Una dona guanya 560 milions de dòlars en la loteria d’EUA i es nega a cobrar-los per a no revelar la seua identitat

Una dona d’Estats Units ha guanyat la quantitat de 560 milions de dòlars després que li haja tocat el vuitè major premi de la loteria en tota la seua història. No obstant açò, encara no ha acudit al fet que li donen els seus diners.

Cualquier persona correría a recoger este impresionante premio, pero no es el caso de esta mujer. Y no lo hace porque quiere preservar su intimidad y no dejar que nadie la vea en público recogiendo el premio.

Qualsevol persona correria a arreplegar este impressionant premi, però no és el cas de la dona. I no ho fa perquè vol preservar la seua intimitat i no deixar que ningú la veja en públic arreplegant el premi.

L’obliguen a arreplegar el premi públicament

Segons les normes de la loteria d’Estats Units, una quantitat de diners com esta ha de cobrar-se de forma pública. La dona no obstant açò no vol fer-ho així i demana poder cobrar el premi en efectiu i seguir mantenint el seu anonimat, segons ‘Crònica global’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.