Ferida greu en caure al buit fugint del seu exnóvio en Manises

ocupacions barri carme reus

La dona s’ha tirat des d’un balcó i ha caigut damunt d’un cotxe   | Jordi Olària Gras

 

Una dona es troba ingressada des de la matinada d’este dijous en l’UCI de l’Hospital de la Fe de València després de caure al buit per una finestra en Manises, en la comarca de l’Horta de València, després de què el seu exnóvio es presentara en la casa i entrara, amb un ganivet en l’habitació a on s’havia ocultat la víctima, segons han informat fonts de la Direcció Superior de Policia.

 

La Policia Nacional investiga ara si la dona, directament, es va tirar al buit per por del seu exnóvio, de 52 anys, o va caure en un intent de fugir d’ell a través de la finestra. La víctima va ser traslladada en un primer moment a l’hospital de Manises, des d’on va ser remesa a la Fe, a on es troba ingressada conscient en la Unitat de Cures Intensives.

 

Els fets han passat cap a les 2.30 hores del dijous, quan es va rebre una telefonada al 091 avisant d’una discussió i que hi havia una dona convulsionant en el carrer, després de la baralla. Fins al lloc dels fets es van desplaçar efectius de la Policia Nacional i de la Local, que van trobar estesa en terra a una dona en estat de semiinconsciència, amb sang al cap, i que s’havia pegat contra un cotxe, després de caure per una finestra.

 

Els agents van descobrir que la seua exparella s’havia presentat a la casa armat amb un ganivet i amenaçant-la, cosa que va fer que ella es tancara en una de les habitacions. L’home va trencar la porta i va conseguir accedir a l’habitacle, moment en què ella es va precipitar al buit, en circumstàncies que s’estan investigant. L’exnóvio, sobre el qui no pesa cap ordre d’allunyament, ha sigut detingut per temptativa d’homicidi. De la víctima no consta l’edat. Els dos són de nacionalitat xinesa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.