Reconciliació a la vista: L’única persona capaç d’unir a Rocío Flores i sa mare

 

A mesura que passen els dies es van coneixent més detalls sobre la relació entre Rocío Flores i Rocío Carrasco. Ja fa més de 7 anys que mare i filla no es parlen, i pareix que això seguirà d’eixa manera a no ser que la filla d’Antonio David Flores li demane perdó.

 

L’aparició de Rocío Flores en ‘Supervivientes’ ha obert este debat novament després de tant de temps silenciat. Carrasco, per el moment, no s’ha pronunciat, tot i que des del seu entorn s’ha confirmat que no està veient el ‘reality’. Rocíito necessitaria una disculpa per part de la seua filla, un acte que pareix estar molt lluny, ja que les dos creuen que no han de disculpar-se. Ara, un temps després, entra en joc una persona que podria afavorir esta reconciliació tan esperada.

 

De qui parlem? Bé, es tracta de Rosario Mohedano, la filla d’Amador Mohedano i Rosa Benito. «Sóc la mediadora, sempre estic en mig i això és difícil», va confessar en una ocasió per a la revista ‘Lecturas’. Ara, estes declaracions tenen sentit i, de fet, podria donar una empenta a Flores per a que demanara perdó a sa mare

 

Tot depèn de Rosario Mohedano

La filla de Rosa Benito sempre mostra el seu suport tant a mare i filla, ja que amb les dos manté una excel·lent relació. «Quin orgull sent amb tu i què bonica eres!», va escriure en les seues xarxes socials fa uns dies compartint una imatge de la xica en ‘Supervivientes’. 

 

Ara bé, no tot és tan bonic i segurament caldrà esperar perquè Rocío Flores està en el ‘reality‘ i, evidentment, no pot disculpar-se. Però Mohedano pareix aportar força, llum i esperança en esta relació trencada entre mare i filla. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig