10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Detenen a un xic per saltar-se una ordre d’allunyament i a la seua nóvia per ajudar-lo a fugir en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la comarca de la Ribera (València), a un xic de 24 anys com a presumpte autor d’un delicte de trencament de condemna, atemptat contra un agent de l’autoritat i danys, després d’agredir als policies quan anaven a arrestar-lo per saltar-se una ordre d’allunyament que tenia vigent sobre la parella amb la que anava.

 

A demés, la dona de 38 anys, que es trobava en eixe moment al costat d’ell, va ser detinguda per un presumpte delicte de desobediència en obrir-li la porta del cotxe policial quan anava a ser traslladat a dependències policials perquè emprenguera la fugida. 

 

Els fets van passar cap a les 00.20 hores de la nit del diumenge, quan els agents que es trobaven fent un control per a garantir que es complia el toc de queda establit, van vore a una parella caminant per la plaça d’Alacant de la localitat. En eixe moment, els policies li van preguntar el motiu de trobar-se en via pública tot i les restriccions, manifestant que venien d’una festa d’aniversari. Per tals fets, els agents van consultar les bases de dades policials per a proposar-los per a sanció.

 

La dona el va ajudar a intentar escapar

Una volta fetes les gestions oportunes, els agents van comprovar que el xic tenia en vigor una ordre de prohibició d’aproximar-se a menys de 200 metres vigent sobre la dona que li acompanyava, pel que quan anaven a detindre’l com a presumpte autor d’un delicte de trencament de condemna, este va començar a córrer en direcció contrària als agents. 

 

A pesar d’escapar dels agents, els policies el van interceptar uns metres després i seguidament va començar a fer colps a la patrulla que li va advertir en reiterades ocasions que deposara la seua actitud, fent este cas omís i resistint-se a la detenció. 

 

Finalment, quan els policies van introduir al sospitós en el cotxe policial, este va colpejar amb puntades la finestreta de la porta posterior esquerra, conseguint desencaixar el marc. A demés, la dona va aprofitar la situació per a acostar-se al cotxe i obrir la porta per a facilitar-li la fugida a la seua parella. 

 

L’home, amb antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de trencament, atemptat contra un agent de l’autoritat i danys i ha passat a disposició judicial. La dona va ser arrestada per un delicte desobediència i després de ser sentida en declaració va quedar en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerida. 

Últimes notícies

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.