Ana, parella del pare de Gabriel i detinguda per la mort del xicotet, no tenia una bona relació amb el xiquet

Ana Quezada con Ángel Cruz, el padre de Gabriel

Ana Quezada amb  Ángel Cruz, el pare  de Gabriel | Facebook

Després de dotze dies de cerca la Guàrdia Civil ha trobat el cadàver del xicotet Gabriel, el xiquet desaparegut en Níjar. El cos del xicotet es trobava en el maleter del cotxe d’Ana, l’actual dona d’Ángel Cruz, pare del xicotet. La dona ja ha sigut detinguda.

  

  

La dona ha participat de forma activa en la cerca del xicotet, de fet va ser ella qui va dir haver trobat la camiseta del xiquet prop de la zona en la qual va desaparèixer. Ana va començar una relació amb Ángel fa aproximadament un any i mig, segons publica ‘El Periódico’. Pel que sembla, des d’este moment mai va tindre un bon vincle amb el xiquet.

 

Fa aproximadament dos anys, Ana va tallar amb el seu anterior parella, Sergio, un burgalès amb el qual va anar a viure a Las Negras, en Níjar(Almeria), lloc on viu el pare del xicotet. Va ser poc després quan tots dos van iniciar una relació sentimental.

  

  

A partir d’eixe moment la relació entre Ana i el xicotet Gabriel mai va ser bona. Segons publica el mitjà citat, fins i tot en una ocasió el xiquet va arribar a desitjar que la dona no tornara mai de la República Dominicana, en un dels seus viatges allí. «Espere que es quede allí i no torne mai», va dir el xicotet.

Imagen de Gabriel, el pequeño desaparecido en Almería

Imatge de Gabriel, el xicotet  desaparegut a Almería | Redes sociales

Va trobar la camiseta del xiquet

Ana va ser la persona que va donar amb la famosa samarreta interior blanca que suposadament portava Gabriel el dia de la seua desaparició, també la persona que eixe  dia va vestir al xicotet. Des que la Guàrdia Civil va tenir constància d’eixa camiseta, van sospitar que alguna cosa estrany podia haver passat.

  

  

La camiseta va ser trobada seca i estesa sobre uns matolls, cosa que a la Guàrdia li va semblar molt extrany donat que els dies anteriors no havia deixat de ploure. A més la zona on va ser trobada ja s’havia revisat anteriorment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.