Ferreras trenca a plorar en rebre el premi ‘Cambio 16’ i li’l dedica a la seua dona, Ana Pastor

 

Antonio García Ferreras ha sigut guardonat amb el premi de periodisme de 'Cambio 16', una ocasió molt especial en el qual ha tret a relluir una faceta desconeguda fins al moment pels seus espectadors: el seu costat més sentimental. I és que en arreplegar el guardó, va trencar a plorar mentre pronunciava el seu discurs d'agraïment.

  

 

 

«Jo crec en un periodisme que és arriscat, este premi és per a l'equip de laSexta, que ha sigut capaç de treballar amb passió en un moment excepcional per a aquest país», declarava, visiblement nerviós i afegint un contingut «I per a ella» i va mirar a la seua dona, Ana Pastor.

 

 

 

 

  

Contenint les llàgrimes, el periodista va explicar que era «un moment molt intens» per a ells i li dedicava unes boniques paraules d'agraïment a Pastor: «Per la seua infinita capacitat per a la bondat, perquè ens envolta amb la seua intel·ligència, perquè em subjecta i perquè veig com cada dia se sobreposa a les amenaces i al terror».

  

  

«Este premi és per a tu», concloïa Ferreras, qui intentant ocultar el plor es va baixar de l'estrada i es va acostar a la seua esposa. «Nosaltres estem commocionats perquè no és fàcil vore a Ferreras emocionat», comentava Cristina Pardo, que s'havia posat al capdavant de 'Al Rojo Vivo' en absència del presentador.

  

  

Igual d'emocionada, Ana Pastor compartia més tard una imatge del premi que havia rebut el seu marit i al costat de la qual no escrivia gens, excepte un cor i el hashtag de l'esdeveniment.

 

Ana Pastor, amenaçada

Amb les paraules del seu discurs, García Ferreras va fer referència a les amenaces, fins i tot de mort, que Pastor ha estat rebent al llarg dels últims dies a través de Twitter. En el seu perfil, la periodista va instar al Ministre de l'Interior, Zoido, al fet que s'investiguen estos missatges: «Dic jo que igual Zoido es preocupa per un tuit com a este. O igual no», escrivia.

 

 

 

 

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.