Cinc persones detingudes per intentar entrar en Alacant en taxi des d’Almeria

 

La Policia Nacional ha detingut este cap de setmana a cinc persones per una infracció a la Llei d’Estrangeria en intentar accedir a la ciutat d’Alacant en taxi des d’Almeria. A demés, altres dos persones han sigut arrestades en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), per presumptament abalançar-se contra diferents agents per a escapar d’un control.

 

En l’operatiu d’Alacant, el taxi va ser sorprés en un dels controls del perimetral. Els cinc ocupants van explicar que havien viatjat des d’Almeria per a entrar en la capital alacantina sense acreditar justificació, pel que van ser detinguts per infringir la llei, informa la comissaria provincial en un comunicat. 

 

Es tracta del segon taxi interceptat en un mes amb persones que intentaven accedir a Alacant des d’Almeria. En l’anterior ocasió, els acusats van intentar entrar a la carrera després de ser multats en el control policial. 

 

Intent de fugida en Benidorm

D’altra banda, la Policia ha arrestat a dos persones de 20 i 22 anys en Benidorm per un presumpte delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, quan diferents patrulles feien un control nocturn pel toc de queda.

 

Després de donar-los l’alt, els jóvens van eixir del cotxe i van fugir a la carrera, encara que un va ser interceptat amb les claus del cotxe entre la seua roba. En el maleter estava un altre amagat que es va abalançar contra els agents i va començar a agredir-los amb la intenció d’escapar-se. Els dos detinguts han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de Benidorm.

Últimes notícies

Un relat feminista de Pardo Bazán obri els exàmens de la PAU en la Comunitat Valenciana

Un fragment del conte El tresor d'Emilia Pardo Bazán protagonitza el primer examen de la PAU en la Comunitat Valenciana, centrat en comentari crític, llengua i enfocament feminista.

Rubén Burgos deixa la banqueta del València Basket femení però seguirà en el club

Rubén Burgos posa fi a nou anys com a entrenador del València Basket femení, amb un ascens i onze títols, i passarà a la direcció esportiva de l'equip.

Una clínica de Castelló, condemnada a pagar 92.000 euros per seqüeles després d’un baló intragàstric

Un jutjat civil de Castelló condemna a una clínica i al seu cirurgià a indemnitzar amb 92.088 euros a una pacient de 49 anys per les greus seqüeles derivades de la col·locació negligent d'un baló intragàstric.

Detingut en El Altet per intentar vendre una rèplica d’un Ferrari 360 Spider en internet

La Policia Nacional ha detingut en la pedania il·licitana del Altet a un home acusat d'un delicte contra la propietat industrial per intentar vendre en internet una rèplica d'un Ferrari 360 Spider construïda sobre el xassís d'un altre vehicle.

Camarero defén que l’arrelament serà un criteri clau per a accedir a una vivenda pública

La vicepresidenta Susana Camarero assegura que tres de cada quatre euros del seu pressupost per a 2026 es destinen a vivenda i ocupació i que l'arrelament s'incorporarà com a criteri per a accedir a vivenda pública, enmig del xoc polític amb Vox i l'oposició.

Cauen 20 membres d’un clan familiar per tràfic de drogues a Carlet

La Guàrdia Civil desarticula a Carlet un clan familiar dedicat al cultiu i venda de drogues, amb 20 detinguts, importants confiscacions i cinc ingressos a la presó provisional.

Detingut a Villena per buidar quasi per complet el compte del seu oncle ingressat en una residència

Un home de 52 anys és detingut a Villena acusat de buidar el compte del seu oncle major ingressat en una residència i de vendre els seus immobles en el seu propi benefici.

Els primers aturs de juny en FGV es desenrotllen sense incidències i amb servicis mínims del 80%

Els primers aturs parcials de juny en FGV en Metrovalencia i TRAM dAlacant s'han desenrotllat sense incidències i complint els servicis mínims del 80% fixats per l'empresa per als dies de la PAU.