11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Condemnada per foradar un preservatiu per a quedar-se embarassada

Imagina que un dia t’assabentes que la teua parella ha punxat durant mesos els preservatius que guardes en la tauleta per a quedar-se embarassada.

Perquè això va ser el que va fer una dona de 39 anys a Alemanya, que va ser jutjada en un tribunal de Bielefeld i va ser declarada culpable d’agressió sexual per foradar els preservatius de la seua parella sense el seu consentiment.

Concretament la dona ha sigut condemnada a sis mesos de presó per tractar de quedar-se embarassada amb una esperma “robada” sense el coneixement ni el consentiment de la seua parella sexual, un amic amb el qual mantenia relacions consentides per mer gaudi sexual.

La relació no era igual per a tots dos, ja que pare l’home tan sols eren “amics amb dret a frec”, és a dir una relació sexual, en canvi ella volia formar una família amb ell.

Com es va assabentar l’home de què ocorria?

Va ser la pròpia dona qui li va comptar la veritat mitjançant una nota de veu de WhatsApp, en la qual també li assegurava que s’havia quedat embarassada, cosa que no era certa.

Aquest àudio és el que l’home ha utilitzat per a presentar càrrecs i denunciar a la seua parella sexual.

La jutgessa va dictar una doble sentència, la de la condemna de sis mesos per agressió sexual i la de la seua conclusió davant els fets reconeguts per la dona: “el no també és no en aquest cas”.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.