Detingut un home a València per colpejar a la seua xicota al cap contra la porta i arrossegar-la del pèl

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 29 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua parella contra una porta i provocar-li una ferida al cap de la qual sagnava abundantment.

Els fets van ocórrer de matinada, en el districte de Patraix de València, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un domicili on pel que sembla hi hauria una forta discussió de parella i una dona estava demanant auxili.

Ràpidament els agents es van dirigir a l’immoble i guiats pels crits de socors de la dona, van localitzar l’habitatge d’on provenien. Després de sol·licitar en diverses ocasions que obriren la porta, finalment un home la va obrir, observant la patrulla a una xica amb el cos i la roba coberta de sang.

Els agents van esbrinar que moments previs la parella hauria iniciat una discussió i en un moment donat, pel que sembla, l’home hauria arrossegat a la dona del pèl fins que la va colpejar al cap contra una porta. Després d’això, la víctima hauria començat a cridar, impedint-li-ho l’agressor tapant-li la boca.

Davant tals fets, la dona va ser traslladada a un hospital de la capital valenciana per a ser avaluada de les lesions i l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’home, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.

Sarabia apel·la a controlar tots els detalls davant el Girona per a amarrar la permanència

Eder Sarabia reclama màxima concentració davant el Girona en un dol directe per la permanència i assegura que l'Elx arriba amb confiança després del seu triomf davant el Getafe.

Marcelino s’acomiada del Vila-real després d’una etapa en la qual diu haver sigut molt feliç

Marcelino García Toral dirigirà davant l'Atlètic de Madrid el seu últim partit com a entrenador del Vila-real i afirma que marxa satisfet, agraït i sense haver tancat encara el seu pròxim destí.

Compromís reclama prudència davant la citació de Zapatero i descarta trencar el Govern de coalició

Joan Baldoví demana escoltar primer la declaració de José Luis Rodríguez Zapatero en l'Audiència Nacional i sosté que no hi ha motius per a posar en risc el Govern de coalició PSOE-Sumar.