12.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Alerta terrorista en el port d’Alacant per un cotxe sospitós

Vista aèria del Port d'Alacant

La zona de l’aparcament va ser tancada al trànsit com a mesura de prevenció | Viquipèdia

Un cotxe sospitós ha creat alarma este dijous en el Port d’Alacant. Un treballador del pàrquing de les instal·lacions ha vist com un home eixia d’un cotxe, sense matrícula, i se n’anava amb molta pressa i tapant-se la cara. De seguida, l’operari ha donat avís a la Policia, que ha tancat al trànsit la zona de l’aparcament.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la Policia Nacional d’Alacant ha arribat a activar el protocol antiterrorista davant la forma sospitosa d’actuar de l’home i que es tractava d’un vehicle amb els vidres tintats i sense matrícula. La Unitat de Guies Canins i el TEDAX es van desplaçar fins al lloc dels fets i confirmaren que no hi havia perill.

 

Una hora després del dispositiu policial, es va conseguir trobar al conductor del cotxe, un estranger que havia acudit al Port per a exportar el vehicle en el servici de Duanes. Després de què s’aclarira tot, el trànsit de la zona va ser restablert i també es va obrir el pàrquing, que havia sigut acordonat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.