El nou escàndol de Joan Carles que fa tremolar completament la Família Reial

El rei emèrit Joan Carles I

Ixen a la llum més detalls sobre el passat de Joan Carles | Cedida

 

Joan Carles continua sent notícia. La vida del rei emèrit ha estat marcada per una infinitat de rumors sobre les seues infidelitats a la reina Sofia, juntament amb tots els escàndols econòmics que estan eixint a la llum, com la donació que hauria fet a una altra suposada amant. Ara, per si no fora prou, la periodista Pilar Eyre acaba de confessar en la revista ‘Lecturas’ un detall que podria provocar la ruptura del seu matrimoni, deixant molt decebuda Sofia, l’estat de salut de la que ja preocupa.

 

La vida amorosa del rei Joan Carles

Segons ha explicat la periodista, el fill de Corinna Larsen li deia papa a Joan Carles: «Alexander, el fill de la suposada gran amant de l’emèrit, deia papa al monarca». Una notícia que faria tremolar els fonaments de la Casa Reial i no només afectaria Sofia, també als seus fills, que volta  haurien trobat a faltar l’afecte del seu pare, i tota la Família Reial.

 

Imatge d'arxiu de Corinna i el seu fill Alexander

Corinna amb el seu fill Alexander | València Diari

 

En este sentit, Pilar Eyre ha afegit que el rei Joan Carles «volia Alexander com a un fill», ja que la relació entre l’emèrit i Corinna sempre ha sigut molt especial i una prova d’això és el fet que tant l’empresària alemanya i el seu fill han estat al costat del rei en moments molt difícils, com quan el van operar d’un nòdul de pulmó i es temia que fora un tumor maligne.

 

Cal recordar que en aquell moment la reina Sofia «va viatjar a Barcelona quan la intervenció ja s’havia acabat perquè tots els espanyols ens preguntàvem a on dimonis estava» i només va estar «unes poques hores en l’Hospital Clínic», tot i que «ni tan sols va arribar a entrar a l’habitació» a on descansava el seu home. D’eixa manera, Corinna i Sofia no es van vore en l’hospital, una situació que hauria estat molt incòmoda. És més, segons ha afirmat Eyre: «En esta habitació tampoc es va vore ni a Felip ni a Cristina. Però Corinna i Alexander eren allí, i no es van moure del costat del malalt fins que no es va recuperar!».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barcala reitera que Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP

Luis Barcala ha assegurat que l'Ajuntament d'Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP de Platja de Sant Joan. Ha avançat mesures perquè qui no complisca els requisits retorne la vivenda i no quede impune.

València tanca 2025 amb 72 milions de deute i executa 201 milions en inversions

L'Ajuntament ha liquidat 2025 amb un deute del 6,5% i un 90% d'inversions executades; l'oposició qüestiona la taxa d'escombraries i la baixa execució del gasto.

Alliberades 3 dones i 20 detinguts per tràfic; 7 arrestos en la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha detingut a vint persones en una operació contra el tràfic de persones en diverses comunitats i ha alliberat tres dones. Set dels arrestos s'han practicat en la Comunitat Valenciana, amb sis a Vila-real i un a Dénia; tres detinguts han ingressat a la presó.

Febrer s’acomiada en la Comunitat amb possibles pluges i descens de les màximes

El cap de setmana arriba amb intervals nuvolosos, possibles precipitacions en el sud de València i nord d'Alacant i un descens acusat de les màximes a l'interior.

El Consell impulsa el cotxe compartit en sis zones clau de València

La Generalitat ha posat en marxa 'València Compartix Cotxe' per a connectar conductors i passatgers en sis focus d'alta demanda i reduir trànsit i emissions. L'app verifica usuaris, mesura impactes i oferix incentius econòmics per trajecte compartit.

Morant afirma que el gerent del CNIO ha d’anar-se per una conducta reprovable

La ministra de Ciència ha sostingut que el gerent del CNIO ha d'abandonar el seu càrrec per una conducta reprovable vinculada a un cas de presumpte assetjament. El centre va activar el protocol intern des del primer minut, mentres part de la plantilla ha mostrat el seu suport al directiu.

La mort, els incendis i el Riu Brau, entre els Premis Rei d’Espanya de Periodisme

Un pòdcast sobre la mort, un altre sobre els incendis a Portugal, una investigació sobre el Riu Brau, una foto de la dana, la revista Contracultura i Aos Fatos han sigut premiats.

El litoral encara la Setmana Santa amb necessitat de quilòmetres de passarel·les i un milió de m³ d’arena

Els temporals han erosionat platges i danyat passejos i equipaments. Municipis i administracions acceleren aportacions d'arena i reparacions abans de Setmana Santa.