18.4 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

Detinguda per tres robatoris amb violència a tres ancianes en Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló han procedit a la detenció d’una dona de 40 anys per presumptament robar amb violència i intimidació a tres octogenàries en diferents zones de la ciutat en un espai de temps de quatre hores.

 

Els fets s’han produït este dimarts cap a les 14.00 hores quan el Centre Municipal de Seguretat i Emergències va rebre la cridada d’una dona molt asustada que va informar els agents que havia sigut atracada per una altra dona quan la víctima es disposava a pujar a sa casa en l’avinguda dels Caputxins. Segons la dona, de 88 anys, ella es disposava a entrar a l’ascensor del seu edifici quan va ser sorpresa per una dona que li va donar una forta espenta que la va fer caure en terra.

 

Ràpidament la presumpta agressora li va agarrar el bolso i va eixir precipitadament del portal quedant-se la víctima en terra amb contusions. Després d’incorporar-se i demanar auxili, la víctima va aportar a la Policia Local de Castelló una descripció de la presumpta autora del robatori amb violència i els agents li van explicar els passos a seguir per a denunciar el robatori sent la víctima traslladada fins a l’Hospital General de la ciutat per a curar les seues lesions.

 

Segons agressió

Més tard, cap a les 15.00 hores, el CIMSE ha tornat a rebre la cridada d’una altra dona de 83 anys que alertava que una jove de mitjana edat li havia robat la seua cartera després d’agredir-la quan ella es trobava dins del portal de sa casa situat en la Ronda Magdalena. La descripció de la presumpta autora dels fets coincidia plenament amb l’aportada per la primera víctima.

 

Els agents, quan van acudir a auxiliar a esta dona, van observar que esta presentava numeroses contusions per tota la cara pel que se’l va informar dels passos a seguir per a denunciar els fets i va ser assistida per les seues ferides per un servici d’emergències sanitàries.

 

Una tercera víctima

Finalment, cap a les 18.00 hores, el CIMSE va rebre la cridada de la tercera víctima, de 87 anys d’edat, que assegurava que havia sigut agredida per una xica de mitjana edat amb una aparença física que coincidia plenament amb la descripció facilitada per les altres dos víctimes.

 

La presumpta autora del robatori amb violència havia sorprés la dona quan esta accedia a un
immoble de l’avinguda del Rei Don Jaume. Segons la víctima, la dona li havia arrancat el bolso en el que portava diners, documentació i alguns objectes personals. Fins a este lloc es va traslladar una patrulla de la Policia Local de Castelló que va recaptar totes les dades i va auxiliar a la víctima fins que va aparéixer un familiar que es va fer càrrec d’ella.

 

Ha sigut identificada

Els agents de la Policia Local de Castelló s’han desplegat per diferents punts de la ciutat amb
l’objectiu de recaptar tota la informació relacionada amb estos robatoris i van informar de tots
els detalls obtinguts a la Policia Nacional per a localitzar a la presumpta autora dels fets.

 

Gràcies a esta gran labor, els policies locals han pogut descobrir dades importants sobre la identificació d’esta persona i l’endemà, una patrulla de la Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., que es trobava en labors de vigilància per la ronda de la Magdalena, va observar a una dona que travessava esta avinguda i les seues característiques físiques coincidien plenament amb la descripció de l’autora dels robatoris amb violència.

 

Immediatament, els agents han baixat del cotxe i després de confirmar que es tractava de la presumpta autora dels fets abans referits, els agents han procedit a la detenció de V.V.A., de 40 anys d’edat per tres presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació.

Últimes notícies

Mazón dirigix a Alacant el primer ple del Consell després de la seua dimissió

El president en funcions ha acudit a Ciutat de la Llum per a encapçalar el primer ple després de la seua renúncia. El Consell preveu formalitzar l'eixida de Gan Pampols i Camarero informarà a les 13.00.

La grip cau un 75% i la covid quasi un 38% en la Comunitat Valenciana, però la incidència total d’IRA puja

La grip ha baixat a 4,4 casos per 100.000 i la covid a 21,8 en la Comunitat Valenciana, però el total d'IRA ha pujat a 622 per 100.000. El VRS inicia circulació i els menors de 4 anys concentren el major increment.

Aagesen tatxa d’insuficient la dimissió de Mazón i reclama eleccions

Sara Aagesen va qualificar de tardana i insuficient la dimissió de Carlos Mazón i va reclamar un avançament electoral. També va criticar que s'assenyale a organismes públics.

Els taxis inicien una marxa lenta de quatre hores a València rumb a la Conselleria

Més de 2.000 taxis han arrancat a les 8.30 una marxa lenta en dos columnes que està tallant vies a València. La protesta pel 'intrusisme' de les VTC preveu acabar davant la Conselleria.

Sergio García substituirà al lesionat Darryn Binder en Gresini per al GP de Portugal de Moto2

Binder, operat del cúbit esquerre, és baixa i obri un debut avançat per a Sergio García amb Gresini. El valencià compartirà box amb Albert Arenas.

Les Corts suspenen els plens fins a la investidura del substitut de Mazón

Les Corts Valencianes no celebraran plens fins al debat d'investidura del nou president. Arranca un termini de 12 dies per a candidatures i seguix la comissió de la DANA.

Óscar López demana eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió de Mazón

Óscar López va reclamar eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió de Carlos Mazón, a qui va criticar per un muntatge esperpèntic. L'eixida del líder del PP valencià va arribar al cap d'un any de protestes per la gestió de les inundacions de 2024.

Detinguts dos hòmens per robar caixers automàtics itinerants en la Regió muntanyenca de València

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens, de 20 i 52 anys, per assalts a caixers mòbils en diversos municipis de la Regió muntanyenca de València. Els robatoris van deixar sense servici d'efectiu a pobles sense sucursal bancària.