Detingut un home a València per colpejar a la seua xicota al cap contra la porta i arrossegar-la del pèl

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 29 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua parella contra una porta i provocar-li una ferida al cap de la qual sagnava abundantment.

Els fets van ocórrer de matinada, en el districte de Patraix de València, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un domicili on pel que sembla hi hauria una forta discussió de parella i una dona estava demanant auxili.

Ràpidament els agents es van dirigir a l’immoble i guiats pels crits de socors de la dona, van localitzar l’habitatge d’on provenien. Després de sol·licitar en diverses ocasions que obriren la porta, finalment un home la va obrir, observant la patrulla a una xica amb el cos i la roba coberta de sang.

Els agents van esbrinar que moments previs la parella hauria iniciat una discussió i en un moment donat, pel que sembla, l’home hauria arrossegat a la dona del pèl fins que la va colpejar al cap contra una porta. Després d’això, la víctima hauria començat a cridar, impedint-li-ho l’agressor tapant-li la boca.

Davant tals fets, la dona va ser traslladada a un hospital de la capital valenciana per a ser avaluada de les lesions i l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’home, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.