Descobrixen que el seu bebè té dos tumors en el cap després de portar-lo a l’hospital en pensar que li feien mal les dents

Imagen de Ronnie.

Imatge de Ronnie. | Cedida

Ronnie és un xicotet bebè de 19 mesos que està ingressat en un hospital de la ciutat de Bransholme, en el Regne Unit, segons relata el ‘Daily Mail’. El motiu del seu ingrés va ser perquè els metges van descobrir que té dos tumors en el cap i que pateix neurofibromatosis, un trastorn genètic que afavoreix l’aparició de tumors en el teixit nerviós.

  

  

  

Al principi, els pares del xicotet pensaven que el bebè plorava perquè li estaven eixint les dents i mai es van imaginar el sofriment del seu fill. El pare del xicotet ha relatat en les xarxes socials l’horror després de descobrir al seu fill de 19 mesos immòbil en el seu llit.

  

  

Tant ell com la seua dona Louise pensaven que aquest dolor es devia a un mal de queixal: «Havíem vist alguns símptomes. A voltes descansava el cap i plorava molt però vam saber que li estaven eixint les dents», apunta el pare.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La reclamació patrimonial per la dana queda bloquejada a l’espera de la causa penal

La reclamació patrimonial de 58 milions d'euros per la dana en lHorta Sud està pràcticament paralitzada fins que el jutjat de Catarroja concloga la instrucció penal sobre la gestió de l'emergència.

El gir del vent desploma fins a 10 graus les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

El canvi de temps en la Comunitat Valenciana deixa un enfonsament de fins a 10 graus en les màximes de l'interior de València i cels coberts de núvols baixos en bona part del territori.

L’activisme digital després de la dana va superar en rapidesa i eficàcia a la resposta institucional

Un estudi de la Universitat de València conclou que, després de la dana del 29 d'octubre de 2024, les iniciatives ciutadanes en xarxes socials van reaccionar amb més rapidesa i eficàcia que les administracions públiques, generant confiança i suport als afectats.

Affengruber reafirma la fe de l’Elx: lluitarem fins al final per seguir en Primera

David Affengruber, central de l'Elx, celebra el seu gran partit davant el Atletico però insistix que l'equip només pensa en les sis finals que queden per a assegurar la permanència en Primera Division.

Danjuma es mesura al Girona en plena sequera de més de sis mesos sense marcar

Arnaut Danjuma s'enfronta de nou al Girona en Lliga en un dels seus pitjors moments realitzadors, després de més de sis mesos sense marcar amb el València.

La JC Ferrero Tennis Academy porta el seu model a Shanghái amb una nova acadèmia de tenis

La JC Ferrero Tennis Academy impulsa la seua expansió internacional amb un projecte integral en Shanghái que replica el seu model a Espanya i enfortix el tenis a la Xina.

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer destí favorit dels viatgers espanyols al març

La Comunitat Valenciana va ser al març el tercer destí més triat pels residents a Espanya, amb el 12,7% de les pernoctacions, en un context d'augment general del turisme hoteler i de preus a l'alça.

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.