14 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Ana, parella del pare de Gabriel i detinguda per la mort del xicotet, no tenia una bona relació amb el xiquet

Ana Quezada con Ángel Cruz, el padre de Gabriel

Ana Quezada amb  Ángel Cruz, el pare  de Gabriel | Facebook

Després de dotze dies de cerca la Guàrdia Civil ha trobat el cadàver del xicotet Gabriel, el xiquet desaparegut en Níjar. El cos del xicotet es trobava en el maleter del cotxe d’Ana, l’actual dona d’Ángel Cruz, pare del xicotet. La dona ja ha sigut detinguda.

  

  

La dona ha participat de forma activa en la cerca del xicotet, de fet va ser ella qui va dir haver trobat la camiseta del xiquet prop de la zona en la qual va desaparèixer. Ana va començar una relació amb Ángel fa aproximadament un any i mig, segons publica ‘El Periódico’. Pel que sembla, des d’este moment mai va tindre un bon vincle amb el xiquet.

 

Fa aproximadament dos anys, Ana va tallar amb el seu anterior parella, Sergio, un burgalès amb el qual va anar a viure a Las Negras, en Níjar(Almeria), lloc on viu el pare del xicotet. Va ser poc després quan tots dos van iniciar una relació sentimental.

  

  

A partir d’eixe moment la relació entre Ana i el xicotet Gabriel mai va ser bona. Segons publica el mitjà citat, fins i tot en una ocasió el xiquet va arribar a desitjar que la dona no tornara mai de la República Dominicana, en un dels seus viatges allí. «Espere que es quede allí i no torne mai», va dir el xicotet.

Imagen de Gabriel, el pequeño desaparecido en Almería

Imatge de Gabriel, el xicotet  desaparegut a Almería | Redes sociales

Va trobar la camiseta del xiquet

Ana va ser la persona que va donar amb la famosa samarreta interior blanca que suposadament portava Gabriel el dia de la seua desaparició, també la persona que eixe  dia va vestir al xicotet. Des que la Guàrdia Civil va tenir constància d’eixa camiseta, van sospitar que alguna cosa estrany podia haver passat.

  

  

La camiseta va ser trobada seca i estesa sobre uns matolls, cosa que a la Guàrdia li va semblar molt extrany donat que els dies anteriors no havia deixat de ploure. A més la zona on va ser trobada ja s’havia revisat anteriorment.

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.