8 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Cinc persones detingudes per intentar entrar en Alacant en taxi des d’Almeria

 

La Policia Nacional ha detingut este cap de setmana a cinc persones per una infracció a la Llei d’Estrangeria en intentar accedir a la ciutat d’Alacant en taxi des d’Almeria. A demés, altres dos persones han sigut arrestades en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), per presumptament abalançar-se contra diferents agents per a escapar d’un control.

 

En l’operatiu d’Alacant, el taxi va ser sorprés en un dels controls del perimetral. Els cinc ocupants van explicar que havien viatjat des d’Almeria per a entrar en la capital alacantina sense acreditar justificació, pel que van ser detinguts per infringir la llei, informa la comissaria provincial en un comunicat. 

 

Es tracta del segon taxi interceptat en un mes amb persones que intentaven accedir a Alacant des d’Almeria. En l’anterior ocasió, els acusats van intentar entrar a la carrera després de ser multats en el control policial. 

 

Intent de fugida en Benidorm

D’altra banda, la Policia ha arrestat a dos persones de 20 i 22 anys en Benidorm per un presumpte delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, quan diferents patrulles feien un control nocturn pel toc de queda.

 

Després de donar-los l’alt, els jóvens van eixir del cotxe i van fugir a la carrera, encara que un va ser interceptat amb les claus del cotxe entre la seua roba. En el maleter estava un altre amagat que es va abalançar contra els agents i va començar a agredir-los amb la intenció d’escapar-se. Els dos detinguts han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de Benidorm.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.