11.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

El nou escàndol de Joan Carles que fa tremolar completament la Família Reial

El rei emèrit Joan Carles I

Ixen a la llum més detalls sobre el passat de Joan Carles | Cedida

 

Joan Carles continua sent notícia. La vida del rei emèrit ha estat marcada per una infinitat de rumors sobre les seues infidelitats a la reina Sofia, juntament amb tots els escàndols econòmics que estan eixint a la llum, com la donació que hauria fet a una altra suposada amant. Ara, per si no fora prou, la periodista Pilar Eyre acaba de confessar en la revista ‘Lecturas’ un detall que podria provocar la ruptura del seu matrimoni, deixant molt decebuda Sofia, l’estat de salut de la que ja preocupa.

 

La vida amorosa del rei Joan Carles

Segons ha explicat la periodista, el fill de Corinna Larsen li deia papa a Joan Carles: «Alexander, el fill de la suposada gran amant de l’emèrit, deia papa al monarca». Una notícia que faria tremolar els fonaments de la Casa Reial i no només afectaria Sofia, també als seus fills, que volta  haurien trobat a faltar l’afecte del seu pare, i tota la Família Reial.

 

Imatge d'arxiu de Corinna i el seu fill Alexander

Corinna amb el seu fill Alexander | València Diari

 

En este sentit, Pilar Eyre ha afegit que el rei Joan Carles «volia Alexander com a un fill», ja que la relació entre l’emèrit i Corinna sempre ha sigut molt especial i una prova d’això és el fet que tant l’empresària alemanya i el seu fill han estat al costat del rei en moments molt difícils, com quan el van operar d’un nòdul de pulmó i es temia que fora un tumor maligne.

 

Cal recordar que en aquell moment la reina Sofia «va viatjar a Barcelona quan la intervenció ja s’havia acabat perquè tots els espanyols ens preguntàvem a on dimonis estava» i només va estar «unes poques hores en l’Hospital Clínic», tot i que «ni tan sols va arribar a entrar a l’habitació» a on descansava el seu home. D’eixa manera, Corinna i Sofia no es van vore en l’hospital, una situació que hauria estat molt incòmoda. És més, segons ha afirmat Eyre: «En esta habitació tampoc es va vore ni a Felip ni a Cristina. Però Corinna i Alexander eren allí, i no es van moure del costat del malalt fins que no es va recuperar!».

 

Últimes notícies

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

La Comunitat Valenciana ha sumat 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% dels 425,4 milions jugats. La Grossa no ha tocat, però els premis s'han repartit en múltiples localitats, amb especial pes a Alacant.

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.