Abusen d’una xiqueta de 14 anys en Gandia

La menor estava participant en un botelló en un parc de Gandia | NOticanarias

 

Han detingut a tres menors, d’entre 14 i 17 anys, per un suposat delicte d’abusos sexuals a una altra menor, de 14 anys, en Gandia. La Policia Nacional s’ha presentat en l’institut dels jóvens en la capital de la Safor i se’ls han endut per a fer-los declarar. Després, han quedat amb llibertat amb càrrecs.

 

Segons pareix, el dissabte passat de matinada, la xiqueta estava en un parc –propet d’una zona d’oci– fent un botelló. Aprofitant que la jove estava beguda, els tres xics la van portar a un racó més fosc del parc i un d’ells la va obligar a que li fera una fel·lació. Després, els tres van anar passant a soles o en grup per a mantindre relacions sexuals amb la menor, tal com avança ‘las Provincias’.

 

Agents de la Policia Nacional en Gandia | Policia Nacional

 

Després del succés, la xiqueta va avisar a son pare i, poc després, la Policia Nacional la va localitzar en casa d’una amiga, a on havia acudit a dutxar-se i refer-se. Tot seguit, la policia va començar la investigació que els ha dut a la detanció dels altres tres menors. Els xics s’enfronten a penes d’entre dos i sis anys pels suposats abusos ja que l’edat mínima per a tindre relacions sexuals consentides en Espanya és de 16 anys.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.