6.3 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detenen a una dona en Villena per presumptament insultar i agredir a la seua parella

 

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona d’uns 40 anys en Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), acusada d’agredir presumptament a la seua parella esta passada nit de diumenge en ple carrer de la localitat

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’agressió va ser presenciada per algunes persones de la zona que van eixir de les seues cases alertades pels crits. Tal com pareix, la detinguda, va presumptament insultar i agredir al seu nóvio per causes que fins al moment no han transcendit. 

 

A l’arribada dels agents, la suposada agressora va continuar mantenint una actitud molt agressiva i els agents de l’Institut Armat van haver de detindre a la dona i traslladar-la als calabossos per a ser posada hui a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Villena. La dona ha sigut acusada dels delictes de violència domèstica contra la seua parella i resistència als agents de l’autoritat

Últimes notícies

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.