com d’orgullosa està d’ells.

 

«Els meus preciosos tècnics de ‘Juntos’ m’han regalat este matí este valuós document! Vos idolatre, sou pura fantasia!». La composició d’imàtgens que, hores més tard de la primera, ha compartit Melani ha generat moltes reaccions ben diferents en Instagram i molts dels seus seguidors els han aplaudit: «Molt millor que l’original» i «Poques coses més importants que rodejar-te de bona gent»., entre altres missatges.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

…chinpun!

Una publicación compartida de @ melaniolivares el

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.