L’Audiència ordena reobrir la investigació per la mort d’un home que fugia de la Policia en Peníscola

Vista del castell de Peníscola des de la platja

Castell de Peníscola | Wikipedia

 

La Secció Segona de l’Audiència de Castelló ha decretat la reobertura de la investigació per la mort d’un home quan era perseguit per la Policia Local, el 3 de febrer de 2018 en Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), després de caure des de la muralla del castell de la localitat en rebre tirs de dards efectuats amb una pistola paralitzant.

 

El tribunal ha estimat un recurs de l’acusació particular i ha revocat el sobreseïment provisional del procediment que va ser acordat el març del 2019 per un jutjat de Vinaròs, en la mateixa comarca, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

 

La Sala entén que s’ha de completar la instrucció amb la pràctica de diferents diligències: un informe del Servici de Criminalística de la Guàrdia Civil sobre l’arma elèctrica gastada pel policia local investigat, el requeriment de documentació i la declaració d’un testimoni.

 

Va morir en pegar-se un cop en el cap

La causa es va iniciar per un possible delicte d’homicidi imprudent per la defunció d’un home quan era perseguit per una dotació de la Policia Local de Peníscola en la zona de la fortalesa del casc vell sobre les 03.00 hores la matinada com a sospitós de participar en diferents delictes de robatori amb força que s’acabaven de cometre i pel que els agents havien sigut alertats.

 

La mort es va produir quan l’home es va trobar acorralat en una plataforma pegada a una muralla fortificada en què hi ha un fortí, en la zona denominada ‘el bufador’, i va caure des d’una altura de 8,35 metres, colpejant-se violentament contra el terra, pel que va patir un greu traumatisme cranioencefàlic que li va originar la mort poc després a pesar de les atencions mèdiques rebudes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.