Condemnada per foradar un preservatiu per a quedar-se embarassada

Imagina que un dia t’assabentes que la teua parella ha punxat durant mesos els preservatius que guardes en la tauleta per a quedar-se embarassada.

Perquè això va ser el que va fer una dona de 39 anys a Alemanya, que va ser jutjada en un tribunal de Bielefeld i va ser declarada culpable d’agressió sexual per foradar els preservatius de la seua parella sense el seu consentiment.

Concretament la dona ha sigut condemnada a sis mesos de presó per tractar de quedar-se embarassada amb una esperma “robada” sense el coneixement ni el consentiment de la seua parella sexual, un amic amb el qual mantenia relacions consentides per mer gaudi sexual.

La relació no era igual per a tots dos, ja que pare l’home tan sols eren “amics amb dret a frec”, és a dir una relació sexual, en canvi ella volia formar una família amb ell.

Com es va assabentar l’home de què ocorria?

Va ser la pròpia dona qui li va comptar la veritat mitjançant una nota de veu de WhatsApp, en la qual també li assegurava que s’havia quedat embarassada, cosa que no era certa.

Aquest àudio és el que l’home ha utilitzat per a presentar càrrecs i denunciar a la seua parella sexual.

La jutgessa va dictar una doble sentència, la de la condemna de sis mesos per agressió sexual i la de la seua conclusió davant els fets reconeguts per la dona: “el no també és no en aquest cas”.

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.