Reconciliació a la vista: L’única persona capaç d’unir a Rocío Flores i sa mare

 

A mesura que passen els dies es van coneixent més detalls sobre la relació entre Rocío Flores i Rocío Carrasco. Ja fa més de 7 anys que mare i filla no es parlen, i pareix que això seguirà d’eixa manera a no ser que la filla d’Antonio David Flores li demane perdó.

 

L’aparició de Rocío Flores en ‘Supervivientes’ ha obert este debat novament després de tant de temps silenciat. Carrasco, per el moment, no s’ha pronunciat, tot i que des del seu entorn s’ha confirmat que no està veient el ‘reality’. Rocíito necessitaria una disculpa per part de la seua filla, un acte que pareix estar molt lluny, ja que les dos creuen que no han de disculpar-se. Ara, un temps després, entra en joc una persona que podria afavorir esta reconciliació tan esperada.

 

De qui parlem? Bé, es tracta de Rosario Mohedano, la filla d’Amador Mohedano i Rosa Benito. «Sóc la mediadora, sempre estic en mig i això és difícil», va confessar en una ocasió per a la revista ‘Lecturas’. Ara, estes declaracions tenen sentit i, de fet, podria donar una empenta a Flores per a que demanara perdó a sa mare

 

Tot depèn de Rosario Mohedano

La filla de Rosa Benito sempre mostra el seu suport tant a mare i filla, ja que amb les dos manté una excel·lent relació. «Quin orgull sent amb tu i què bonica eres!», va escriure en les seues xarxes socials fa uns dies compartint una imatge de la xica en ‘Supervivientes’. 

 

Ara bé, no tot és tan bonic i segurament caldrà esperar perquè Rocío Flores està en el ‘reality‘ i, evidentment, no pot disculpar-se. Però Mohedano pareix aportar força, llum i esperança en esta relació trencada entre mare i filla. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en caure en una zona aïllada de Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona aïllada de Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers.

Nate Reuvers, MVP de la jornada 35 de l’Eurolliga després d’una exhibició històrica

Nate Reuvers, pivot del València Basket, és triat MVP de la jornada 35 de l'Eurolliga després de firmar a Bolonya 33 punts, 10 rebots i 44 de valoració, el rècord de la temporada.

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.

Detinguts dos germans per violar a una dona en un cotxe en un descampat de València

La Policia Nacional deté a València a dos germans de 56 i 71 anys acusats d'agredir sexualment a una dona en un cotxe aparcat en un descampat del barri de Malilla.

La Orquestra de València debutarà en el Musikverein de Viena el 16 d’abril

La Orquestra de València reforçarà la seua projecció internacional amb la seua estrena el 16 d'abril a la sala principal del Musikverein de Viena, sota la batuta d'Alexander Liebreich i amb el duo Silver-Garburg com a solistes.

Detingut a Santa Pola un fugitiu reclamat a Itàlia per robar en màquines recreatives

La Policia Nacional ha arrestat a Santa Pola a un home de 51 anys buscat a Itàlia per integrar un grup que va robar més de 4.500 euros en màquines de joc en 2020.

Una nova nanopartícula valenciana connecta al sistema immune amb el tumor i obri una via contra el càncer

Investigadors de la Politècnica de València han creat una nanopartícula tipus Janus que actua com a pont entre cèl·lules tumorals i immunes, restaurant la seua comunicació i potenciant la destrucció de les cèl·lules canceroses.