La família de Pau Pérez li dedica una emotiva carta perquè tot el món el recorde com un home «bo, generós, humil i honest»

 

Pau Pérez, el jove de Vilafranca del Penedès que es va convertir en la víctima número quinze de l’atemptat terrorista de Barcelona del passat 17 d’agost, continua molt present a la memòria de la seua família, i de moltes altres persones que l’han conegut. El jove no es trobava a la Rambla en el moment de l’atemptat, sinó que, després d’assistir a les festes de Gràcia de la capital catalana, va tenir la mala sort de trobar-se en el camí de fugida de Younes Abouyaaqoub, que el va apunyalar mortalment per robar-li el cotxe. 

 

La seua família continua molt afectada per la seva pèrdua, però està decidida a conservar la seva memòria, i és per això que han publicat un emotiu escrit a ‘Hola’. «Xicotet però amb un gran cor de gegant. Pau no ha mort, continua viu i està amb nosaltres per sempre, com ell deia en un escrit que tenia a la seua habitació: ‘no estaré baix cap terra, soc vent de llibertat’», així comença l’homenatge de la família. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.