El nou escàndol de Joan Carles que fa tremolar completament la Família Reial

El rei emèrit Joan Carles I

Ixen a la llum més detalls sobre el passat de Joan Carles | Cedida

 

Joan Carles continua sent notícia. La vida del rei emèrit ha estat marcada per una infinitat de rumors sobre les seues infidelitats a la reina Sofia, juntament amb tots els escàndols econòmics que estan eixint a la llum, com la donació que hauria fet a una altra suposada amant. Ara, per si no fora prou, la periodista Pilar Eyre acaba de confessar en la revista ‘Lecturas’ un detall que podria provocar la ruptura del seu matrimoni, deixant molt decebuda Sofia, l’estat de salut de la que ja preocupa.

 

La vida amorosa del rei Joan Carles

Segons ha explicat la periodista, el fill de Corinna Larsen li deia papa a Joan Carles: «Alexander, el fill de la suposada gran amant de l’emèrit, deia papa al monarca». Una notícia que faria tremolar els fonaments de la Casa Reial i no només afectaria Sofia, també als seus fills, que volta  haurien trobat a faltar l’afecte del seu pare, i tota la Família Reial.

 

Imatge d'arxiu de Corinna i el seu fill Alexander

Corinna amb el seu fill Alexander | València Diari

 

En este sentit, Pilar Eyre ha afegit que el rei Joan Carles «volia Alexander com a un fill», ja que la relació entre l’emèrit i Corinna sempre ha sigut molt especial i una prova d’això és el fet que tant l’empresària alemanya i el seu fill han estat al costat del rei en moments molt difícils, com quan el van operar d’un nòdul de pulmó i es temia que fora un tumor maligne.

 

Cal recordar que en aquell moment la reina Sofia «va viatjar a Barcelona quan la intervenció ja s’havia acabat perquè tots els espanyols ens preguntàvem a on dimonis estava» i només va estar «unes poques hores en l’Hospital Clínic», tot i que «ni tan sols va arribar a entrar a l’habitació» a on descansava el seu home. D’eixa manera, Corinna i Sofia no es van vore en l’hospital, una situació que hauria estat molt incòmoda. És més, segons ha afirmat Eyre: «En esta habitació tampoc es va vore ni a Felip ni a Cristina. Però Corinna i Alexander eren allí, i no es van moure del costat del malalt fins que no es va recuperar!».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.