12.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Alerta terrorista en el port d’Alacant per un cotxe sospitós

Vista aèria del Port d'Alacant

La zona de l’aparcament va ser tancada al trànsit com a mesura de prevenció | Viquipèdia

Un cotxe sospitós ha creat alarma este dijous en el Port d’Alacant. Un treballador del pàrquing de les instal·lacions ha vist com un home eixia d’un cotxe, sense matrícula, i se n’anava amb molta pressa i tapant-se la cara. De seguida, l’operari ha donat avís a la Policia, que ha tancat al trànsit la zona de l’aparcament.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la Policia Nacional d’Alacant ha arribat a activar el protocol antiterrorista davant la forma sospitosa d’actuar de l’home i que es tractava d’un vehicle amb els vidres tintats i sense matrícula. La Unitat de Guies Canins i el TEDAX es van desplaçar fins al lloc dels fets i confirmaren que no hi havia perill.

 

Una hora després del dispositiu policial, es va conseguir trobar al conductor del cotxe, un estranger que havia acudit al Port per a exportar el vehicle en el servici de Duanes. Després de què s’aclarira tot, el trànsit de la zona va ser restablert i també es va obrir el pàrquing, que havia sigut acordonat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.

El detingut per l’assassinat de la seua exmuller i filla a Xilxes passarà demà a disposició judicial

L'arrestat, inicialment detingut per infringir una orde d'allunyament, afronta la imputació per dos assassinats. Les diligències seguixen sota secret i s'analitzen les cambres municipals.

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.