La família de Pau Pérez li dedica una emotiva carta perquè tot el món el recorde com un home «bo, generós, humil i honest»

 

Pau Pérez, el jove de Vilafranca del Penedès que es va convertir en la víctima número quinze de l’atemptat terrorista de Barcelona del passat 17 d’agost, continua molt present a la memòria de la seua família, i de moltes altres persones que l’han conegut. El jove no es trobava a la Rambla en el moment de l’atemptat, sinó que, després d’assistir a les festes de Gràcia de la capital catalana, va tenir la mala sort de trobar-se en el camí de fugida de Younes Abouyaaqoub, que el va apunyalar mortalment per robar-li el cotxe. 

 

La seua família continua molt afectada per la seva pèrdua, però està decidida a conservar la seva memòria, i és per això que han publicat un emotiu escrit a ‘Hola’. «Xicotet però amb un gran cor de gegant. Pau no ha mort, continua viu i està amb nosaltres per sempre, com ell deia en un escrit que tenia a la seua habitació: ‘no estaré baix cap terra, soc vent de llibertat’», així comença l’homenatge de la família. 

 

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.