10.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Un col·leccionista de Xàbia oferix una recompensa de 2.000 euros als qui li aporten dades sobre els rellotges de luxe que li furtaren

Un col·leccionista del municipi de Xàbia, a la comarca de la Marina Alta, oferix 2.000 euros a canvi que li ajuden a recuperar els rellotges de luxe que li van furtar o bé a identificar als autors d'este succés. Segons recull 'Levante', este robatori va ocórrer el 29 de desembre de 2015 quan uns lladres entraren un en xale de la partida de les Valls-Montgó. Estos rebentaren la caixa forta i furtaren una col·lecció de 50 rellotges de luxes i històrics i també algunes joies.

Estos rellotges estan valorats en més de 70.000 euros, però tenen sobretot un gran valor sentimental i històric per al seu propietari d’origen alemanys i resident a Xàbia des que es va jubilar.

Últimes notícies

Educació permet que el 16 de març de 2026 siga festiu en els col·legis de València per Falles

El 16 de març de 2026 serà no lectiu en els centres de València per les Falles. La jornada es compensarà allargant el curs un dia, fins al 22 de juny.

Els bombers combaten un incendi en una empresa de mobles de la Vall d’Uixó

Bombers del Consorci Provincial de Castelló treballen en l'extinció d'un incendi declarat en una empresa de mobles a la Vall d'Uixó. L'operatiu es reforça i actua des de l'exterior per seguretat.

El València Basket fitxa a la base sèrbia Yvonne Anderson fins a final de temporada

El club ha tancat l'acord amb la base estatunidenca amb passaport serbi, que arriba des de Crvena Zvezda. Aporta experiència en Eurolliga i títols a Turquia.

Robles acusa a Feijóo de mentir sobre la dana i exigix disculpes a la UME

La ministra de Defensa ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de faltar a la veritat sobre la dana per a tapar la gestió de Carlos Mazón i ha demanat disculpes a la UME i als valencians. Ha defés la labor de l'Exèrcit i ha recordat que van participar més de 39.000 militars.

La Va unir ha xifrat en 3 milions les pèrdues en 23.000 ha del camp valencià per les pluges

Les pluges, amb episodis de pedra, han danyat sobretot cítrics i creïlles pendents de recol·lectar i han provocat arrossegament de terres i infraestructures de reg. La Va unir demana fungicides gratuïts, agilitzar peritacions i mesures fiscals i financeres per a les explotacions amb danys elevats.

Bernabé crida a respectar la voluntat de les famílies dels desapareguts a Indonèsia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha demanat respectar la petició de privacitat de les famílies del naufragi a Indonèsia i ha assenyalat que les autoritats de Jakarta han confirmat la troballa del cos d'una de les persones desaparegudes.

La Comunitat Valenciana recupera progressivament la normalitat després de les intenses pluges

La Comunitat Valenciana recupera connexions per carretera i ferrocarril després de desbordaments i desallotjaments preventius. L'avís groc seguix en diverses zones.

Luís Castro debuta en el Llevant amb un gener de màxima exigència

El tècnic portugués assumix la banqueta granota amb l'equip cuer i un gener carregat: Sevilla, Espanyol, Reial Madrid i Elx, amb possible cita davant l'Atlètic. El Llevant té un partit menys i busca la seua primera victòria a casa.