Ferida greu en caure al buit fugint del seu exnóvio en Manises

ocupacions barri carme reus

La dona s’ha tirat des d’un balcó i ha caigut damunt d’un cotxe   | Jordi Olària Gras

 

Una dona es troba ingressada des de la matinada d’este dijous en l’UCI de l’Hospital de la Fe de València després de caure al buit per una finestra en Manises, en la comarca de l’Horta de València, després de què el seu exnóvio es presentara en la casa i entrara, amb un ganivet en l’habitació a on s’havia ocultat la víctima, segons han informat fonts de la Direcció Superior de Policia.

 

La Policia Nacional investiga ara si la dona, directament, es va tirar al buit per por del seu exnóvio, de 52 anys, o va caure en un intent de fugir d’ell a través de la finestra. La víctima va ser traslladada en un primer moment a l’hospital de Manises, des d’on va ser remesa a la Fe, a on es troba ingressada conscient en la Unitat de Cures Intensives.

 

Els fets han passat cap a les 2.30 hores del dijous, quan es va rebre una telefonada al 091 avisant d’una discussió i que hi havia una dona convulsionant en el carrer, després de la baralla. Fins al lloc dels fets es van desplaçar efectius de la Policia Nacional i de la Local, que van trobar estesa en terra a una dona en estat de semiinconsciència, amb sang al cap, i que s’havia pegat contra un cotxe, després de caure per una finestra.

 

Els agents van descobrir que la seua exparella s’havia presentat a la casa armat amb un ganivet i amenaçant-la, cosa que va fer que ella es tancara en una de les habitacions. L’home va trencar la porta i va conseguir accedir a l’habitacle, moment en què ella es va precipitar al buit, en circumstàncies que s’estan investigant. L’exnóvio, sobre el qui no pesa cap ordre d’allunyament, ha sigut detingut per temptativa d’homicidi. De la víctima no consta l’edat. Els dos són de nacionalitat xinesa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.