Boicotegen una xarrada sobre violència masclista en Sant Vicent del Raspeig i amenacen a les participants

 

Una xarrada organitzada per la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig, en l’Alacantí (Alacant), sobre violència de gènere ha patit un ‘hackeig‘ durant el que s’ha amenaçat i insultat a les participants de l’acte telemàtic, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

L’activitat, que va tindre lloc durant la vesprada del dimecres, es va vore interrompuda per música en el moment en el que una víctima començava a comptar la seua experiència a la resta d’integrants. Les persones que es trobaven en la sessió van pensar que es tractava d’un problema tècnic amb el so, no obstant això, una veu va entrar en la xarrada per a amenaçar a les participants: «Morireu totes».

 

Paral·lelament, en el xat van començar a aparéixer missatges en els termes de «bruta», «puta», al costat de frases com «torna a la cuina», el que va obligar al cessament immediat de l’activitat per part de l’empresa contractada. L’Ajuntament ha informat que les ponents es troben bé i que interposaran una denúncia davant de la Guàrdia Civil. A demés, el vídeo de la xarrada serà editat i penjat en xarxes socials perquè els usuaris puguen accedir al seu visionat.

 

Per part seua, l’alcalde, Jesús Villar, ha condemnat l’«atac masclista» que va patir la jove durant la xarrada que va organitzar l’Ajuntament sobre violència de gènere. «És incomprensible que es continuen donant esta classe de successos i existisquen persones que es dediquen a manifestar el seu odi en xarrades amb temes tan sensibles», ha indicat.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.