11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Detenen un home que havia furtat material a una empresa de Paterna valorat en 9.000 euros

La Policia Nacional ha detingut en Paterna, a l'Horta Oest, un home de 32 anys per presumptament apoderar-se de material professional d'una empresa valorat en al voltant de 9.000 euros. Després de ser arrestat, va retornar part del material robat al seu propietari, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. Durant la recerca, que va arrancar el passat mes d'octubre, els agents van esbrinar que el sospitós va carregar en una furgoneta el material que es trobava en una zona adjacent a la pròpia nau de l'empresa, a pesar que una treballadora li va indicar que eixe material era propietat de la companyia. Una vegada identificat, el presumpte autor del robatori va ser arrestat com a presumpte autor d'un delicte de robatori. L'home, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, va lliurar a l'empresa part del material robat.Després de prestar declaració, l'arrestat va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l'obligació de comparéixer davant l'autoritat judicial quan siga requerit.

Últimes notícies

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics

El València busca arrabassar el lideratge i el dia extra de Copa al Reial Madrid

El València visita al líder Reial Madrid en un dol que marca el primer lloc al tancament de la primera volta i atorga jugar les habitacions de Copa en dijous amb dia extra si hi ha passe a semifinals. El resultat condiciona també la condició de cap de sèrie i l'encreuament en el torneig.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada amb dolor i pau i demana justícia sense odi

Andrea Ortuño ha agraït el suport rebut i ha demanat una justícia sense rancor en el funeral pels seus quatre familiars morts després del naufragi a Indonèsia.