Detingudes tres persones després d’un tiroteig i d’intentar furtar en la tenda Louis Vuitton de València

 

Tres persones han sigut detingudes en el centre de València després de protagonitzat un tiroteig quan tractaven d’assaltar la tenda de Louis Vuitton de la capital. Segons la Prefectura, la Policia Nacional ha detingut els tres homes sense que finalment s’emportaren res de l’establiment. Segons s’ha informat, la Policia va rebre al voltant de les 3.20 hores de la nit un avís en el qual s’informava que unes persones estaven intentar assaltar la tenda de Louis Vuitton en el carrer Poeta Querol de València, coneguda com ‘la milla d’or’, i destrossant l’aparador amb una maça. De seguida es va desplaçar una patrulla fins al lloc i els presumptes lladres van fugir després d’efectuar tirs i intentar atropellar els agents. Aleshores els agents van iniciar una persecució fins que els policies van intentar interceptar-los en la rotonda de Burjassot, en la CV-35, on van ser detinguts, segons ha informat la Policia.

Els detinguts són tres homes de 27,34 i 43 anys, de nacionalitat espanyola. Durant la fugida, els assaltants van buidar diversos extintors per a tractar de dificultar la visió dels agents i van arremetre contra tres vehicles policials que els perseguien que van sofrir desperfectes. Per altra banda un dels assaltants va resultar ferit de bala després del tiroteig amb la policia i va ser traslladat per una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU)  l’Hospital Clínic Universitari de València, al voltant de les 4.00 hores, segons ha informat el CICU.

 

 

 

Últimes notícies

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.