20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Alerta terrorista en el port d’Alacant per un cotxe sospitós

Vista aèria del Port d'Alacant

La zona de l’aparcament va ser tancada al trànsit com a mesura de prevenció | Viquipèdia

Un cotxe sospitós ha creat alarma este dijous en el Port d’Alacant. Un treballador del pàrquing de les instal·lacions ha vist com un home eixia d’un cotxe, sense matrícula, i se n’anava amb molta pressa i tapant-se la cara. De seguida, l’operari ha donat avís a la Policia, que ha tancat al trànsit la zona de l’aparcament.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la Policia Nacional d’Alacant ha arribat a activar el protocol antiterrorista davant la forma sospitosa d’actuar de l’home i que es tractava d’un vehicle amb els vidres tintats i sense matrícula. La Unitat de Guies Canins i el TEDAX es van desplaçar fins al lloc dels fets i confirmaren que no hi havia perill.

 

Una hora després del dispositiu policial, es va conseguir trobar al conductor del cotxe, un estranger que havia acudit al Port per a exportar el vehicle en el servici de Duanes. Després de què s’aclarira tot, el trànsit de la zona va ser restablert i també es va obrir el pàrquing, que havia sigut acordonat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca defén que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha defés que el seu partit i Carlos Mazón ja van assumir la responsabilitat per la dana, contrastant-lo amb la de l'Estat. Ha reiterat el seu respecte a les víctimes i ha detallat disculpes i mesures de suport i coordinació.

Bustinduy denuncia una persecució insuportable contra Mónica Oltra després de l’orde de juí oral

El ministre Pablo Bustinduy ha denunciat una persecució contra Mónica Oltra després de conéixer-se l'orde d'obrir juí oral. Ha oferit el seu suport i ha emmarcat el cas en un assetjament més ampli a l'esquerra.

L’oposició insistix en la dimissió de Barcala per irregularitats en vivendes públiques d’Alacant

PSPV-PSOE i Compromís han reclamat de nou l'eixida de l'alcalde després d'una inspecció policial en les VPP de la Platja de Sant Joan que ha revelat empadronaments absents i beneficiaris repetits. Els grups qüestionen la investigació municipal i demanen apartar a funcionaris assenyalats.

Renzo Saravia es presenta al València i apunta a guanyar-se la continuïtat

El lateral argentí, fitxat fins a final de temporada, va afirmar que seria un somni quedar-se a llarg termini i que buscarà guanyar-li'l en els 13 partits de lliga restants.

La jutgessa de la DANA eleva al TSJCV una exposició perquè investigue a Carlos Mazón

La jutgessa de Catarroja ha remés al TSJCV una exposició raonada perquè investigue al expresident Carlos Mazón per la gestió de la DANA. El trasllat obeïx a la seua condició d'aforat com a diputat en Les Corts.

Gradolí avisa que no hi haurà normalitat si es protegix a Mazón

La presidenta de Víctimes de la Dana ha assenyalat a Carlos Mazón com a principal responsable de les 230 morts i ha demanat a les Corts que esclarisquen què va fallar i qui va decidir no actuar.

El Circuit Ricardo Tormo llançarà 10.000 entrades extra per al GP de la Comunitat Valenciana

El traçat de Cheste afegirà prop de 10.000 localitats per al Gran Premi que tanca la temporada de MotoGP. La venda començarà el dimecres 25 de febrer a les 12.00 en la web del Circuit.

Compromís denuncia ‘persecució’ a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una 'persecució judicial i política' contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral i ha reclamat democratitzar la justícia.