Condemnada per foradar un preservatiu per a quedar-se embarassada

Imagina que un dia t’assabentes que la teua parella ha punxat durant mesos els preservatius que guardes en la tauleta per a quedar-se embarassada.

Perquè això va ser el que va fer una dona de 39 anys a Alemanya, que va ser jutjada en un tribunal de Bielefeld i va ser declarada culpable d’agressió sexual per foradar els preservatius de la seua parella sense el seu consentiment.

Concretament la dona ha sigut condemnada a sis mesos de presó per tractar de quedar-se embarassada amb una esperma “robada” sense el coneixement ni el consentiment de la seua parella sexual, un amic amb el qual mantenia relacions consentides per mer gaudi sexual.

La relació no era igual per a tots dos, ja que pare l’home tan sols eren “amics amb dret a frec”, és a dir una relació sexual, en canvi ella volia formar una família amb ell.

Com es va assabentar l’home de què ocorria?

Va ser la pròpia dona qui li va comptar la veritat mitjançant una nota de veu de WhatsApp, en la qual també li assegurava que s’havia quedat embarassada, cosa que no era certa.

Aquest àudio és el que l’home ha utilitzat per a presentar càrrecs i denunciar a la seua parella sexual.

La jutgessa va dictar una doble sentència, la de la condemna de sis mesos per agressió sexual i la de la seua conclusió davant els fets reconeguts per la dona: “el no també és no en aquest cas”.

Últimes notícies

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.

Directors de centres reclamen a Educació una resposta urgent després de tretze dies de vaga

Directors de centres públics de la Comunitat Valenciana exigixen a la Conselleria d'Educació una resposta urgent per a desbloquejar la vaga indefinida, alertant que estan al límit i que el final de curs pot quedar seriosament afectat.

València llança València Conviu perquè majors i jóvens compartisquen vivenda i temps

L'Ajuntament de València impulsa València Conviu, un programa intergeneracional que unix a majors que viuen solos amb universitaris que necessiten allotjament assequible.

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.