6.3 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detingut un home a València per colpejar a la seua xicota al cap contra la porta i arrossegar-la del pèl

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 29 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua parella contra una porta i provocar-li una ferida al cap de la qual sagnava abundantment.

Els fets van ocórrer de matinada, en el districte de Patraix de València, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un domicili on pel que sembla hi hauria una forta discussió de parella i una dona estava demanant auxili.

Ràpidament els agents es van dirigir a l’immoble i guiats pels crits de socors de la dona, van localitzar l’habitatge d’on provenien. Després de sol·licitar en diverses ocasions que obriren la porta, finalment un home la va obrir, observant la patrulla a una xica amb el cos i la roba coberta de sang.

Els agents van esbrinar que moments previs la parella hauria iniciat una discussió i en un moment donat, pel que sembla, l’home hauria arrossegat a la dona del pèl fins que la va colpejar al cap contra una porta. Després d’això, la víctima hauria començat a cridar, impedint-li-ho l’agressor tapant-li la boca.

Davant tals fets, la dona va ser traslladada a un hospital de la capital valenciana per a ser avaluada de les lesions i l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’home, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.