10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Cinc persones detingudes per intentar entrar en Alacant en taxi des d’Almeria

 

La Policia Nacional ha detingut este cap de setmana a cinc persones per una infracció a la Llei d’Estrangeria en intentar accedir a la ciutat d’Alacant en taxi des d’Almeria. A demés, altres dos persones han sigut arrestades en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), per presumptament abalançar-se contra diferents agents per a escapar d’un control.

 

En l’operatiu d’Alacant, el taxi va ser sorprés en un dels controls del perimetral. Els cinc ocupants van explicar que havien viatjat des d’Almeria per a entrar en la capital alacantina sense acreditar justificació, pel que van ser detinguts per infringir la llei, informa la comissaria provincial en un comunicat. 

 

Es tracta del segon taxi interceptat en un mes amb persones que intentaven accedir a Alacant des d’Almeria. En l’anterior ocasió, els acusats van intentar entrar a la carrera després de ser multats en el control policial. 

 

Intent de fugida en Benidorm

D’altra banda, la Policia ha arrestat a dos persones de 20 i 22 anys en Benidorm per un presumpte delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, quan diferents patrulles feien un control nocturn pel toc de queda.

 

Després de donar-los l’alt, els jóvens van eixir del cotxe i van fugir a la carrera, encara que un va ser interceptat amb les claus del cotxe entre la seua roba. En el maleter estava un altre amagat que es va abalançar contra els agents i va començar a agredir-los amb la intenció d’escapar-se. Els dos detinguts han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de Benidorm.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.