Melani Olivares triomfa en les xarxes apareixent nueta en Instagram

Melani Olivares ha compartit una ‘selfie’ sense roba i els seus companys l’han imitada | Cedida

 

Melani Olivares ha penjat una sorprenent foto seua en les xarxes socials. L’actriu de tant en tant compartix fotografies seues pujades de to en el seu compte d’Instagram i ara ho ha tornat a fer, apareixent completament despullada, mostrant-se al natural davant d’un espill i damunt del llit.

 

Melani Olivares, nueta en Instagram

Una instantània de Melani que ha provocat moltes interaccions, en qüestió de poques hores, amb més de deu mil ‘m’agrada’ i desenes de missatges de tota classe. Tant aplaudint-la per mostrar-se natural, acompanyada d’un simple «Ximpum!», com criticant-la perquè es mostre d’eixa manera en internet, sobretot, als seus 46 anys.

 

A pesar de tot, la ‘selfie’ que l’actriu, que és molt estimada pel públic, ha conseguit que els tècnics de l’obra de teatre ‘Juntos’, a on Melani Olivares també és protagonista, no hagen dubtat a l’hora d’imitar-la. I, en vore les seues imàtgens, la mateixa actriu ha vullgut compartir-les amb els seus seguidors i les ha penjades en el seu compte d’Instagram per a demostrar com d’orgullosa està d’ells.

 

«Els meus preciosos tècnics de ‘Juntos’ m’han regalat este matí este valuós document! Vos idolatre, sou pura fantasia!». La composició d’imàtgens que, hores més tard de la primera, ha compartit Melani ha generat moltes reaccions ben diferents en Instagram i molts dels seus seguidors els han aplaudit: «Molt millor que l’original» i «Poques coses més importants que rodejar-te de bona gent»., entre altres missatges.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

…chinpun!

Una publicación compartida de @ melaniolivares el

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.