Un veí de Benidorm va a vore al rei per a mostrar-li una foto de fa més de 40 anys en la que es donen la mà

 

Els reis d’Espanya, Felip VI i Letícia, han visitat este divendres Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant). Després de reunir-se amb les patronals i els sindicats valencians per a vore com ha afectat la crisi del coronavirus al territori valencià, han passejat per la mar. Un passeig que ha provocat moltes crítiques.

 

Entre els assistents es trobava Vicente Larios Polo, qui tenia la intenció d’ensenyar-li a Felip VI una mostra de què es van conéixer durant una visita del que en aquell moment era príncep al Palau del Pardo per una festivitat militar. Vicente ha acudit amb un exemplar del diari ‘Arriba’ del 20 de juliol de 1976.

 

En la portada, segons ha relatat este veí, es pot vore com es donen la mà. Vicente ha assegurat que en aquella jornada de fa 44 anys van parlar de futbol: «Tu eres de l’Atleti i jo del Reial Madrid; però ens portarem bé».

 

Vicente, que viu amb la seua dona en Benidorm, ha afirmat que ha acudit al passeig, no a vore als reis, sinó a que «els reis em vegen a mi».

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.