26.6 C
València
Dimecres, 2 juliol, 2025

Ferreras trenca a plorar en rebre el premi ‘Cambio 16’ i li’l dedica a la seua dona, Ana Pastor

 

Antonio García Ferreras ha sigut guardonat amb el premi de periodisme de 'Cambio 16', una ocasió molt especial en el qual ha tret a relluir una faceta desconeguda fins al moment pels seus espectadors: el seu costat més sentimental. I és que en arreplegar el guardó, va trencar a plorar mentre pronunciava el seu discurs d'agraïment.

- Advertisement -Telegram València Diari

  

 

 

«Jo crec en un periodisme que és arriscat, este premi és per a l'equip de laSexta, que ha sigut capaç de treballar amb passió en un moment excepcional per a aquest país», declarava, visiblement nerviós i afegint un contingut «I per a ella» i va mirar a la seua dona, Ana Pastor.

 

 

 

 

  

Contenint les llàgrimes, el periodista va explicar que era «un moment molt intens» per a ells i li dedicava unes boniques paraules d'agraïment a Pastor: «Per la seua infinita capacitat per a la bondat, perquè ens envolta amb la seua intel·ligència, perquè em subjecta i perquè veig com cada dia se sobreposa a les amenaces i al terror».

  

  

«Este premi és per a tu», concloïa Ferreras, qui intentant ocultar el plor es va baixar de l'estrada i es va acostar a la seua esposa. «Nosaltres estem commocionats perquè no és fàcil vore a Ferreras emocionat», comentava Cristina Pardo, que s'havia posat al capdavant de 'Al Rojo Vivo' en absència del presentador.

  

  

Igual d'emocionada, Ana Pastor compartia més tard una imatge del premi que havia rebut el seu marit i al costat de la qual no escrivia gens, excepte un cor i el hashtag de l'esdeveniment.

 

Ana Pastor, amenaçada

Amb les paraules del seu discurs, García Ferreras va fer referència a les amenaces, fins i tot de mort, que Pastor ha estat rebent al llarg dels últims dies a través de Twitter. En el seu perfil, la periodista va instar al Ministre de l'Interior, Zoido, al fet que s'investiguen estos missatges: «Dic jo que igual Zoido es preocupa per un tuit com a este. O igual no», escrivia.

 

 

 

 

Últimes notícies

Descens de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana, però Castelló aconseguix quasi 39 graus

Les temperatures màximes descendixen en la Comunitat Valenciana este dimarts, excepte en el litoral de Castelló on aconseguixen 38,8 graus, amb valors alts també en altres localitats valencianes i alacantines.

Detingut conductor de VTC a Alacant per robar 7.500 euros i joies a turista francés

Un conductor d'Uber a Alacant va ser arrestat per robar 5.000 euros en efectiu i 2.500 en joies a un turista francés, a més d'objectes personals.

El 80% dels valencians desitja un canvi en la presidència de la Generalitat segons enquesta del CIS

Una enquesta del CIS revela que més del 80% dels valencians voldria un canvi de president en la Generalitat, amb una valoració majoritàriament negativa de la gestió actual de Carlos Mazón.

El Castelló llança nou equipament amb homenatge a la llegenda Juan Bautista Planelles

El Castelló presenta el seu nou equipament amb memòria a Juan Bautista Planelles, llegenda del club i exfutbolista destacat, estrenant al proveïdor Erreà.

Juny registra 29 morts per altes temperatures en la Comunitat Valenciana en un mes rècord de calor

Juny de 2025 ha sigut el mes més càlid registrat a Espanya i ha causat 29 morts en la Comunitat Valenciana atribuïbles a les altes temperatures, en el context d'una onada de calor que continua activa.

Prop de 700 coralistas d’Europa, Amèrica i Àsia participen en el 71é Certamen Internacional d’Havaneres de Torrevieja

El 71é Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia de Torrevieja comptarà amb prop de 700 coralistas d'Europa, Amèrica i Àsia, que es reuniran del 20 al 26 de juliol a Alacant.

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.