El rei Joan Carles i la Infanta Helena se’n van de bous

El rei emèrit i la seva filla gran van gaudir d'una tarda de toros

El rei emèrit i la seua filla gran van gaudir d’una vesprada de bous | CatalunyaDiari.cat

 

El rei emèrit Joan Carles I ja fa un temps que està fora del focus mediàtic i poca cosa en sabem d’ell. Recentment,ha reaparegut acompanyat de la seua filla la Infanta Helena, disfrutant d’una vesprada de bous, una passió que comparteixen els dos. El rei emèrit reapareixia després d’un misteriós viatge que va realitzar als EUA, del qual no n’ha transcendit el motiu; aquesta escapada a terres americanes, va fer que es perdera la festa d’aniversari de la seua germana Pilar, així que el viatge devia ser prou important.

 

Citats a la localitat d’Illecas amb motiu de la Feria del Milagro, una important i reconeguda festa taurina, pare i filla es preparaven per veure una ‘corrida’, sense la companyia dels fills de la Infanta, Froilán i Victòria Frederica, els quals hem pogut veure moltes vegades acompanyant sa mare en aquesta classe de festes, ja que també són uns aficionats declarats a la tauromàquia.

Un espectacle amb sorpresa inclosa

L’espectacle taurí començava amb la simfonia de l’himne d’Espanya, que va ressonar dins la plaça de tal manera que els aficionats es van ficar en peus per aplaudir la presència del rei Joan Carles a les grades; aquest detall va commoure el monarca, que va saludar els assistents amb un gest.

 

Pare i filla es van mostrar molt còmplices

Pare i filla es van mostrar molt còmplices | GTRES

 

Aquest plàcid inici de vetllada taurina però, es va veure enterbolit per un succés que va interrompre la festa i que de ben segur no va agradar gens al monarca emèrit. De cop i volta, uns espontanis antitaurins van saltar a la plaça lluint una bandera d’Espanya en la que apareixia un toro amb la paraula ‘no’. La protesta no va durar molt, ja que la Guàrdia Civil va actuar ràpidament expulsant fora de la plaça els manifestants perquè així poguera començar la ‘corrida’. Una festa taurina en la qual es trobaven grans figures de la tauromàquia, com els matadors Andrés Roca Rey, Morante de la Puebla i Sebastián Castella.

 

A més a més, a les grades s’hi van citar altres famosos a part del rei mèrit i la Infanta, ja que hi havia molts rostres coneguts del panorama televisiu i mediàtic com per exemple, la cuinera Samanta Vallejo-Nájera, Cari Lapique o l’actriu Ana Obregón, que participarà en la pròxima edició del concurs ‘Masterchef Celebrity’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’IVAM revisa la modernitat a través de tres generacions de la família Pinazo

L'IVAM acull fins al 7 de febrer de 2027 la mostra 'L'aura d'una saga moderna', amb 138 obres d'Ignacio, José i Marisa Pinazo. El recorregut enllaça del Naturalisme i el Modernisme a l'Art déco i recupera la figura de Marisa.

28 anys de presó per assassinar i robar al canonge de la Catedral de València

Un jurat popular ha avalat la condemna a 28 anys per a l'autor de la mort del canonge emèrit de 79 anys en el seu domicili. No es fixa indemnització civil i la resolució és recurrible.

Aznar participarà en Forinvest 2026 per a analitzar l’escenari geoestratègic

José María Aznar intervindrà en Forinvest 2026 l'11 de març en Fira València amb una ponència sobre el nou desorde mundial. La seua xarrada s'emmarca en el Business & Innovation Fòrum.

Espanya inicia la classificació al Mundial 2027 davant Islàndia a Castelló

La campiona del món debuta en el grup A3 davant la 16a del rànquing FIFA en Castalia a les 19 hores, amb una llista amb onze canvis i el retorn de Missa Rodríguez.

El Gremi d’Artistes Fallers demanarà paralitzar la plantà si la borrasca causa problemes

El Gremi d'Artistes Fallers va anunciar que demanarà detindre la plantà si la pluja o el vent de la nova borrasca compliquen els treballs. La prioritat serà la seguretat i se seguiran les recomanacions municipals.

Catalá afirma que l’AVL està lluny de la realitat en el seu informe sobre el topònim de València

L'alcaldessa ha qüestionat el criteri de l'AVL, que fixa València com a única forma correcta del nom de la ciutat, i ha confirmat que seguirà amb la doble denominació.

L’AVL conclou que València és el topònim únic i justificat històricament

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha conclòs que València és la forma correcta, adequada i històricament justificada del nom de la ciutat. Si l'Ajuntament insistix en la fórmula bilingüe, només veu admissible València / València i descarta Valéncia.

Pérez Llorca defén més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha anunciat canvis en els protocols per a donar més transparència a l'adjudicació de vivenda pública i ponderar l'arrelament. Ha defés que el Pla Viu avança i ha respost a les presumptes irregularitats en Els Naus.