12.6 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

Abusen d’una xiqueta de 14 anys en Gandia

La menor estava participant en un botelló en un parc de Gandia | NOticanarias

 

Han detingut a tres menors, d’entre 14 i 17 anys, per un suposat delicte d’abusos sexuals a una altra menor, de 14 anys, en Gandia. La Policia Nacional s’ha presentat en l’institut dels jóvens en la capital de la Safor i se’ls han endut per a fer-los declarar. Després, han quedat amb llibertat amb càrrecs.

 

Segons pareix, el dissabte passat de matinada, la xiqueta estava en un parc –propet d’una zona d’oci– fent un botelló. Aprofitant que la jove estava beguda, els tres xics la van portar a un racó més fosc del parc i un d’ells la va obligar a que li fera una fel·lació. Després, els tres van anar passant a soles o en grup per a mantindre relacions sexuals amb la menor, tal com avança ‘las Provincias’.

 

Agents de la Policia Nacional en Gandia | Policia Nacional

 

Després del succés, la xiqueta va avisar a son pare i, poc després, la Policia Nacional la va localitzar en casa d’una amiga, a on havia acudit a dutxar-se i refer-se. Tot seguit, la policia va començar la investigació que els ha dut a la detanció dels altres tres menors. Els xics s’enfronten a penes d’entre dos i sis anys pels suposats abusos ja que l’edat mínima per a tindre relacions sexuals consentides en Espanya és de 16 anys.

Últimes notícies

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi

1-3: El Vila-real acaba amb la ratxa invicta de l’Elx en el seu estadi

El Vila-real ha trencat l'invicte de l'Elx com a local amb un 1-3 consolidat en dos colps inicials de Moleiro i Mikautadze i una sentència final de Pedraza. Martin Neto va acostar al conjunt il·licità abans del descans, però després de la represa a penes va generar perill clar.

Cavalcada de Reis a València bat rècord amb 1.300 participants i repartiment de llum, caramels i peluixos

València prepara una Cavalcada de Reis històrica amb 1.300 participants i un fort reforç artístic. Hi haurà repartiment de pals de llum, corones, caramels sense glútens i 3.000 peluixos.

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.