Un veí de Benidorm va a vore al rei per a mostrar-li una foto de fa més de 40 anys en la que es donen la mà

 

Els reis d’Espanya, Felip VI i Letícia, han visitat este divendres Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant). Després de reunir-se amb les patronals i els sindicats valencians per a vore com ha afectat la crisi del coronavirus al territori valencià, han passejat per la mar. Un passeig que ha provocat moltes crítiques.

 

Entre els assistents es trobava Vicente Larios Polo, qui tenia la intenció d’ensenyar-li a Felip VI una mostra de què es van conéixer durant una visita del que en aquell moment era príncep al Palau del Pardo per una festivitat militar. Vicente ha acudit amb un exemplar del diari ‘Arriba’ del 20 de juliol de 1976.

 

En la portada, segons ha relatat este veí, es pot vore com es donen la mà. Vicente ha assegurat que en aquella jornada de fa 44 anys van parlar de futbol: «Tu eres de l’Atleti i jo del Reial Madrid; però ens portarem bé».

 

Vicente, que viu amb la seua dona en Benidorm, ha afirmat que ha acudit al passeig, no a vore als reis, sinó a que «els reis em vegen a mi».

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.