Detingudes tres persones després d’un tiroteig i d’intentar furtar en la tenda Louis Vuitton de València

 

Tres persones han sigut detingudes en el centre de València després de protagonitzat un tiroteig quan tractaven d’assaltar la tenda de Louis Vuitton de la capital. Segons la Prefectura, la Policia Nacional ha detingut els tres homes sense que finalment s’emportaren res de l’establiment. Segons s’ha informat, la Policia va rebre al voltant de les 3.20 hores de la nit un avís en el qual s’informava que unes persones estaven intentar assaltar la tenda de Louis Vuitton en el carrer Poeta Querol de València, coneguda com ‘la milla d’or’, i destrossant l’aparador amb una maça. De seguida es va desplaçar una patrulla fins al lloc i els presumptes lladres van fugir després d’efectuar tirs i intentar atropellar els agents. Aleshores els agents van iniciar una persecució fins que els policies van intentar interceptar-los en la rotonda de Burjassot, en la CV-35, on van ser detinguts, segons ha informat la Policia.

Els detinguts són tres homes de 27,34 i 43 anys, de nacionalitat espanyola. Durant la fugida, els assaltants van buidar diversos extintors per a tractar de dificultar la visió dels agents i van arremetre contra tres vehicles policials que els perseguien que van sofrir desperfectes. Per altra banda un dels assaltants va resultar ferit de bala després del tiroteig amb la policia i va ser traslladat per una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU)  l’Hospital Clínic Universitari de València, al voltant de les 4.00 hores, segons ha informat el CICU.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.