10.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

El nou escàndol de Joan Carles que fa tremolar completament la Família Reial

El rei emèrit Joan Carles I

Ixen a la llum més detalls sobre el passat de Joan Carles | Cedida

 

Joan Carles continua sent notícia. La vida del rei emèrit ha estat marcada per una infinitat de rumors sobre les seues infidelitats a la reina Sofia, juntament amb tots els escàndols econòmics que estan eixint a la llum, com la donació que hauria fet a una altra suposada amant. Ara, per si no fora prou, la periodista Pilar Eyre acaba de confessar en la revista ‘Lecturas’ un detall que podria provocar la ruptura del seu matrimoni, deixant molt decebuda Sofia, l’estat de salut de la que ja preocupa.

 

La vida amorosa del rei Joan Carles

Segons ha explicat la periodista, el fill de Corinna Larsen li deia papa a Joan Carles: «Alexander, el fill de la suposada gran amant de l’emèrit, deia papa al monarca». Una notícia que faria tremolar els fonaments de la Casa Reial i no només afectaria Sofia, també als seus fills, que volta  haurien trobat a faltar l’afecte del seu pare, i tota la Família Reial.

 

Imatge d'arxiu de Corinna i el seu fill Alexander

Corinna amb el seu fill Alexander | València Diari

 

En este sentit, Pilar Eyre ha afegit que el rei Joan Carles «volia Alexander com a un fill», ja que la relació entre l’emèrit i Corinna sempre ha sigut molt especial i una prova d’això és el fet que tant l’empresària alemanya i el seu fill han estat al costat del rei en moments molt difícils, com quan el van operar d’un nòdul de pulmó i es temia que fora un tumor maligne.

 

Cal recordar que en aquell moment la reina Sofia «va viatjar a Barcelona quan la intervenció ja s’havia acabat perquè tots els espanyols ens preguntàvem a on dimonis estava» i només va estar «unes poques hores en l’Hospital Clínic», tot i que «ni tan sols va arribar a entrar a l’habitació» a on descansava el seu home. D’eixa manera, Corinna i Sofia no es van vore en l’hospital, una situació que hauria estat molt incòmoda. És més, segons ha afirmat Eyre: «En esta habitació tampoc es va vore ni a Felip ni a Cristina. Però Corinna i Alexander eren allí, i no es van moure del costat del malalt fins que no es va recuperar!».

 

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.