Les empreses valencianes mostren més optimistes respecte al futur que les de la resta d’Espanya

Les empreses familiars de la Comunitat Valenciana es mostren més optimistes que el conjunt nacional respecte al futur de les seues companyies en els pròxims 12 mesos, segons l'edició autonòmica del sisè Baròmetre de l'Empresa Familiar, elaborat per KPMG en col·laboració amb les associacions vinculades a l'Institut d'empresa Familiar, amb la participació de 286 companyies espanyoles. En concret, el 88% de les companyies valencianes ha expressat una expectativa «positiva» o «molt positiva» respecte a la situació econòmica de les seues empreses en el pròxim any, informa la firma auditora en un comunicat. Les bones perspectives que arreplega l'estudi es recolzen en el comportament dels indicadors de negoci, que arreplega que quatre de cada cinc empreses familiars valencianes han augmentat la facturació, la plantilla i la presència en mercats exteriors en l'últim any.

  

  

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Elevar l’agricultura ecològica al 50% millora la salut del sòl sense sacrificar productivitat

Un estudi internacional liderat per la Universitat d'Alacant conclou que quan almenys la mitat del paisatge és ecològic es maximitzen la salut del sòl, la biodiversitat i la producció. La transició resulta més eficaç en sòls degradats i recolza metes més ambicioses que el 25% europeu.

Seguix ingressat el xiquet de 2 anys ferit després de caure des d’un balcó a Catarroja

El menor de 2 anys roman a l'Hospital La Fe amb pronòstic reservat després de caure des d'un balcó a Catarroja. La Guàrdia Civil investiga el succés

Restablit el trànsit d’alta velocitat amb Madrid després d’una fallada de senyalització

Adif ha recuperat a les 9.50 la gestió a Atocha i Chamartín i ha restablit les línies d'alta velocitat. Els trens tornen a circular amb retards significatius.

Investigat per circular amb moto a 192 km/h en la CV-339 de Llíria, limitada a 70

La Guàrdia Civil de València investiga a un motorista detectat a 192 km/h en la CV-339, limitada a 70. L'excés de 122 km/h es tracta com a delicte de seguretat viària

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.