Anuncios

Les empreses valencianes mostren més optimistes respecte al futur que les de la resta d’Espanya

Les empreses familiars de la Comunitat Valenciana es mostren més optimistes que el conjunt nacional respecte al futur de les seues companyies en els pròxims 12 mesos, segons l'edició autonòmica del sisè Baròmetre de l'Empresa Familiar, elaborat per KPMG en col·laboració amb les associacions vinculades a l'Institut d'empresa Familiar, amb la participació de 286 companyies espanyoles. En concret, el 88% de les companyies valencianes ha expressat una expectativa «positiva» o «molt positiva» respecte a la situació econòmica de les seues empreses en el pròxim any, informa la firma auditora en un comunicat. Les bones perspectives que arreplega l'estudi es recolzen en el comportament dels indicadors de negoci, que arreplega que quatre de cada cinc empreses familiars valencianes han augmentat la facturació, la plantilla i la presència en mercats exteriors en l'últim any.

  

  

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló marca rècord a l’abril i afronta l’estiu amb 16 rutes

L'aeroport de Castelló augmenta un 12% els seus passatgers a l'abril, marca màxim històric en eixe mes i es prepara per a operar 16 rutes regulars durant la temporada d'estiu.

Vila-real busca assegurar la tercera plaça davant un Sevilla necessitat de punts

Vila-real rep al Sevilla en La Ceràmica amb l'objectiu de deixar quasi sentenciada la tercera plaça, mentres que el conjunt andalús necessita puntuar per a allunyar-se del descens.

Un estudi de la UMH reforça la resistència de dacsa i tomaca a sequera i salinitat

Investigadors de la UMH han desenrotllat formulacions bioestimulantes que milloren el creixement i la resistència de dacsa i tomaca enfront de la sequera i la salinitat creixents en els sòls agrícoles.

L’Aeroport de València frega els 1,2 milions de passatgers a l’abril i creix un 10,7%

L'Aeroport de València va superar a l'abril els 1,15 milions de passatgers, un 10,7% més que un any abans, amb un fort impuls del trànsit internacional i més de 8.700 vols.

A l’espera de la tercera PCR de la dona aïllada per sospita de hantavirus a Alacant

Les autoritats sanitàries esperen el resultat de la tercera PCR a la dona de 32 anys ingressada i aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus, després de dos proves prèvies negatives.

Dimitrievski i Fran Pérez es retroben amb Mestalla en un dol especial

Stole Dimitrievski es mesura per primera vegada al Raig com a porter titular del València a Mestalla, mentres que Fran Pérez torna a l'estadi valencianista després de la seua eixida al club vallecano.

Nuria Oliver alerta dels riscos de la intel·ligència artificial i del fals mite de la gratuïtat

Nuria Oliver advertix que la intel·ligència artificial no és gratis i que paguem amb dades, temps i atenció, i insistix en la necessitat de regulació i educació digital crítica.

L’aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández supera els 1,9 milions de passatgers a l’abril i creix un 11%

L'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández frega els 1,9 milions de passatgers a l'abril, amb un creixement pròxim a l'11% impulsat pel trànsit internacional i el lideratge del mercat britànic.
Anuncios