El nou escàndol de Joan Carles que fa tremolar completament la Família Reial

El rei emèrit Joan Carles I

Ixen a la llum més detalls sobre el passat de Joan Carles | Cedida

 

Joan Carles continua sent notícia. La vida del rei emèrit ha estat marcada per una infinitat de rumors sobre les seues infidelitats a la reina Sofia, juntament amb tots els escàndols econòmics que estan eixint a la llum, com la donació que hauria fet a una altra suposada amant. Ara, per si no fora prou, la periodista Pilar Eyre acaba de confessar en la revista ‘Lecturas’ un detall que podria provocar la ruptura del seu matrimoni, deixant molt decebuda Sofia, l’estat de salut de la que ja preocupa.

 

La vida amorosa del rei Joan Carles

Segons ha explicat la periodista, el fill de Corinna Larsen li deia papa a Joan Carles: «Alexander, el fill de la suposada gran amant de l’emèrit, deia papa al monarca». Una notícia que faria tremolar els fonaments de la Casa Reial i no només afectaria Sofia, també als seus fills, que volta  haurien trobat a faltar l’afecte del seu pare, i tota la Família Reial.

 

Imatge d'arxiu de Corinna i el seu fill Alexander

Corinna amb el seu fill Alexander | València Diari

 

En este sentit, Pilar Eyre ha afegit que el rei Joan Carles «volia Alexander com a un fill», ja que la relació entre l’emèrit i Corinna sempre ha sigut molt especial i una prova d’això és el fet que tant l’empresària alemanya i el seu fill han estat al costat del rei en moments molt difícils, com quan el van operar d’un nòdul de pulmó i es temia que fora un tumor maligne.

 

Cal recordar que en aquell moment la reina Sofia «va viatjar a Barcelona quan la intervenció ja s’havia acabat perquè tots els espanyols ens preguntàvem a on dimonis estava» i només va estar «unes poques hores en l’Hospital Clínic», tot i que «ni tan sols va arribar a entrar a l’habitació» a on descansava el seu home. D’eixa manera, Corinna i Sofia no es van vore en l’hospital, una situació que hauria estat molt incòmoda. És més, segons ha afirmat Eyre: «En esta habitació tampoc es va vore ni a Felip ni a Cristina. Però Corinna i Alexander eren allí, i no es van moure del costat del malalt fins que no es va recuperar!».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.