Anuncios

Ana, parella del pare de Gabriel i detinguda per la mort del xicotet, no tenia una bona relació amb el xiquet

Ana Quezada con Ángel Cruz, el padre de Gabriel

Ana Quezada amb  Ángel Cruz, el pare  de Gabriel | Facebook

Després de dotze dies de cerca la Guàrdia Civil ha trobat el cadàver del xicotet Gabriel, el xiquet desaparegut en Níjar. El cos del xicotet es trobava en el maleter del cotxe d’Ana, l’actual dona d’Ángel Cruz, pare del xicotet. La dona ja ha sigut detinguda.

  

  

Anuncios

La dona ha participat de forma activa en la cerca del xicotet, de fet va ser ella qui va dir haver trobat la camiseta del xiquet prop de la zona en la qual va desaparèixer. Ana va començar una relació amb Ángel fa aproximadament un any i mig, segons publica ‘El Periódico’. Pel que sembla, des d’este moment mai va tindre un bon vincle amb el xiquet.

 

Fa aproximadament dos anys, Ana va tallar amb el seu anterior parella, Sergio, un burgalès amb el qual va anar a viure a Las Negras, en Níjar(Almeria), lloc on viu el pare del xicotet. Va ser poc després quan tots dos van iniciar una relació sentimental.

  

  

A partir d’eixe moment la relació entre Ana i el xicotet Gabriel mai va ser bona. Segons publica el mitjà citat, fins i tot en una ocasió el xiquet va arribar a desitjar que la dona no tornara mai de la República Dominicana, en un dels seus viatges allí. «Espere que es quede allí i no torne mai», va dir el xicotet.

Imagen de Gabriel, el pequeño desaparecido en Almería

Imatge de Gabriel, el xicotet  desaparegut a Almería | Redes sociales

Va trobar la camiseta del xiquet

Ana va ser la persona que va donar amb la famosa samarreta interior blanca que suposadament portava Gabriel el dia de la seua desaparició, també la persona que eixe  dia va vestir al xicotet. Des que la Guàrdia Civil va tenir constància d’eixa camiseta, van sospitar que alguna cosa estrany podia haver passat.

  

  

La camiseta va ser trobada seca i estesa sobre uns matolls, cosa que a la Guàrdia li va semblar molt extrany donat que els dies anteriors no havia deixat de ploure. A més la zona on va ser trobada ja s’havia revisat anteriorment.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios