Reconciliació a la vista: L’única persona capaç d’unir a Rocío Flores i sa mare

 

A mesura que passen els dies es van coneixent més detalls sobre la relació entre Rocío Flores i Rocío Carrasco. Ja fa més de 7 anys que mare i filla no es parlen, i pareix que això seguirà d’eixa manera a no ser que la filla d’Antonio David Flores li demane perdó.

 

L’aparició de Rocío Flores en ‘Supervivientes’ ha obert este debat novament després de tant de temps silenciat. Carrasco, per el moment, no s’ha pronunciat, tot i que des del seu entorn s’ha confirmat que no està veient el ‘reality’. Rocíito necessitaria una disculpa per part de la seua filla, un acte que pareix estar molt lluny, ja que les dos creuen que no han de disculpar-se. Ara, un temps després, entra en joc una persona que podria afavorir esta reconciliació tan esperada.

 

De qui parlem? Bé, es tracta de Rosario Mohedano, la filla d’Amador Mohedano i Rosa Benito. «Sóc la mediadora, sempre estic en mig i això és difícil», va confessar en una ocasió per a la revista ‘Lecturas’. Ara, estes declaracions tenen sentit i, de fet, podria donar una empenta a Flores per a que demanara perdó a sa mare

 

Tot depèn de Rosario Mohedano

La filla de Rosa Benito sempre mostra el seu suport tant a mare i filla, ja que amb les dos manté una excel·lent relació. «Quin orgull sent amb tu i què bonica eres!», va escriure en les seues xarxes socials fa uns dies compartint una imatge de la xica en ‘Supervivientes’. 

 

Ara bé, no tot és tan bonic i segurament caldrà esperar perquè Rocío Flores està en el ‘reality‘ i, evidentment, no pot disculpar-se. Però Mohedano pareix aportar força, llum i esperança en esta relació trencada entre mare i filla. 

Últimes notícies

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.

Morant acusa a Pérez Llorca de blindar el seu pacte amb Vox a través dels pressupostos de la Generalitat

Diana Morant sosté que els comptes de la Generalitat servixen per a assegurar la continuïtat de Juanfran Pérez Llorca gràcies a Vox i critica el seu impacte en vivenda, sanitat i educació.

Gomar preveu la ràpida reconstrucció del camp de Paiporta i veu estancat el de Bugarra

El president de la FFCV confia que els tràmits per a reconstruir el camp de Paiporta després de la dana concloguen en breu, mentres alerta de la complexa situació del camp de Bugarra per la seua proximitat al riu i el cost del mur de contenció.

Gomar confia que la FIFA visite València a l’octubre per a definir les seus del Mundial 2030

Salvador Gomar preveu que la FIFA viatge a València a partir d'octubre per a avaluar el Nou Mestalla com a possible seu del Mundial 2030 i tancar també el mapa de subseus en la Comunitat Valenciana.

Aemet activa l’avís groc per pluges i tempestes amb graníssol a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa per a este diumenge l'avís groc a l'interior de Castelló per pluges intenses, tempestes amb possible graníssol i ratxes molt fortes de vent entre les 14.00 i les 21.00 hores.

Una nova IA millora la gestió d’anomenades al 112 en emergències mèdiques

Investigadors de la UPV i el Servici d'Emergències Sanitàries de la Comunitat Valenciana han creat una ferramenta d'intel·ligència artificial que optimitza la gestió i priorització de les anomenades metgesses al 112.