Descobrixen que el seu bebè té dos tumors en el cap després de portar-lo a l’hospital en pensar que li feien mal les dents

Imagen de Ronnie.

Imatge de Ronnie. | Cedida

Ronnie és un xicotet bebè de 19 mesos que està ingressat en un hospital de la ciutat de Bransholme, en el Regne Unit, segons relata el ‘Daily Mail’. El motiu del seu ingrés va ser perquè els metges van descobrir que té dos tumors en el cap i que pateix neurofibromatosis, un trastorn genètic que afavoreix l’aparició de tumors en el teixit nerviós.

  

  

  

Al principi, els pares del xicotet pensaven que el bebè plorava perquè li estaven eixint les dents i mai es van imaginar el sofriment del seu fill. El pare del xicotet ha relatat en les xarxes socials l’horror després de descobrir al seu fill de 19 mesos immòbil en el seu llit.

  

  

Tant ell com la seua dona Louise pensaven que aquest dolor es devia a un mal de queixal: «Havíem vist alguns símptomes. A voltes descansava el cap i plorava molt però vam saber que li estaven eixint les dents», apunta el pare.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.