Reconciliació a la vista: L’única persona capaç d’unir a Rocío Flores i sa mare

 

A mesura que passen els dies es van coneixent més detalls sobre la relació entre Rocío Flores i Rocío Carrasco. Ja fa més de 7 anys que mare i filla no es parlen, i pareix que això seguirà d’eixa manera a no ser que la filla d’Antonio David Flores li demane perdó.

 

L’aparició de Rocío Flores en ‘Supervivientes’ ha obert este debat novament després de tant de temps silenciat. Carrasco, per el moment, no s’ha pronunciat, tot i que des del seu entorn s’ha confirmat que no està veient el ‘reality’. Rocíito necessitaria una disculpa per part de la seua filla, un acte que pareix estar molt lluny, ja que les dos creuen que no han de disculpar-se. Ara, un temps després, entra en joc una persona que podria afavorir esta reconciliació tan esperada.

 

De qui parlem? Bé, es tracta de Rosario Mohedano, la filla d’Amador Mohedano i Rosa Benito. «Sóc la mediadora, sempre estic en mig i això és difícil», va confessar en una ocasió per a la revista ‘Lecturas’. Ara, estes declaracions tenen sentit i, de fet, podria donar una empenta a Flores per a que demanara perdó a sa mare

 

Tot depèn de Rosario Mohedano

La filla de Rosa Benito sempre mostra el seu suport tant a mare i filla, ja que amb les dos manté una excel·lent relació. «Quin orgull sent amb tu i què bonica eres!», va escriure en les seues xarxes socials fa uns dies compartint una imatge de la xica en ‘Supervivientes’. 

 

Ara bé, no tot és tan bonic i segurament caldrà esperar perquè Rocío Flores està en el ‘reality‘ i, evidentment, no pot disculpar-se. Però Mohedano pareix aportar força, llum i esperança en esta relació trencada entre mare i filla. 

Últimes notícies

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.