8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Ferida greu en caure al buit fugint del seu exnóvio en Manises

ocupacions barri carme reus

La dona s’ha tirat des d’un balcó i ha caigut damunt d’un cotxe   | Jordi Olària Gras

 

Una dona es troba ingressada des de la matinada d’este dijous en l’UCI de l’Hospital de la Fe de València després de caure al buit per una finestra en Manises, en la comarca de l’Horta de València, després de què el seu exnóvio es presentara en la casa i entrara, amb un ganivet en l’habitació a on s’havia ocultat la víctima, segons han informat fonts de la Direcció Superior de Policia.

 

La Policia Nacional investiga ara si la dona, directament, es va tirar al buit per por del seu exnóvio, de 52 anys, o va caure en un intent de fugir d’ell a través de la finestra. La víctima va ser traslladada en un primer moment a l’hospital de Manises, des d’on va ser remesa a la Fe, a on es troba ingressada conscient en la Unitat de Cures Intensives.

 

Els fets han passat cap a les 2.30 hores del dijous, quan es va rebre una telefonada al 091 avisant d’una discussió i que hi havia una dona convulsionant en el carrer, després de la baralla. Fins al lloc dels fets es van desplaçar efectius de la Policia Nacional i de la Local, que van trobar estesa en terra a una dona en estat de semiinconsciència, amb sang al cap, i que s’havia pegat contra un cotxe, després de caure per una finestra.

 

Els agents van descobrir que la seua exparella s’havia presentat a la casa armat amb un ganivet i amenaçant-la, cosa que va fer que ella es tancara en una de les habitacions. L’home va trencar la porta i va conseguir accedir a l’habitacle, moment en què ella es va precipitar al buit, en circumstàncies que s’estan investigant. L’exnóvio, sobre el qui no pesa cap ordre d’allunyament, ha sigut detingut per temptativa d’homicidi. De la víctima no consta l’edat. Els dos són de nacionalitat xinesa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.