Boicotegen una xarrada sobre violència masclista en Sant Vicent del Raspeig i amenacen a les participants

 

Una xarrada organitzada per la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig, en l’Alacantí (Alacant), sobre violència de gènere ha patit un ‘hackeig‘ durant el que s’ha amenaçat i insultat a les participants de l’acte telemàtic, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

L’activitat, que va tindre lloc durant la vesprada del dimecres, es va vore interrompuda per música en el moment en el que una víctima començava a comptar la seua experiència a la resta d’integrants. Les persones que es trobaven en la sessió van pensar que es tractava d’un problema tècnic amb el so, no obstant això, una veu va entrar en la xarrada per a amenaçar a les participants: «Morireu totes».

 

Paral·lelament, en el xat van començar a aparéixer missatges en els termes de «bruta», «puta», al costat de frases com «torna a la cuina», el que va obligar al cessament immediat de l’activitat per part de l’empresa contractada. L’Ajuntament ha informat que les ponents es troben bé i que interposaran una denúncia davant de la Guàrdia Civil. A demés, el vídeo de la xarrada serà editat i penjat en xarxes socials perquè els usuaris puguen accedir al seu visionat.

 

Per part seua, l’alcalde, Jesús Villar, ha condemnat l’«atac masclista» que va patir la jove durant la xarrada que va organitzar l’Ajuntament sobre violència de gènere. «És incomprensible que es continuen donant esta classe de successos i existisquen persones que es dediquen a manifestar el seu odi en xarrades amb temes tan sensibles», ha indicat.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.