Anuncios

Condemnat a 25 anys de presó un home que va assassinar a la seua parella a colps amb una pedra a Villena

La Secció Primera de la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) ha condemnat a 25 anys de presó a l'home que va matar a la seua parella de 36 anys a Villena (Alacant), al desembre de 2015, colpejant-la amb una pedra. Se li condemna per un delicte d'assassinat amb traïdoria i amb l'agreujant de parentiu. A més, haurà de pagar més de 490.000 euros en indemnitzacions als seus familiars directes. 

 

  

La sentència amb data del passat 12 de desembre, donada a conèixer aquest dijous pel TSJCV, confirma la condemna dictada per l'Audiència provincial d'Alacant i rebutja el recurs plantejat per la defensa de l'home.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El MARQ obri gratis els seus jaciments i monuments pel Dia dels Monuments

El Museu Arqueològic d'Alacant celebra el Dia Internacional dels Monuments i Llocs Arqueològics amb una jornada de portes obertes i accés gratuït a quatre enclavaments de la província.

Catalá resta impacte a la sentència que tomba la moratòria de pisos turístics a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, sosté que la sentència del TSJCV contra la moratòria de llicències turístiques tindrà un impacte limitat perquè la ciutat ja compta amb una normativa restrictiva en vigor.

El Consell defén la reincorporació del tècnic de les VPP d’Alacant com un dret laboral

El tècnic que va visar l'adjudicació de vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret laboral, encara que amb funcions distintes i sense relació amb l'expedient sota investigació.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El ple del Consell ha aprovat el decret que declara la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, reconeixent el seu valor històric, religiós i festiu.

L’Enforne Alacant busca trencar la seua mala ratxa a domicili en la pista del Bidasoa Irun

L'Enforne Alacant visita la pista del Bidasoa Irun amb l'objectiu de posar fi a la seua mala ratxa com a visitant i acostar encara més la permanència en la Lliga Asobal.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

El nou Portal Estadístic del Notariat revela que les donacions de vivenda de pares a fills s'han duplicat en la Comunitat Valenciana des de 2019 i que els jóvens a penes suposen ja el 8,39% dels compradors.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

L'accés a la vivenda dels jóvens en la Comunitat Valenciana depén cada vegada més del suport familiar, amb donacions de cases que s'han duplicat des de 2019 i ajudes monetàries multiplicades per quatre, segons el nou Portal Estadístic del Notariat.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Alemanya per diversos robatoris

Un home de 26 anys fugit d'Alemanya després de ser condemnat a deu anys per robatori ha sigut detingut a Alacant i lloc a la disposició de l'Audiència Nacional per a la seua extradició.