Ferida greu en caure al buit fugint del seu exnóvio en Manises

ocupacions barri carme reus

La dona s’ha tirat des d’un balcó i ha caigut damunt d’un cotxe   | Jordi Olària Gras

 

Una dona es troba ingressada des de la matinada d’este dijous en l’UCI de l’Hospital de la Fe de València després de caure al buit per una finestra en Manises, en la comarca de l’Horta de València, després de què el seu exnóvio es presentara en la casa i entrara, amb un ganivet en l’habitació a on s’havia ocultat la víctima, segons han informat fonts de la Direcció Superior de Policia.

 

La Policia Nacional investiga ara si la dona, directament, es va tirar al buit per por del seu exnóvio, de 52 anys, o va caure en un intent de fugir d’ell a través de la finestra. La víctima va ser traslladada en un primer moment a l’hospital de Manises, des d’on va ser remesa a la Fe, a on es troba ingressada conscient en la Unitat de Cures Intensives.

 

Els fets han passat cap a les 2.30 hores del dijous, quan es va rebre una telefonada al 091 avisant d’una discussió i que hi havia una dona convulsionant en el carrer, després de la baralla. Fins al lloc dels fets es van desplaçar efectius de la Policia Nacional i de la Local, que van trobar estesa en terra a una dona en estat de semiinconsciència, amb sang al cap, i que s’havia pegat contra un cotxe, després de caure per una finestra.

 

Els agents van descobrir que la seua exparella s’havia presentat a la casa armat amb un ganivet i amenaçant-la, cosa que va fer que ella es tancara en una de les habitacions. L’home va trencar la porta i va conseguir accedir a l’habitacle, moment en què ella es va precipitar al buit, en circumstàncies que s’estan investigant. L’exnóvio, sobre el qui no pesa cap ordre d’allunyament, ha sigut detingut per temptativa d’homicidi. De la víctima no consta l’edat. Els dos són de nacionalitat xinesa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.