12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Un veí de Benidorm va a vore al rei per a mostrar-li una foto de fa més de 40 anys en la que es donen la mà

 

Els reis d’Espanya, Felip VI i Letícia, han visitat este divendres Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant). Després de reunir-se amb les patronals i els sindicats valencians per a vore com ha afectat la crisi del coronavirus al territori valencià, han passejat per la mar. Un passeig que ha provocat moltes crítiques.

 

Entre els assistents es trobava Vicente Larios Polo, qui tenia la intenció d’ensenyar-li a Felip VI una mostra de què es van conéixer durant una visita del que en aquell moment era príncep al Palau del Pardo per una festivitat militar. Vicente ha acudit amb un exemplar del diari ‘Arriba’ del 20 de juliol de 1976.

 

En la portada, segons ha relatat este veí, es pot vore com es donen la mà. Vicente ha assegurat que en aquella jornada de fa 44 anys van parlar de futbol: «Tu eres de l’Atleti i jo del Reial Madrid; però ens portarem bé».

 

Vicente, que viu amb la seua dona en Benidorm, ha afirmat que ha acudit al passeig, no a vore als reis, sinó a que «els reis em vegen a mi».

Últimes notícies

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La Junta Directiva Nacional ha validat una gestora per al PP valencià liderada per Juanfran Pérez Llorca, amb Carlos Gil com a número dos i secretari general.

La jutgessa de la DANA pregunta a l’Advocacia de la Generalitat si el Consell va demanar assessorament per les inundacions

La instructora de la causa per la gestió de la DANA ha demanat a l'Advocacia que aclarisca si va haver-hi consultes del Consell el 29-O. També reclama dades i gravacions del 112 d'Euskadi.

Un jubilat de l’hospital de Sant Joan repartix 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Ha distribuït 150 bitllets del 90.693, valorats en 7,5 milions, sobretot entre zeladors i auxiliars de l'hospital. Ell s'ha quedat un només dècim.

La DGT preveu quasi 3 milions de viatges per carretera en la Comunitat Valenciana per Nadal

Trànsit dissenya un operatiu especial fins al 6 de gener i preveu 2.863.400 moviments en la Comunitat Valenciana, el 13% del total nacional.

Les Corts reprendran plens i comissions al febrer després d’aprovar el calendari del nou període

El nou període de sessions anirà del 9 de febrer al 3 de juliol de 2026. L'oposició critica quatre mesos sense control al president, mentres PP i Vox apel·len a la normalitat reglamentària.

Paiporta acorda un protocol escolar per a reobrir amb rapidesa després d’alertes meteorològiques

L'Ajuntament i la comunitat educativa han preparat un protocol per a reprendre l'activitat quan Aemet rebaixe l'avís. Inclou criteris per a jornada contínua, partida, extraescolars, menjador i centres de vesprada.

L’administració 3 de Manises repartix prop de 800.000 euros en premis de la Loteria de Nadal

El despatx va vendre una sèrie del tercer premi, una altra del quart i dos quints (un complet i un dècim), amb un total que suma 766.000 euros. Part dels dècims es va col·locar en finestreta i per internet.

Una penya de l’Athletic i treballadors d’una residència es repartixen 9,6 milions a Alcoi

La penya alcoiana de l'Athletic i empleats de la residència Emilio Sala s'han repartit 9,6 milions del quint premi 18.669, últim a eixir, amb dècims també a Sant Vicent del Raspeig i Algemesí.