Ana, parella del pare de Gabriel i detinguda per la mort del xicotet, no tenia una bona relació amb el xiquet

Ana Quezada con Ángel Cruz, el padre de Gabriel

Ana Quezada amb  Ángel Cruz, el pare  de Gabriel | Facebook

Després de dotze dies de cerca la Guàrdia Civil ha trobat el cadàver del xicotet Gabriel, el xiquet desaparegut en Níjar. El cos del xicotet es trobava en el maleter del cotxe d’Ana, l’actual dona d’Ángel Cruz, pare del xicotet. La dona ja ha sigut detinguda.

  

  

La dona ha participat de forma activa en la cerca del xicotet, de fet va ser ella qui va dir haver trobat la camiseta del xiquet prop de la zona en la qual va desaparèixer. Ana va començar una relació amb Ángel fa aproximadament un any i mig, segons publica ‘El Periódico’. Pel que sembla, des d’este moment mai va tindre un bon vincle amb el xiquet.

 

Fa aproximadament dos anys, Ana va tallar amb el seu anterior parella, Sergio, un burgalès amb el qual va anar a viure a Las Negras, en Níjar(Almeria), lloc on viu el pare del xicotet. Va ser poc després quan tots dos van iniciar una relació sentimental.

  

  

A partir d’eixe moment la relació entre Ana i el xicotet Gabriel mai va ser bona. Segons publica el mitjà citat, fins i tot en una ocasió el xiquet va arribar a desitjar que la dona no tornara mai de la República Dominicana, en un dels seus viatges allí. «Espere que es quede allí i no torne mai», va dir el xicotet.

Imagen de Gabriel, el pequeño desaparecido en Almería

Imatge de Gabriel, el xicotet  desaparegut a Almería | Redes sociales

Va trobar la camiseta del xiquet

Ana va ser la persona que va donar amb la famosa samarreta interior blanca que suposadament portava Gabriel el dia de la seua desaparició, també la persona que eixe  dia va vestir al xicotet. Des que la Guàrdia Civil va tenir constància d’eixa camiseta, van sospitar que alguna cosa estrany podia haver passat.

  

  

La camiseta va ser trobada seca i estesa sobre uns matolls, cosa que a la Guàrdia li va semblar molt extrany donat que els dies anteriors no havia deixat de ploure. A més la zona on va ser trobada ja s’havia revisat anteriorment.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.