Un veí de Benidorm va a vore al rei per a mostrar-li una foto de fa més de 40 anys en la que es donen la mà

 

Els reis d’Espanya, Felip VI i Letícia, han visitat este divendres Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant). Després de reunir-se amb les patronals i els sindicats valencians per a vore com ha afectat la crisi del coronavirus al territori valencià, han passejat per la mar. Un passeig que ha provocat moltes crítiques.

 

Entre els assistents es trobava Vicente Larios Polo, qui tenia la intenció d’ensenyar-li a Felip VI una mostra de què es van conéixer durant una visita del que en aquell moment era príncep al Palau del Pardo per una festivitat militar. Vicente ha acudit amb un exemplar del diari ‘Arriba’ del 20 de juliol de 1976.

 

En la portada, segons ha relatat este veí, es pot vore com es donen la mà. Vicente ha assegurat que en aquella jornada de fa 44 anys van parlar de futbol: «Tu eres de l’Atleti i jo del Reial Madrid; però ens portarem bé».

 

Vicente, que viu amb la seua dona en Benidorm, ha afirmat que ha acudit al passeig, no a vore als reis, sinó a que «els reis em vegen a mi».

Últimes notícies

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.

Carlos Romero confia a gaudir al màxim amb el seu perfil ofensiu al Villarreal

El lateral del Villarreal Carlos Romero ha celebrat el seu debut oficial després de dos anys cedit a l’Espanyol i ha assegurat que el seu perfil ofensiu encaixa amb l’estil de l’equip. El jugador ha valorat també la reacció del conjunt groguet en el camp del Racing de Santander, on ha remuntat un 2-0 en contra fins a empatar.

El Medusa de Cullera arreplega 185.000 assistents i posa data a l’edició del 2027

La dotzena edició del Festival Medusa de Cullera ha congregat prop de 185.000 persones, ha superat les previsions i ha confirmat ja les dates de la 13a edició, que se celebrarà del 12 al 16 d’agost de 2027.

Tanquem Cofrents carrega contra la pròrroga de la nuclear d’Almaraz i alerta pel futur de Cofrents

La plataforma Tanquem Cofrents denuncia que la pròrroga de la central nuclear d’Almaraz trenca el pla de transició energètica del govern i alerta que Iberdrola es prepara per a allargar la vida de Cofrents més enllà de 2030.

Permesa la crema de palla d’arròs a menys de 500 metres de zona forestal des del 16 de setembre

Medi Ambient ha autoritzat de manera excepcional la crema de restolls i palla d’arròs en humedals pròxims a zona forestal des del 16 de setembre fins a final de campanya, amb condicions estrictes per a evitar incendis i problemes mediambientals.

Un estudi de la UPV alerta que les estadístiques policials amaguen zones de risc per a les dones

Un estudi internacional liderat per la UPV conclou que les dades policials sobre violència contra les dones no reflectixen totes les zones de risc i defensa combinar-les amb informació de la ciutadania i de les xarxes socials per a millorar les polítiques de seguretat urbana.

Cauen dos bandes itinerants de robatoris en vivendes amb almenys 27 assalts aclarits

La Policia Nacional ha desarticulat a Madrid i València dos grups criminals itinerants especialitzats en robatoris en vivendes, amb almenys 27 delictes aclarits i set detinguts, cinc d’ells ja en presó provisional.