14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

El rei Joan Carles i la Infanta Helena se’n van de bous

El rei emèrit i la seva filla gran van gaudir d'una tarda de toros

El rei emèrit i la seua filla gran van gaudir d’una vesprada de bous | CatalunyaDiari.cat

 

El rei emèrit Joan Carles I ja fa un temps que està fora del focus mediàtic i poca cosa en sabem d’ell. Recentment,ha reaparegut acompanyat de la seua filla la Infanta Helena, disfrutant d’una vesprada de bous, una passió que comparteixen els dos. El rei emèrit reapareixia després d’un misteriós viatge que va realitzar als EUA, del qual no n’ha transcendit el motiu; aquesta escapada a terres americanes, va fer que es perdera la festa d’aniversari de la seua germana Pilar, així que el viatge devia ser prou important.

 

Citats a la localitat d’Illecas amb motiu de la Feria del Milagro, una important i reconeguda festa taurina, pare i filla es preparaven per veure una ‘corrida’, sense la companyia dels fills de la Infanta, Froilán i Victòria Frederica, els quals hem pogut veure moltes vegades acompanyant sa mare en aquesta classe de festes, ja que també són uns aficionats declarats a la tauromàquia.

Un espectacle amb sorpresa inclosa

L’espectacle taurí començava amb la simfonia de l’himne d’Espanya, que va ressonar dins la plaça de tal manera que els aficionats es van ficar en peus per aplaudir la presència del rei Joan Carles a les grades; aquest detall va commoure el monarca, que va saludar els assistents amb un gest.

 

Pare i filla es van mostrar molt còmplices

Pare i filla es van mostrar molt còmplices | GTRES

 

Aquest plàcid inici de vetllada taurina però, es va veure enterbolit per un succés que va interrompre la festa i que de ben segur no va agradar gens al monarca emèrit. De cop i volta, uns espontanis antitaurins van saltar a la plaça lluint una bandera d’Espanya en la que apareixia un toro amb la paraula ‘no’. La protesta no va durar molt, ja que la Guàrdia Civil va actuar ràpidament expulsant fora de la plaça els manifestants perquè així poguera començar la ‘corrida’. Una festa taurina en la qual es trobaven grans figures de la tauromàquia, com els matadors Andrés Roca Rey, Morante de la Puebla i Sebastián Castella.

 

A més a més, a les grades s’hi van citar altres famosos a part del rei mèrit i la Infanta, ja que hi havia molts rostres coneguts del panorama televisiu i mediàtic com per exemple, la cuinera Samanta Vallejo-Nájera, Cari Lapique o l’actriu Ana Obregón, que participarà en la pròxima edició del concurs ‘Masterchef Celebrity’.

Últimes notícies

El fiscal demana 25 anys de presó per a l’acusat d’assassinar a la seua parella amb 18 punyalades

La Fiscalia ha mantingut la seua acusació i ha sol·licitat 25 anys de presó per a l'acusat de l'assassinat de la seua parella a Alcoi en 2022, amb 18 punyalades. El jurat rebrà l'objecte del veredicte per a iniciar la deliberació.

El València ha descartat una lesió greu de César Tárrega i ha estimat un parell de setmanes de baixa

El club ha confirmat que el central no patix una lesió de gravetat després de passar proves este dilluns a Paterna. La baixa s'ha estimat entorn de dos setmanes.

El Llevant-Vila-real ajornat per la pluja es jugarà el 18 de febrer

El partit de la jornada 16, suspés per alerta roja el 14 de desembre de 2025, es jugarà el dimecres 18 de febrer a les 20.00 en el Ciutat de València. LaLiga va confirmar la data després de la petició dels dos clubs per a assegurar la presència dels seus jugadors africans.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de quarts de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. La resta de creus: Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

Bernabé afirma que el poble valencià se suma al dolor per la tragèdia ferroviària de Adamuz

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha expressat el suport de la ciutadania a les víctimes del sinistre amb almenys 39 morts. Va haver-hi minut de silenci a València i reconeixement a emergències, seguretat i sanitaris.

Mor un menor de 15 anys en un accident de moto a la Vila Joiosa

Un jove de 15 anys ha mort després d'un accident de moto en una partida de la Vila Joiosa. L'avís va entrar a les 0.50 del dissabte i el Samu no va poder reanimar-lo.

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.

El Vila-real s’acomiada de la Champions en La Ceràmica davant un Ajax encara amb vida

Vila-real, ja eliminat després de no guanyar en sis jornades, rep a un Ajax que encara conserva opcions d'avançar. Els grocs busquen orgull i premi econòmic.