Alerta terrorista en el port d’Alacant per un cotxe sospitós

Vista aèria del Port d'Alacant

La zona de l’aparcament va ser tancada al trànsit com a mesura de prevenció | Viquipèdia

Un cotxe sospitós ha creat alarma este dijous en el Port d’Alacant. Un treballador del pàrquing de les instal·lacions ha vist com un home eixia d’un cotxe, sense matrícula, i se n’anava amb molta pressa i tapant-se la cara. De seguida, l’operari ha donat avís a la Policia, que ha tancat al trànsit la zona de l’aparcament.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la Policia Nacional d’Alacant ha arribat a activar el protocol antiterrorista davant la forma sospitosa d’actuar de l’home i que es tractava d’un vehicle amb els vidres tintats i sense matrícula. La Unitat de Guies Canins i el TEDAX es van desplaçar fins al lloc dels fets i confirmaren que no hi havia perill.

 

Una hora després del dispositiu policial, es va conseguir trobar al conductor del cotxe, un estranger que havia acudit al Port per a exportar el vehicle en el servici de Duanes. Després de què s’aclarira tot, el trànsit de la zona va ser restablert i també es va obrir el pàrquing, que havia sigut acordonat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.