11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Ferreras trenca a plorar en rebre el premi ‘Cambio 16’ i li’l dedica a la seua dona, Ana Pastor

 

Antonio García Ferreras ha sigut guardonat amb el premi de periodisme de 'Cambio 16', una ocasió molt especial en el qual ha tret a relluir una faceta desconeguda fins al moment pels seus espectadors: el seu costat més sentimental. I és que en arreplegar el guardó, va trencar a plorar mentre pronunciava el seu discurs d'agraïment.

  

 

 

«Jo crec en un periodisme que és arriscat, este premi és per a l'equip de laSexta, que ha sigut capaç de treballar amb passió en un moment excepcional per a aquest país», declarava, visiblement nerviós i afegint un contingut «I per a ella» i va mirar a la seua dona, Ana Pastor.

 

 

 

 

  

Contenint les llàgrimes, el periodista va explicar que era «un moment molt intens» per a ells i li dedicava unes boniques paraules d'agraïment a Pastor: «Per la seua infinita capacitat per a la bondat, perquè ens envolta amb la seua intel·ligència, perquè em subjecta i perquè veig com cada dia se sobreposa a les amenaces i al terror».

  

  

«Este premi és per a tu», concloïa Ferreras, qui intentant ocultar el plor es va baixar de l'estrada i es va acostar a la seua esposa. «Nosaltres estem commocionats perquè no és fàcil vore a Ferreras emocionat», comentava Cristina Pardo, que s'havia posat al capdavant de 'Al Rojo Vivo' en absència del presentador.

  

  

Igual d'emocionada, Ana Pastor compartia més tard una imatge del premi que havia rebut el seu marit i al costat de la qual no escrivia gens, excepte un cor i el hashtag de l'esdeveniment.

 

Ana Pastor, amenaçada

Amb les paraules del seu discurs, García Ferreras va fer referència a les amenaces, fins i tot de mort, que Pastor ha estat rebent al llarg dels últims dies a través de Twitter. En el seu perfil, la periodista va instar al Ministre de l'Interior, Zoido, al fet que s'investiguen estos missatges: «Dic jo que igual Zoido es preocupa per un tuit com a este. O igual no», escrivia.

 

 

 

 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.