13 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

El rei Joan Carles i la Infanta Helena se’n van de bous

El rei emèrit i la seva filla gran van gaudir d'una tarda de toros

El rei emèrit i la seua filla gran van gaudir d’una vesprada de bous | CatalunyaDiari.cat

 

El rei emèrit Joan Carles I ja fa un temps que està fora del focus mediàtic i poca cosa en sabem d’ell. Recentment,ha reaparegut acompanyat de la seua filla la Infanta Helena, disfrutant d’una vesprada de bous, una passió que comparteixen els dos. El rei emèrit reapareixia després d’un misteriós viatge que va realitzar als EUA, del qual no n’ha transcendit el motiu; aquesta escapada a terres americanes, va fer que es perdera la festa d’aniversari de la seua germana Pilar, així que el viatge devia ser prou important.

 

Citats a la localitat d’Illecas amb motiu de la Feria del Milagro, una important i reconeguda festa taurina, pare i filla es preparaven per veure una ‘corrida’, sense la companyia dels fills de la Infanta, Froilán i Victòria Frederica, els quals hem pogut veure moltes vegades acompanyant sa mare en aquesta classe de festes, ja que també són uns aficionats declarats a la tauromàquia.

Un espectacle amb sorpresa inclosa

L’espectacle taurí començava amb la simfonia de l’himne d’Espanya, que va ressonar dins la plaça de tal manera que els aficionats es van ficar en peus per aplaudir la presència del rei Joan Carles a les grades; aquest detall va commoure el monarca, que va saludar els assistents amb un gest.

 

Pare i filla es van mostrar molt còmplices

Pare i filla es van mostrar molt còmplices | GTRES

 

Aquest plàcid inici de vetllada taurina però, es va veure enterbolit per un succés que va interrompre la festa i que de ben segur no va agradar gens al monarca emèrit. De cop i volta, uns espontanis antitaurins van saltar a la plaça lluint una bandera d’Espanya en la que apareixia un toro amb la paraula ‘no’. La protesta no va durar molt, ja que la Guàrdia Civil va actuar ràpidament expulsant fora de la plaça els manifestants perquè així poguera començar la ‘corrida’. Una festa taurina en la qual es trobaven grans figures de la tauromàquia, com els matadors Andrés Roca Rey, Morante de la Puebla i Sebastián Castella.

 

A més a més, a les grades s’hi van citar altres famosos a part del rei mèrit i la Infanta, ja que hi havia molts rostres coneguts del panorama televisiu i mediàtic com per exemple, la cuinera Samanta Vallejo-Nájera, Cari Lapique o l’actriu Ana Obregón, que participarà en la pròxima edició del concurs ‘Masterchef Celebrity’.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.