Anuncios

Ferreras trenca a plorar en rebre el premi ‘Cambio 16’ i li’l dedica a la seua dona, Ana Pastor

 

Antonio García Ferreras ha sigut guardonat amb el premi de periodisme de 'Cambio 16', una ocasió molt especial en el qual ha tret a relluir una faceta desconeguda fins al moment pels seus espectadors: el seu costat més sentimental. I és que en arreplegar el guardó, va trencar a plorar mentre pronunciava el seu discurs d'agraïment.

  

 

 

«Jo crec en un periodisme que és arriscat, este premi és per a l'equip de laSexta, que ha sigut capaç de treballar amb passió en un moment excepcional per a aquest país», declarava, visiblement nerviós i afegint un contingut «I per a ella» i va mirar a la seua dona, Ana Pastor.

Anuncios

 

 

 

 

  

Contenint les llàgrimes, el periodista va explicar que era «un moment molt intens» per a ells i li dedicava unes boniques paraules d'agraïment a Pastor: «Per la seua infinita capacitat per a la bondat, perquè ens envolta amb la seua intel·ligència, perquè em subjecta i perquè veig com cada dia se sobreposa a les amenaces i al terror».

  

  

«Este premi és per a tu», concloïa Ferreras, qui intentant ocultar el plor es va baixar de l'estrada i es va acostar a la seua esposa. «Nosaltres estem commocionats perquè no és fàcil vore a Ferreras emocionat», comentava Cristina Pardo, que s'havia posat al capdavant de 'Al Rojo Vivo' en absència del presentador.

  

  

Igual d'emocionada, Ana Pastor compartia més tard una imatge del premi que havia rebut el seu marit i al costat de la qual no escrivia gens, excepte un cor i el hashtag de l'esdeveniment.

 

Ana Pastor, amenaçada

Amb les paraules del seu discurs, García Ferreras va fer referència a les amenaces, fins i tot de mort, que Pastor ha estat rebent al llarg dels últims dies a través de Twitter. En el seu perfil, la periodista va instar al Ministre de l'Interior, Zoido, al fet que s'investiguen estos missatges: «Dic jo que igual Zoido es preocupa per un tuit com a este. O igual no», escrivia.

 

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.

Presó per a un home per matar a un amic després d’una discussió i fingir que va trobar el cadàver

Un home de 53 anys ha ingressat a la presó acusat d'homicidi dolós per matar al seu amic de 31 anys després d'una discussió i fingir que va trobar el seu cadàver al costat d'una carretera pròxima a la seua casa a Pilar de la Horadada.

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.
Anuncios