Descobrixen que el seu bebè té dos tumors en el cap després de portar-lo a l’hospital en pensar que li feien mal les dents

Imagen de Ronnie.

Imatge de Ronnie. | Cedida

Ronnie és un xicotet bebè de 19 mesos que està ingressat en un hospital de la ciutat de Bransholme, en el Regne Unit, segons relata el ‘Daily Mail’. El motiu del seu ingrés va ser perquè els metges van descobrir que té dos tumors en el cap i que pateix neurofibromatosis, un trastorn genètic que afavoreix l’aparició de tumors en el teixit nerviós.

  

  

  

Al principi, els pares del xicotet pensaven que el bebè plorava perquè li estaven eixint les dents i mai es van imaginar el sofriment del seu fill. El pare del xicotet ha relatat en les xarxes socials l’horror després de descobrir al seu fill de 19 mesos immòbil en el seu llit.

  

  

Tant ell com la seua dona Louise pensaven que aquest dolor es devia a un mal de queixal: «Havíem vist alguns símptomes. A voltes descansava el cap i plorava molt però vam saber que li estaven eixint les dents», apunta el pare.

Últimes notícies

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.