12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Abusen d’una xiqueta de 14 anys en Gandia

La menor estava participant en un botelló en un parc de Gandia | NOticanarias

 

Han detingut a tres menors, d’entre 14 i 17 anys, per un suposat delicte d’abusos sexuals a una altra menor, de 14 anys, en Gandia. La Policia Nacional s’ha presentat en l’institut dels jóvens en la capital de la Safor i se’ls han endut per a fer-los declarar. Després, han quedat amb llibertat amb càrrecs.

 

Segons pareix, el dissabte passat de matinada, la xiqueta estava en un parc –propet d’una zona d’oci– fent un botelló. Aprofitant que la jove estava beguda, els tres xics la van portar a un racó més fosc del parc i un d’ells la va obligar a que li fera una fel·lació. Després, els tres van anar passant a soles o en grup per a mantindre relacions sexuals amb la menor, tal com avança ‘las Provincias’.

 

Agents de la Policia Nacional en Gandia | Policia Nacional

 

Després del succés, la xiqueta va avisar a son pare i, poc després, la Policia Nacional la va localitzar en casa d’una amiga, a on havia acudit a dutxar-se i refer-se. Tot seguit, la policia va començar la investigació que els ha dut a la detanció dels altres tres menors. Els xics s’enfronten a penes d’entre dos i sis anys pels suposats abusos ja que l’edat mínima per a tindre relacions sexuals consentides en Espanya és de 16 anys.

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.