Abusen d’una xiqueta de 14 anys en Gandia

La menor estava participant en un botelló en un parc de Gandia | NOticanarias

 

Han detingut a tres menors, d’entre 14 i 17 anys, per un suposat delicte d’abusos sexuals a una altra menor, de 14 anys, en Gandia. La Policia Nacional s’ha presentat en l’institut dels jóvens en la capital de la Safor i se’ls han endut per a fer-los declarar. Després, han quedat amb llibertat amb càrrecs.

 

Segons pareix, el dissabte passat de matinada, la xiqueta estava en un parc –propet d’una zona d’oci– fent un botelló. Aprofitant que la jove estava beguda, els tres xics la van portar a un racó més fosc del parc i un d’ells la va obligar a que li fera una fel·lació. Després, els tres van anar passant a soles o en grup per a mantindre relacions sexuals amb la menor, tal com avança ‘las Provincias’.

 

Agents de la Policia Nacional en Gandia | Policia Nacional

 

Després del succés, la xiqueta va avisar a son pare i, poc després, la Policia Nacional la va localitzar en casa d’una amiga, a on havia acudit a dutxar-se i refer-se. Tot seguit, la policia va començar la investigació que els ha dut a la detanció dels altres tres menors. Els xics s’enfronten a penes d’entre dos i sis anys pels suposats abusos ja que l’edat mínima per a tindre relacions sexuals consentides en Espanya és de 16 anys.

Últimes notícies

València celebrarà els Premis Rei Jaume I amb un espectacle pirotècnic en la plaça de l’Ajuntament

L'Ajuntament de València organitzarà l'1 de juny un espectacle pirotècnic de cinc minuts en la plaça de l'Ajuntament per a acompanyar la reunió dels jurats dels Premis Rei Jaume I.

Aemet activa l’avís groc en el litoral de València per màximes de 36 graus este divendres

Aemet activa este divendres l'avís groc en el litoral de la província de València per temperatures màximes de fins a 36 graus, amb una probabilitat d'entre el 40 i el 70 per cent.

Presó per a tres hòmens que van intentar assaltar un caixer a Benifairó de la Valldigna

Tres hòmens han ingressat a la presó després de ser sorpresos per la Guàrdia Civil quan manipulaven la part posterior d'un caixer automàtic a Benifairó de la Valldigna. Estan acusats de robatori en grau de temptativa, falsedat documental, furt i pertinença a grup criminal.

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.