Detinguda per tres robatoris amb violència a tres ancianes en Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló han procedit a la detenció d’una dona de 40 anys per presumptament robar amb violència i intimidació a tres octogenàries en diferents zones de la ciutat en un espai de temps de quatre hores.

 

Els fets s’han produït este dimarts cap a les 14.00 hores quan el Centre Municipal de Seguretat i Emergències va rebre la cridada d’una dona molt asustada que va informar els agents que havia sigut atracada per una altra dona quan la víctima es disposava a pujar a sa casa en l’avinguda dels Caputxins. Segons la dona, de 88 anys, ella es disposava a entrar a l’ascensor del seu edifici quan va ser sorpresa per una dona que li va donar una forta espenta que la va fer caure en terra.

 

Ràpidament la presumpta agressora li va agarrar el bolso i va eixir precipitadament del portal quedant-se la víctima en terra amb contusions. Després d’incorporar-se i demanar auxili, la víctima va aportar a la Policia Local de Castelló una descripció de la presumpta autora del robatori amb violència i els agents li van explicar els passos a seguir per a denunciar el robatori sent la víctima traslladada fins a l’Hospital General de la ciutat per a curar les seues lesions.

 

Segons agressió

Més tard, cap a les 15.00 hores, el CIMSE ha tornat a rebre la cridada d’una altra dona de 83 anys que alertava que una jove de mitjana edat li havia robat la seua cartera després d’agredir-la quan ella es trobava dins del portal de sa casa situat en la Ronda Magdalena. La descripció de la presumpta autora dels fets coincidia plenament amb l’aportada per la primera víctima.

 

Els agents, quan van acudir a auxiliar a esta dona, van observar que esta presentava numeroses contusions per tota la cara pel que se’l va informar dels passos a seguir per a denunciar els fets i va ser assistida per les seues ferides per un servici d’emergències sanitàries.

 

Una tercera víctima

Finalment, cap a les 18.00 hores, el CIMSE va rebre la cridada de la tercera víctima, de 87 anys d’edat, que assegurava que havia sigut agredida per una xica de mitjana edat amb una aparença física que coincidia plenament amb la descripció facilitada per les altres dos víctimes.

 

La presumpta autora del robatori amb violència havia sorprés la dona quan esta accedia a un
immoble de l’avinguda del Rei Don Jaume. Segons la víctima, la dona li havia arrancat el bolso en el que portava diners, documentació i alguns objectes personals. Fins a este lloc es va traslladar una patrulla de la Policia Local de Castelló que va recaptar totes les dades i va auxiliar a la víctima fins que va aparéixer un familiar que es va fer càrrec d’ella.

 

Ha sigut identificada

Els agents de la Policia Local de Castelló s’han desplegat per diferents punts de la ciutat amb
l’objectiu de recaptar tota la informació relacionada amb estos robatoris i van informar de tots
els detalls obtinguts a la Policia Nacional per a localitzar a la presumpta autora dels fets.

 

Gràcies a esta gran labor, els policies locals han pogut descobrir dades importants sobre la identificació d’esta persona i l’endemà, una patrulla de la Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., que es trobava en labors de vigilància per la ronda de la Magdalena, va observar a una dona que travessava esta avinguda i les seues característiques físiques coincidien plenament amb la descripció de l’autora dels robatoris amb violència.

 

Immediatament, els agents han baixat del cotxe i després de confirmar que es tractava de la presumpta autora dels fets abans referits, els agents han procedit a la detenció de V.V.A., de 40 anys d’edat per tres presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació.

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.