15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Detingudes tres persones després d’un tiroteig i d’intentar furtar en la tenda Louis Vuitton de València

 

Tres persones han sigut detingudes en el centre de València després de protagonitzat un tiroteig quan tractaven d’assaltar la tenda de Louis Vuitton de la capital. Segons la Prefectura, la Policia Nacional ha detingut els tres homes sense que finalment s’emportaren res de l’establiment. Segons s’ha informat, la Policia va rebre al voltant de les 3.20 hores de la nit un avís en el qual s’informava que unes persones estaven intentar assaltar la tenda de Louis Vuitton en el carrer Poeta Querol de València, coneguda com ‘la milla d’or’, i destrossant l’aparador amb una maça. De seguida es va desplaçar una patrulla fins al lloc i els presumptes lladres van fugir després d’efectuar tirs i intentar atropellar els agents. Aleshores els agents van iniciar una persecució fins que els policies van intentar interceptar-los en la rotonda de Burjassot, en la CV-35, on van ser detinguts, segons ha informat la Policia.

Els detinguts són tres homes de 27,34 i 43 anys, de nacionalitat espanyola. Durant la fugida, els assaltants van buidar diversos extintors per a tractar de dificultar la visió dels agents i van arremetre contra tres vehicles policials que els perseguien que van sofrir desperfectes. Per altra banda un dels assaltants va resultar ferit de bala després del tiroteig amb la policia i va ser traslladat per una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU)  l’Hospital Clínic Universitari de València, al voltant de les 4.00 hores, segons ha informat el CICU.

 

 

 

Últimes notícies

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.