L’Audiència ordena reobrir la investigació per la mort d’un home que fugia de la Policia en Peníscola

Vista del castell de Peníscola des de la platja

Castell de Peníscola | Wikipedia

 

La Secció Segona de l’Audiència de Castelló ha decretat la reobertura de la investigació per la mort d’un home quan era perseguit per la Policia Local, el 3 de febrer de 2018 en Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), després de caure des de la muralla del castell de la localitat en rebre tirs de dards efectuats amb una pistola paralitzant.

 

El tribunal ha estimat un recurs de l’acusació particular i ha revocat el sobreseïment provisional del procediment que va ser acordat el març del 2019 per un jutjat de Vinaròs, en la mateixa comarca, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

 

La Sala entén que s’ha de completar la instrucció amb la pràctica de diferents diligències: un informe del Servici de Criminalística de la Guàrdia Civil sobre l’arma elèctrica gastada pel policia local investigat, el requeriment de documentació i la declaració d’un testimoni.

 

Va morir en pegar-se un cop en el cap

La causa es va iniciar per un possible delicte d’homicidi imprudent per la defunció d’un home quan era perseguit per una dotació de la Policia Local de Peníscola en la zona de la fortalesa del casc vell sobre les 03.00 hores la matinada com a sospitós de participar en diferents delictes de robatori amb força que s’acabaven de cometre i pel que els agents havien sigut alertats.

 

La mort es va produir quan l’home es va trobar acorralat en una plataforma pegada a una muralla fortificada en què hi ha un fortí, en la zona denominada ‘el bufador’, i va caure des d’una altura de 8,35 metres, colpejant-se violentament contra el terra, pel que va patir un greu traumatisme cranioencefàlic que li va originar la mort poc després a pesar de les atencions mèdiques rebudes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Multa de 3.900 euros i tres anys d’allunyament per injúries a la exconsellera Bravo

L'Audiència Provincial de València imposa una multa, una indemnització i una orde d'allunyament de tres anys a un home per injuriar en xarxes socials a la exconsellera de Justícia Gabriela Bravo.

Onze mesos de presó per a un expresident d’una AMPA per apropiar-se de 135.000 euros en ajudes escolars

L'Audiència Provincial condemna a onze mesos de presó a un expresident de l'AMPA d'un col·legi concertat d'Alacant per apropiar-se de més de 134.000 euros destinats a beques i activitats escolars, pena que queda suspesa en haver retornat els diners.

Pedro Martínez relativitza el premi a millor entrenador de l’Eurolliga i destaca a l’equip

Pedro Martínez valora el guardó a millor entrenador de l'Eurolliga com un reconeixement col·lectiu i recalca que el focus seguix lloc en els pròxims reptes de València Basket.

El taxi torna als carrers amb tres jornades de protestes en la Comunitat Valenciana

El sector del taxi convoca mobilitzacions el 29 d'abril i el 7 i 15 de maig a Alacant, Castelló i València per a denunciar el vacio normatiu i l'auge de les VTC.

Dos ferits crítics en l’UCI i dos evacuats a la Fe després d’una explosió en una vivenda d’Eivissa

Quatre persones resulten ferides de gravetat després de l'explosió en un bloc de cases protegides a Eivissa: dos han sigut traslladades a la unitat de cremats de La Fe de València i altres dos romanen en l'UCI a l'illa.

València rebrà la setmana vinent el projecte definitiu del Parc de Desembocadura

L'Ajuntament de València preveu rebre la setmana vinent el projecte definitiu del Parc de Desembocadura, una gran zona verda que connectarà el Jardí del Túria amb la mar amb més de 100.000 metres quadrats d'espais públics.

Bernabé exigix aclarir les reunions entre el Port de València i l’Ajuntament pel Consorci València 2007

Pilar Bernabé reclama a l'Autoritat Portuària de València detalles de les reunions amb l'Ajuntament sobre el Consorci València 2007 en ple focus d'Anticorrupció per suposades irregularitats en contractacions.

La Fiscalia arxiva la denúncia del PSPV contra Marciano Gómez per tracte de favor a Ribera Salut

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha arxivat la denúncia del PSPV contra el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per un suposat tracte de favor a Ribera Salut i possibles irregularitats en concessions sanitàries.