Descobrixen que el seu bebè té dos tumors en el cap després de portar-lo a l’hospital en pensar que li feien mal les dents

Imagen de Ronnie.

Imatge de Ronnie. | Cedida

Ronnie és un xicotet bebè de 19 mesos que està ingressat en un hospital de la ciutat de Bransholme, en el Regne Unit, segons relata el ‘Daily Mail’. El motiu del seu ingrés va ser perquè els metges van descobrir que té dos tumors en el cap i que pateix neurofibromatosis, un trastorn genètic que afavoreix l’aparició de tumors en el teixit nerviós.

  

  

  

Al principi, els pares del xicotet pensaven que el bebè plorava perquè li estaven eixint les dents i mai es van imaginar el sofriment del seu fill. El pare del xicotet ha relatat en les xarxes socials l’horror després de descobrir al seu fill de 19 mesos immòbil en el seu llit.

  

  

Tant ell com la seua dona Louise pensaven que aquest dolor es devia a un mal de queixal: «Havíem vist alguns símptomes. A voltes descansava el cap i plorava molt però vam saber que li estaven eixint les dents», apunta el pare.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dansa València reforça la seua projecció internacional amb un centenar d’agents culturals

Dansa València convertirà la ciutat en un punt de trobada clau per a la dansa entre el 15 i el 19 d'abril, amb un centenar de professionals, aliances europees i un ampli programa formatiu i divulgatiu.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació d'empreses, amb 1.772 noves societats i la millor dada de la sèrie històrica per a eixe mes.

Detingut a Alacant un fugitiu que va apunyalar als seus exsuegros a Màlaga amb un matxet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 43 anys en crida i cerca per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes d'allunyament i requisitòries judicials.

El Parc Central d’Alacant integrarà la ciutat amb un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a eliminar la històrica barrera ferroviària i connectar barris hui separats.

El projecte del Parc Central dividix a l’oposició entre l’optimisme del PSOE i els dubtes de Compromís, EU-Podem i Vox

L'anunci del projecte del Parc Central a Alacant desperta entusiasme en el PSOE, mentres Compromís i EU-Podem expressen recels i Vox es desmarca amb dures crítiques a l'acte i al ministre de Transports.

Detingut a Alacant un fugitiu per apunyalar als seus exsuegros a Màlaga

La Policia Nacional va detindre a Alacant a un home de 43 anys buscat per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes judicials i policials.

Eray Cömert patix una lesió abdominal i sembra dubtes en la defensa del València

Eray Cömert patix una lesió en la musculatura abdominal després d'un colp davant l'Elx i s'unix a la baixa de Unai Núñez, deixant a César Tárrega com a únic central disponible del València.

El València aconseguirà els 3.000 partits en Primera enfront del Mallorca

El València CF arribarà als 3.000 partits en Primera Divisió en el seu pròxim dol de Lliga davant el Mallorca, una fita que consolida al club com un dels històrics del futbol espanyol.