10.6 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Un veí de Benidorm va a vore al rei per a mostrar-li una foto de fa més de 40 anys en la que es donen la mà

 

Els reis d’Espanya, Felip VI i Letícia, han visitat este divendres Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant). Després de reunir-se amb les patronals i els sindicats valencians per a vore com ha afectat la crisi del coronavirus al territori valencià, han passejat per la mar. Un passeig que ha provocat moltes crítiques.

 

Entre els assistents es trobava Vicente Larios Polo, qui tenia la intenció d’ensenyar-li a Felip VI una mostra de què es van conéixer durant una visita del que en aquell moment era príncep al Palau del Pardo per una festivitat militar. Vicente ha acudit amb un exemplar del diari ‘Arriba’ del 20 de juliol de 1976.

 

En la portada, segons ha relatat este veí, es pot vore com es donen la mà. Vicente ha assegurat que en aquella jornada de fa 44 anys van parlar de futbol: «Tu eres de l’Atleti i jo del Reial Madrid; però ens portarem bé».

 

Vicente, que viu amb la seua dona en Benidorm, ha afirmat que ha acudit al passeig, no a vore als reis, sinó a que «els reis em vegen a mi».

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.