Detinguda per tres robatoris amb violència a tres ancianes en Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló han procedit a la detenció d’una dona de 40 anys per presumptament robar amb violència i intimidació a tres octogenàries en diferents zones de la ciutat en un espai de temps de quatre hores.

 

Els fets s’han produït este dimarts cap a les 14.00 hores quan el Centre Municipal de Seguretat i Emergències va rebre la cridada d’una dona molt asustada que va informar els agents que havia sigut atracada per una altra dona quan la víctima es disposava a pujar a sa casa en l’avinguda dels Caputxins. Segons la dona, de 88 anys, ella es disposava a entrar a l’ascensor del seu edifici quan va ser sorpresa per una dona que li va donar una forta espenta que la va fer caure en terra.

 

Ràpidament la presumpta agressora li va agarrar el bolso i va eixir precipitadament del portal quedant-se la víctima en terra amb contusions. Després d’incorporar-se i demanar auxili, la víctima va aportar a la Policia Local de Castelló una descripció de la presumpta autora del robatori amb violència i els agents li van explicar els passos a seguir per a denunciar el robatori sent la víctima traslladada fins a l’Hospital General de la ciutat per a curar les seues lesions.

 

Segons agressió

Més tard, cap a les 15.00 hores, el CIMSE ha tornat a rebre la cridada d’una altra dona de 83 anys que alertava que una jove de mitjana edat li havia robat la seua cartera després d’agredir-la quan ella es trobava dins del portal de sa casa situat en la Ronda Magdalena. La descripció de la presumpta autora dels fets coincidia plenament amb l’aportada per la primera víctima.

 

Els agents, quan van acudir a auxiliar a esta dona, van observar que esta presentava numeroses contusions per tota la cara pel que se’l va informar dels passos a seguir per a denunciar els fets i va ser assistida per les seues ferides per un servici d’emergències sanitàries.

 

Una tercera víctima

Finalment, cap a les 18.00 hores, el CIMSE va rebre la cridada de la tercera víctima, de 87 anys d’edat, que assegurava que havia sigut agredida per una xica de mitjana edat amb una aparença física que coincidia plenament amb la descripció facilitada per les altres dos víctimes.

 

La presumpta autora del robatori amb violència havia sorprés la dona quan esta accedia a un
immoble de l’avinguda del Rei Don Jaume. Segons la víctima, la dona li havia arrancat el bolso en el que portava diners, documentació i alguns objectes personals. Fins a este lloc es va traslladar una patrulla de la Policia Local de Castelló que va recaptar totes les dades i va auxiliar a la víctima fins que va aparéixer un familiar que es va fer càrrec d’ella.

 

Ha sigut identificada

Els agents de la Policia Local de Castelló s’han desplegat per diferents punts de la ciutat amb
l’objectiu de recaptar tota la informació relacionada amb estos robatoris i van informar de tots
els detalls obtinguts a la Policia Nacional per a localitzar a la presumpta autora dels fets.

 

Gràcies a esta gran labor, els policies locals han pogut descobrir dades importants sobre la identificació d’esta persona i l’endemà, una patrulla de la Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., que es trobava en labors de vigilància per la ronda de la Magdalena, va observar a una dona que travessava esta avinguda i les seues característiques físiques coincidien plenament amb la descripció de l’autora dels robatoris amb violència.

 

Immediatament, els agents han baixat del cotxe i després de confirmar que es tractava de la presumpta autora dels fets abans referits, els agents han procedit a la detenció de V.V.A., de 40 anys d’edat per tres presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca defén prioritzar el finançament enfront del dia institucional de Les Corts

Juanfran Pérez Llorca contraposa la decisió de no celebrar el dia institucional de Les Corts el 25 d'abril amb la necessitat d'aconseguir més finançament per a la Comunitat Valenciana, que vincula a més servicis públics.

Catalá planteja reduir este estiu els festivals sorollosos a la Ciutat de les Arts i les Ciències

L'alcaldessa de València anticipa que este estiu es limitaran els festivals amb alta contaminació acústica a l'entorn de la Ciutat de les Arts i les Ciències i defén la ZAS de Russafa com un terme mitjà entre veïns i hostalers.

El València lliga el futur de David Otorbi, extrem del filial

El València ha renovat el contracte de David Otorbi, extrem de 18 anys del filial, que va debutar amb el primer equip amb només 16 anys i és internacional sub-18 amb Espanya.

Conviure Russafa rebutja la ZAS i reivindica el model de consens en el barri

La plataforma Conviure Russafa rebutja la futura declaració de Zona Acústicament Saturada en el barri i defén el model de consens aconseguit entre veïns i hostalers com a via per a compatibilitzar descans i activitat econòmica.

La reclamació patrimonial per la dana queda bloquejada a l’espera de la causa penal

La reclamació patrimonial de 58 milions d'euros per la dana en lHorta Sud està pràcticament paralitzada fins que el jutjat de Catarroja concloga la instrucció penal sobre la gestió de l'emergència.

El gir del vent desploma fins a 10 graus les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

El canvi de temps en la Comunitat Valenciana deixa un enfonsament de fins a 10 graus en les màximes de l'interior de València i cels coberts de núvols baixos en bona part del territori.

L’activisme digital després de la dana va superar en rapidesa i eficàcia a la resposta institucional

Un estudi de la Universitat de València conclou que, després de la dana del 29 d'octubre de 2024, les iniciatives ciutadanes en xarxes socials van reaccionar amb més rapidesa i eficàcia que les administracions públiques, generant confiança i suport als afectats.

Affengruber reafirma la fe de l’Elx: lluitarem fins al final per seguir en Primera

David Affengruber, central de l'Elx, celebra el seu gran partit davant el Atletico però insistix que l'equip només pensa en les sis finals que queden per a assegurar la permanència en Primera Division.