9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Detinguda per tres robatoris amb violència a tres ancianes en Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló han procedit a la detenció d’una dona de 40 anys per presumptament robar amb violència i intimidació a tres octogenàries en diferents zones de la ciutat en un espai de temps de quatre hores.

 

Els fets s’han produït este dimarts cap a les 14.00 hores quan el Centre Municipal de Seguretat i Emergències va rebre la cridada d’una dona molt asustada que va informar els agents que havia sigut atracada per una altra dona quan la víctima es disposava a pujar a sa casa en l’avinguda dels Caputxins. Segons la dona, de 88 anys, ella es disposava a entrar a l’ascensor del seu edifici quan va ser sorpresa per una dona que li va donar una forta espenta que la va fer caure en terra.

 

Ràpidament la presumpta agressora li va agarrar el bolso i va eixir precipitadament del portal quedant-se la víctima en terra amb contusions. Després d’incorporar-se i demanar auxili, la víctima va aportar a la Policia Local de Castelló una descripció de la presumpta autora del robatori amb violència i els agents li van explicar els passos a seguir per a denunciar el robatori sent la víctima traslladada fins a l’Hospital General de la ciutat per a curar les seues lesions.

 

Segons agressió

Més tard, cap a les 15.00 hores, el CIMSE ha tornat a rebre la cridada d’una altra dona de 83 anys que alertava que una jove de mitjana edat li havia robat la seua cartera després d’agredir-la quan ella es trobava dins del portal de sa casa situat en la Ronda Magdalena. La descripció de la presumpta autora dels fets coincidia plenament amb l’aportada per la primera víctima.

 

Els agents, quan van acudir a auxiliar a esta dona, van observar que esta presentava numeroses contusions per tota la cara pel que se’l va informar dels passos a seguir per a denunciar els fets i va ser assistida per les seues ferides per un servici d’emergències sanitàries.

 

Una tercera víctima

Finalment, cap a les 18.00 hores, el CIMSE va rebre la cridada de la tercera víctima, de 87 anys d’edat, que assegurava que havia sigut agredida per una xica de mitjana edat amb una aparença física que coincidia plenament amb la descripció facilitada per les altres dos víctimes.

 

La presumpta autora del robatori amb violència havia sorprés la dona quan esta accedia a un
immoble de l’avinguda del Rei Don Jaume. Segons la víctima, la dona li havia arrancat el bolso en el que portava diners, documentació i alguns objectes personals. Fins a este lloc es va traslladar una patrulla de la Policia Local de Castelló que va recaptar totes les dades i va auxiliar a la víctima fins que va aparéixer un familiar que es va fer càrrec d’ella.

 

Ha sigut identificada

Els agents de la Policia Local de Castelló s’han desplegat per diferents punts de la ciutat amb
l’objectiu de recaptar tota la informació relacionada amb estos robatoris i van informar de tots
els detalls obtinguts a la Policia Nacional per a localitzar a la presumpta autora dels fets.

 

Gràcies a esta gran labor, els policies locals han pogut descobrir dades importants sobre la identificació d’esta persona i l’endemà, una patrulla de la Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., que es trobava en labors de vigilància per la ronda de la Magdalena, va observar a una dona que travessava esta avinguda i les seues característiques físiques coincidien plenament amb la descripció de l’autora dels robatoris amb violència.

 

Immediatament, els agents han baixat del cotxe i després de confirmar que es tractava de la presumpta autora dels fets abans referits, els agents han procedit a la detenció de V.V.A., de 40 anys d’edat per tres presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació.

Últimes notícies

Basset espera concloure este dilluns la seua declaració sobre la DANA i ‘tancar este episodi’

Basset reprén la seua compareixença com a testimoni en Instrucció 3 de Catarroja després de quasi huit hores de preguntes el divendres. Confia a 'tancar este episodi'.

La tragèdia ferroviària de Adamuz suspén les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La majoria d'actes públics de Generalitat, Delegació del Govern i Ajuntament de València ha quedat suspesa després del sinistre en Adamuz, amb almenys 39 morts. A les 12 es guardarà un minut de silenci davant l'Ajuntament en resposta a la convocatòria de la FEMP.

La borrasca Harry deixarà hui pluges fortes a Castelló i neu a l’interior

El pas de la borrasca Harry intensificarà esta vesprada la pluja en el nord de Castelló i deixarà nevades significatives a l'interior a partir de 1.000-1.400 m. El dimarts les precipitacions es generalitzaran i el vent del nord refermarà en el litoral.

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.