Abusen d’una xiqueta de 14 anys en Gandia

La menor estava participant en un botelló en un parc de Gandia | NOticanarias

 

Han detingut a tres menors, d’entre 14 i 17 anys, per un suposat delicte d’abusos sexuals a una altra menor, de 14 anys, en Gandia. La Policia Nacional s’ha presentat en l’institut dels jóvens en la capital de la Safor i se’ls han endut per a fer-los declarar. Després, han quedat amb llibertat amb càrrecs.

 

Segons pareix, el dissabte passat de matinada, la xiqueta estava en un parc –propet d’una zona d’oci– fent un botelló. Aprofitant que la jove estava beguda, els tres xics la van portar a un racó més fosc del parc i un d’ells la va obligar a que li fera una fel·lació. Després, els tres van anar passant a soles o en grup per a mantindre relacions sexuals amb la menor, tal com avança ‘las Provincias’.

 

Agents de la Policia Nacional en Gandia | Policia Nacional

 

Després del succés, la xiqueta va avisar a son pare i, poc després, la Policia Nacional la va localitzar en casa d’una amiga, a on havia acudit a dutxar-se i refer-se. Tot seguit, la policia va començar la investigació que els ha dut a la detanció dels altres tres menors. Els xics s’enfronten a penes d’entre dos i sis anys pels suposats abusos ja que l’edat mínima per a tindre relacions sexuals consentides en Espanya és de 16 anys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.

L’Elx arriba al dol davant l’Atlètic amb l’últim precedent a favor en el Martínez Valero

L'Elx afronta la visita de l'Atlètic de Madrid amb el precedent favorable de la seua victòria en la temporada 2022-23, que va trencar la ratxa blanc-i-vermella en el Martínez Valero i va equilibrar el balanç històric en Primera Divisió.