La família de Pau Pérez li dedica una emotiva carta perquè tot el món el recorde com un home «bo, generós, humil i honest»

 

Pau Pérez, el jove de Vilafranca del Penedès que es va convertir en la víctima número quinze de l’atemptat terrorista de Barcelona del passat 17 d’agost, continua molt present a la memòria de la seua família, i de moltes altres persones que l’han conegut. El jove no es trobava a la Rambla en el moment de l’atemptat, sinó que, després d’assistir a les festes de Gràcia de la capital catalana, va tenir la mala sort de trobar-se en el camí de fugida de Younes Abouyaaqoub, que el va apunyalar mortalment per robar-li el cotxe. 

 

La seua família continua molt afectada per la seva pèrdua, però està decidida a conservar la seva memòria, i és per això que han publicat un emotiu escrit a ‘Hola’. «Xicotet però amb un gran cor de gegant. Pau no ha mort, continua viu i està amb nosaltres per sempre, com ell deia en un escrit que tenia a la seua habitació: ‘no estaré baix cap terra, soc vent de llibertat’», així comença l’homenatge de la família. 

 

Últimes notícies

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Morant celebra el nomenament d’Arcadi España com a ministre d’Hisenda i reivindica més pes valencià en el Govern

Diana Morant recolza el salt d'Arcadi España al Ministeri d'Hisenda, destaca la seua gestió prèvia i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana.

Arcadi España, el ministre d’Hisenda que afronta el seu gran port de muntanya

Arcadi España, economista valencià i apassionat del ciclisme, arriba al Ministeri d'Hisenda després d'una llarga trajectòria en la Generalitat i en el Govern central, amb el repte d'encarar els grans desequilibris del finançament autonòmic i els nous comptes públics.

Morant reivindica a Arcadi España com a ministre i un Govern d’Espanya amb més pes valencià

Diana Morant celebra el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda, destaca la seua trajectòria i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana enfront del Consell del PP i Vox.

Dona espanyola i oci en grup: així és la enoturista típica en la Ruta del Vi d’Alacant

La Ruta del Vi d'Alacant atrau sobretot a dones espanyoles adultes que viatgen en parella, família o amb amics, combinen la visita al celler amb gastronomia local i solen realitzar compres.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

L'Ajuntament d'Alacant ha aprovat per unanimitat demanar al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a assegurar incentius fiscals i reforçar l'impacte econòmic i turístic.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per les seues paraules sobre el Govern d'Espanya i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.