16.9 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Detenen a una dona en Villena per presumptament insultar i agredir a la seua parella

 

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona d’uns 40 anys en Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), acusada d’agredir presumptament a la seua parella esta passada nit de diumenge en ple carrer de la localitat

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’agressió va ser presenciada per algunes persones de la zona que van eixir de les seues cases alertades pels crits. Tal com pareix, la detinguda, va presumptament insultar i agredir al seu nóvio per causes que fins al moment no han transcendit. 

 

A l’arribada dels agents, la suposada agressora va continuar mantenint una actitud molt agressiva i els agents de l’Institut Armat van haver de detindre a la dona i traslladar-la als calabossos per a ser posada hui a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Villena. La dona ha sigut acusada dels delictes de violència domèstica contra la seua parella i resistència als agents de l’autoritat

Últimes notícies

Emergències autoritza 71 festes de Nit de cap d’any en 41 municipis de la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha acceptat 71 de les 74 sol·licituds per a celebrar Nit de cap d'any; dos van arribar fora de termini i una es va desistir. Alacant reunix més municipis autoritzats.

Diana Morant defén que el PSOE no ha robat ni s’ha finançat il·legalment

Diana Morant sosté que l'auditoria forense encarregada pel PSOE buida dubtes sobre finançament il·legal. Obri la porta a accions si el partit es considera perjudicat.

El Consell abona ajudes del Mecanisme XARXA a 5.000 treballadors de l’automoció

La Generalitat ha abonat les ajudes del Mecanisme XARXA per a complementar les prestacions de prop de 5.000 empleats del sector de l'automoció. Els imports van de 16 a 56 euros al mes i s'han gestionat sense tràmits per als beneficiaris.

Cau una banda de lladres en autocaravana després de robar una caixa forta a Elx

La Policia Nacional ha detingut a quatre integrants d'un grup itinerant que actuava en zones d'alt poder adquisitiu; se'ls atribuïxen 25 fets i un botí pròxim a 200.000 euros.

Quinta jornada de busca sense èxit dels tres espanyols desapareguts a Indonèsia

L'operatiu en l'est d'Indonèsia ha tancat la seua quinta jornada sense localitzar als tres desapareguts i seguirà el dimecres. El mal temps obliga a extremar la seguretat i dificulta el rastreig.

Un informe encarregat pel PSOE descarta finançament il·legal i detecta gastos cridaners en l’etapa de Ábalos

L'auditoria forense sol·licitada pel partit nega fons no declarats i avala un sistema de caixa traçable, però qüestiona rebuts excessius i localitzacions inusuals.

Hotels del litoral valencià preveuen un 70% d’ocupació en Nit de cap d’any

Els hotels del litoral de la Comunitat Valenciana esperen prop del 70% d'ocupació entre Nit de cap d'any i el dissabte 3 de gener. Benidorm lidera amb el 84,6% i València ronda el 71%.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 22 hm³ i del Segura en 12 hm³

Les precipitacions recents han incrementat en una setmana 22 hm³ en la conca del Xúquer i 12 hm³ en la del Segura. El conjunt d'Espanya puja al 56,3% amb 31.546 hm³.