Reconciliació a la vista: L’única persona capaç d’unir a Rocío Flores i sa mare

 

A mesura que passen els dies es van coneixent més detalls sobre la relació entre Rocío Flores i Rocío Carrasco. Ja fa més de 7 anys que mare i filla no es parlen, i pareix que això seguirà d’eixa manera a no ser que la filla d’Antonio David Flores li demane perdó.

 

L’aparició de Rocío Flores en ‘Supervivientes’ ha obert este debat novament després de tant de temps silenciat. Carrasco, per el moment, no s’ha pronunciat, tot i que des del seu entorn s’ha confirmat que no està veient el ‘reality’. Rocíito necessitaria una disculpa per part de la seua filla, un acte que pareix estar molt lluny, ja que les dos creuen que no han de disculpar-se. Ara, un temps després, entra en joc una persona que podria afavorir esta reconciliació tan esperada.

 

De qui parlem? Bé, es tracta de Rosario Mohedano, la filla d’Amador Mohedano i Rosa Benito. «Sóc la mediadora, sempre estic en mig i això és difícil», va confessar en una ocasió per a la revista ‘Lecturas’. Ara, estes declaracions tenen sentit i, de fet, podria donar una empenta a Flores per a que demanara perdó a sa mare

 

Tot depèn de Rosario Mohedano

La filla de Rosa Benito sempre mostra el seu suport tant a mare i filla, ja que amb les dos manté una excel·lent relació. «Quin orgull sent amb tu i què bonica eres!», va escriure en les seues xarxes socials fa uns dies compartint una imatge de la xica en ‘Supervivientes’. 

 

Ara bé, no tot és tan bonic i segurament caldrà esperar perquè Rocío Flores està en el ‘reality‘ i, evidentment, no pot disculpar-se. Però Mohedano pareix aportar força, llum i esperança en esta relació trencada entre mare i filla. 

Últimes notícies

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.