10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Detenen un home que havia furtat material a una empresa de Paterna valorat en 9.000 euros

La Policia Nacional ha detingut en Paterna, a l'Horta Oest, un home de 32 anys per presumptament apoderar-se de material professional d'una empresa valorat en al voltant de 9.000 euros. Després de ser arrestat, va retornar part del material robat al seu propietari, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. Durant la recerca, que va arrancar el passat mes d'octubre, els agents van esbrinar que el sospitós va carregar en una furgoneta el material que es trobava en una zona adjacent a la pròpia nau de l'empresa, a pesar que una treballadora li va indicar que eixe material era propietat de la companyia. Una vegada identificat, el presumpte autor del robatori va ser arrestat com a presumpte autor d'un delicte de robatori. L'home, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, va lliurar a l'empresa part del material robat.Després de prestar declaració, l'arrestat va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l'obligació de comparéixer davant l'autoritat judicial quan siga requerit.

Últimes notícies

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises

Adif manté nou punts amb limitacions de velocitat en la línia Madrid-València

Adif manté quatre trams a 160 km/h i cinc a 200 km/h en la línia Madrid-València. A Madrid-Barcelona només queden sis punts a 230 km/h després de les revisions.

Els britànics compensen l’alentiment del turista nacional en la Costa Blanca

La Costa Blanca arriba a Fitur decidida a consolidar el seu lideratge entre els britànics i a esmorteir la menor demanda i gasto del mercat nacional, amb focus en sostenibilitat i connectivitat.

Acaba l’avís costaner a Alacant, però seguix l’alerta groga per vent

Emergències ha alçat l'alerta groga per fenòmens costaners en la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent a Castelló, València i Alacant.

El Museu Faller de València reunix en un únic espai els cartells més antics de les Falles

El Museu Faller de València ha reunit en una sola sala els cartells de les Falles de 1929 a 1940, ordenats per anys per a oferir una lectura històrica de la festa.

Dijous nuvolós i amb ratxes molt fortes a Alacant i l’interior de València i Castelló

La jornada presenta intervals de núvols i possibilitat de pluges febles al final del dia, amb vent de l'oest i nord-oest que tendirà a amainar a la vesprada. La cota de neu se situa en 1.100-1.300 metres a l'interior nord i les temperatures varien poc.

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.