Condemnada per foradar un preservatiu per a quedar-se embarassada

Imagina que un dia t’assabentes que la teua parella ha punxat durant mesos els preservatius que guardes en la tauleta per a quedar-se embarassada.

Perquè això va ser el que va fer una dona de 39 anys a Alemanya, que va ser jutjada en un tribunal de Bielefeld i va ser declarada culpable d’agressió sexual per foradar els preservatius de la seua parella sense el seu consentiment.

Concretament la dona ha sigut condemnada a sis mesos de presó per tractar de quedar-se embarassada amb una esperma “robada” sense el coneixement ni el consentiment de la seua parella sexual, un amic amb el qual mantenia relacions consentides per mer gaudi sexual.

La relació no era igual per a tots dos, ja que pare l’home tan sols eren “amics amb dret a frec”, és a dir una relació sexual, en canvi ella volia formar una família amb ell.

Com es va assabentar l’home de què ocorria?

Va ser la pròpia dona qui li va comptar la veritat mitjançant una nota de veu de WhatsApp, en la qual també li assegurava que s’havia quedat embarassada, cosa que no era certa.

Aquest àudio és el que l’home ha utilitzat per a presentar càrrecs i denunciar a la seua parella sexual.

La jutgessa va dictar una doble sentència, la de la condemna de sis mesos per agressió sexual i la de la seua conclusió davant els fets reconeguts per la dona: “el no també és no en aquest cas”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.