Detingut un home a València per colpejar a la seua xicota al cap contra la porta i arrossegar-la del pèl

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 29 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua parella contra una porta i provocar-li una ferida al cap de la qual sagnava abundantment.

Els fets van ocórrer de matinada, en el districte de Patraix de València, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un domicili on pel que sembla hi hauria una forta discussió de parella i una dona estava demanant auxili.

Ràpidament els agents es van dirigir a l’immoble i guiats pels crits de socors de la dona, van localitzar l’habitatge d’on provenien. Després de sol·licitar en diverses ocasions que obriren la porta, finalment un home la va obrir, observant la patrulla a una xica amb el cos i la roba coberta de sang.

Els agents van esbrinar que moments previs la parella hauria iniciat una discussió i en un moment donat, pel que sembla, l’home hauria arrossegat a la dona del pèl fins que la va colpejar al cap contra una porta. Després d’això, la víctima hauria començat a cridar, impedint-li-ho l’agressor tapant-li la boca.

Davant tals fets, la dona va ser traslladada a un hospital de la capital valenciana per a ser avaluada de les lesions i l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’home, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.

La Generalitat estrena la nova planta de residus de Villena després d’una inversió de 12 milions

La Generalitat ha posat en marxa la renovada planta de tractament de residus de Villena, modernitzada i automatitzada després d'una inversió de més de 12 milions i preparada per a reduir al màxim les deixalles que acaben en abocador.

Dansa València porta de nou la dansa als carrers amb el cicle Moviments Urbans

Dansa València rellança el cicle Moviments Urbans per a convertir museus, places i ponts de València en escenaris de dansa contemporània oberts a tots els públics.

Labora llançarà ajudes als ajuntaments per a contractar dones desocupades majors de 45 anys

Labora prepara una nova convocatòria d'ajudes perquè els ajuntaments contracten dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforça la seua xarxa de Espais Labora amb la nova oficina de Burjassot.

El BEI concedix 30 milions a PLD Space per a impulsar el coet Miura 5 de xicotets satèl·lits

El Banc Europeu d'Inversions atorga un préstec de deute de risc de 30 milions a PLD Space per a culminar el desenrotllament del coet Miura 5 i ampliar la seua capacitat industrial i de llançaments.

Llibertat amb mesures cautelars per a un home investigat per agressió sexual a una menor a Castelló

Una jutgessa de Castelló deixa en llibertat amb mesures cautelars a un home investigat per un presumpte delicte d'agressió sexual a una menor de 6 anys que estava a la seua cura.

El PP defén la seua gestió dels bons comercie en la Diputació d’Alacant i nega irregularitats

L'equip de govern del PP en la Diputació d'Alacant assegura que no té res a ocultar sobre els bons comercie i destaca que va impulsar una comissió d'investigació aprovada per unanimitat, mentres el PSOE reclama igualtat de criteris en les compareixences.

Compromís qüestiona que la patrulla en patinet de València protegisca els ciclistes

Compromís critica que la nova patrulla en patinet de València no prioritza sancionar a motos i altres vehicles que invadixen els carrils bici, mentres l'Ajuntament defén el seu enfocament a reduir la sinistralitat.