La Policia Nacional ha detingut en Paterna, a l'Horta Oest, un home de 32 anys per presumptament apoderar-se de material professional d'una empresa valorat en al voltant de 9.000 euros. Després de ser arrestat, va retornar part del material robat al seu propietari, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. Durant la recerca, que va arrancar el passat mes d'octubre, els agents van esbrinar que el sospitós va carregar en una furgoneta el material que es trobava en una zona adjacent a la pròpia nau de l'empresa, a pesar que una treballadora li va indicar que eixe material era propietat de la companyia. Una vegada identificat, el presumpte autor del robatori va ser arrestat com a presumpte autor d'un delicte de robatori. L'home, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, va lliurar a l'empresa part del material robat.Després de prestar declaració, l'arrestat va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l'obligació de comparéixer davant l'autoritat judicial quan siga requerit.
Últimes notícies
Economia
Suspesa la primera vaga en Groundforce i les primeres jornades en Menzies però arranca un atur indefinit
Els sindicats suspenen la primera jornada de vaga en Groundforce i els dos primers dies d'aturs en Menzies, però mantenen des del dilluns una vaga indefinida en 12 aeroports espanyols.
Medi ambient
La Comunitat Valenciana frega el ple en turisme rural per Setmana Santa amb un 72% d’ocupació
El turisme rural en la Comunitat Valenciana aconseguix un 72% d'ocupació per Setmana Santa, en línia amb Andalusia, en un context marcat per la pujada del carburant, la incertesa internacional i la cautela en el gasto familiar.
Successos
Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients
La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per dos presumptes delictes d'agressió sexual a pacients, després de la denúncia inicial d'una dona i la posterior localització d'una altra possible víctima.
Oratge
Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant
La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.
Religió
Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt
El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.
Esports
Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya
El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.
Esports
Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola
Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.
Esports
De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós
Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.



