Alerta terrorista en el port d’Alacant per un cotxe sospitós

Vista aèria del Port d'Alacant

La zona de l’aparcament va ser tancada al trànsit com a mesura de prevenció | Viquipèdia

Un cotxe sospitós ha creat alarma este dijous en el Port d’Alacant. Un treballador del pàrquing de les instal·lacions ha vist com un home eixia d’un cotxe, sense matrícula, i se n’anava amb molta pressa i tapant-se la cara. De seguida, l’operari ha donat avís a la Policia, que ha tancat al trànsit la zona de l’aparcament.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la Policia Nacional d’Alacant ha arribat a activar el protocol antiterrorista davant la forma sospitosa d’actuar de l’home i que es tractava d’un vehicle amb els vidres tintats i sense matrícula. La Unitat de Guies Canins i el TEDAX es van desplaçar fins al lloc dels fets i confirmaren que no hi havia perill.

 

Una hora després del dispositiu policial, es va conseguir trobar al conductor del cotxe, un estranger que havia acudit al Port per a exportar el vehicle en el servici de Duanes. Després de què s’aclarira tot, el trànsit de la zona va ser restablert i també es va obrir el pàrquing, que havia sigut acordonat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Farmamundi impulsa projectes de benestar i resiliència en lHorta Sud després de la DANA

Farmamundi posa en marxa dos projectes en diversos municipis de lHorta Sud per a reforçar el benestar emocional, la integració social i la resiliència comunitària després de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El Consell prohibix fer foc en zones forestals per Setmana Santa i Pasqua en la Comunitat Valenciana

La Generalitat recorda que entre el 2 i el 13 d'abril queda prohibit l'ús del foc en muntanyes i en una franja de 500 metres al seu voltant en la Comunitat Valenciana, amb la suspensió de totes les cremes autoritzades.

Awa Fam deixa el València Basket al juny rumb a la nova lliga privada Project B

Awa Fam abandona el València Basket al final de la temporada després d'executar-se la seua clàusula de rescissió per a incorporar-se a Project B, la nova lliga privada que tindrà una seu en el Roig Arena.

Diangana es lesiona amb el Congo i apunta a baixa davant el Raig

Grady Diangana torna lesionat de la concentració amb el Congo i quasi segur es perdrà el partit de l'Elx enfront del Rayo Vallecano, pendent encara del comunicat mèdic definitiu.

Les Corts reclamen prorrogar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030

El ple de Les Corts Valencianes aprova, amb el suport de PP i Vox, instar el Govern a ampliar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030 i tomba totes les iniciatives de l'oposició.

L’oposició acusa a Pérez Llorca d’endollar a la seua parella i el PSPV exigix la seua dimissió

PSPV i Compromís acusen a Juanfran Pérez Llorca d'afavorir a la seua parella en la Diputació de València i els socialistes li reclamen que dimitisca i convoque eleccions, mentres el president defén la legalitat de la seua trajectòria funcionarial.

El PPCV denuncia un nou atac amb pintades a la seua seu regional a València

El PPCV denuncia un nou atac vandàlic amb pintades en la seua seu regional de València i l'atribuïx a sectors de l'independentisme català, al qual acusa de fomentar la confrontació.

Les reserves d’última hora disparen l’ocupació hotelera al 82% en la Setmana Santa valenciana

Les reserves d'última hora impulsen l'ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins al 82,4% en els dies centrals de Setmana Santa, amb Benidorm, València i Peníscola al capdavant.