Cinc persones detingudes per intentar entrar en Alacant en taxi des d’Almeria

 

La Policia Nacional ha detingut este cap de setmana a cinc persones per una infracció a la Llei d’Estrangeria en intentar accedir a la ciutat d’Alacant en taxi des d’Almeria. A demés, altres dos persones han sigut arrestades en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), per presumptament abalançar-se contra diferents agents per a escapar d’un control.

 

En l’operatiu d’Alacant, el taxi va ser sorprés en un dels controls del perimetral. Els cinc ocupants van explicar que havien viatjat des d’Almeria per a entrar en la capital alacantina sense acreditar justificació, pel que van ser detinguts per infringir la llei, informa la comissaria provincial en un comunicat. 

 

Es tracta del segon taxi interceptat en un mes amb persones que intentaven accedir a Alacant des d’Almeria. En l’anterior ocasió, els acusats van intentar entrar a la carrera després de ser multats en el control policial. 

 

Intent de fugida en Benidorm

D’altra banda, la Policia ha arrestat a dos persones de 20 i 22 anys en Benidorm per un presumpte delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, quan diferents patrulles feien un control nocturn pel toc de queda.

 

Després de donar-los l’alt, els jóvens van eixir del cotxe i van fugir a la carrera, encara que un va ser interceptat amb les claus del cotxe entre la seua roba. En el maleter estava un altre amagat que es va abalançar contra els agents i va començar a agredir-los amb la intenció d’escapar-se. Els dos detinguts han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de Benidorm.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig