Ferida greu en caure al buit fugint del seu exnóvio en Manises

ocupacions barri carme reus

La dona s’ha tirat des d’un balcó i ha caigut damunt d’un cotxe   | Jordi Olària Gras

 

Una dona es troba ingressada des de la matinada d’este dijous en l’UCI de l’Hospital de la Fe de València després de caure al buit per una finestra en Manises, en la comarca de l’Horta de València, després de què el seu exnóvio es presentara en la casa i entrara, amb un ganivet en l’habitació a on s’havia ocultat la víctima, segons han informat fonts de la Direcció Superior de Policia.

 

La Policia Nacional investiga ara si la dona, directament, es va tirar al buit per por del seu exnóvio, de 52 anys, o va caure en un intent de fugir d’ell a través de la finestra. La víctima va ser traslladada en un primer moment a l’hospital de Manises, des d’on va ser remesa a la Fe, a on es troba ingressada conscient en la Unitat de Cures Intensives.

 

Els fets han passat cap a les 2.30 hores del dijous, quan es va rebre una telefonada al 091 avisant d’una discussió i que hi havia una dona convulsionant en el carrer, després de la baralla. Fins al lloc dels fets es van desplaçar efectius de la Policia Nacional i de la Local, que van trobar estesa en terra a una dona en estat de semiinconsciència, amb sang al cap, i que s’havia pegat contra un cotxe, després de caure per una finestra.

 

Els agents van descobrir que la seua exparella s’havia presentat a la casa armat amb un ganivet i amenaçant-la, cosa que va fer que ella es tancara en una de les habitacions. L’home va trencar la porta i va conseguir accedir a l’habitacle, moment en què ella es va precipitar al buit, en circumstàncies que s’estan investigant. L’exnóvio, sobre el qui no pesa cap ordre d’allunyament, ha sigut detingut per temptativa d’homicidi. De la víctima no consta l’edat. Els dos són de nacionalitat xinesa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.