Descobrixen que el seu bebè té dos tumors en el cap després de portar-lo a l’hospital en pensar que li feien mal les dents

Imagen de Ronnie.

Imatge de Ronnie. | Cedida

Ronnie és un xicotet bebè de 19 mesos que està ingressat en un hospital de la ciutat de Bransholme, en el Regne Unit, segons relata el ‘Daily Mail’. El motiu del seu ingrés va ser perquè els metges van descobrir que té dos tumors en el cap i que pateix neurofibromatosis, un trastorn genètic que afavoreix l’aparició de tumors en el teixit nerviós.

  

  

  

Al principi, els pares del xicotet pensaven que el bebè plorava perquè li estaven eixint les dents i mai es van imaginar el sofriment del seu fill. El pare del xicotet ha relatat en les xarxes socials l’horror després de descobrir al seu fill de 19 mesos immòbil en el seu llit.

  

  

Tant ell com la seua dona Louise pensaven que aquest dolor es devia a un mal de queixal: «Havíem vist alguns símptomes. A voltes descansava el cap i plorava molt però vam saber que li estaven eixint les dents», apunta el pare.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.