18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

La Guàrdia Civil del territori valencià col·labora en la detenció d’un xic per tindre fotos sexuals de menors

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació Sevil, ha detingut en Huelva a un xic que tenia en el seu mòbil 2.484 fotografies de caràcter sexual de xiquetes contactades per una xarxa social. Al detingut se li imputen 96 delictes d’abusos sexuals i corrupció de menors. 

 

El detingut, de 28 anys, va contactar amb 311 menors, d’entre 7 i 13 anys, conseguint imàtgens de caràcter sexual de 96 d’elles, residents en diferents províncies. La investigació, duta a terme des de Màlaga, es va iniciar després de la denúncia interposada per la mare d’una menor de 9 anys a la que havien sol·licitat fotografies d’índole sexual a través d’una xarxa social.

 

Major d’edat i amb casa en la província de Huelva, el detingut es feia passar per menor edat i contactava amb les xiquetes a través de falsos perfils. Una volta es posava en contacte amb les menors, les enganyava i amenaçava amb donar-li de baixa en els seus perfils, inventant que coneixia a famoses d’eixa xarxa social i les posarien en contacte amb elles. També feia amistat per a posteriorment coaccionar-les i que li enviaren fotos amb diferents pràctiques sexuals explícites.

 

En esta operació han participat agents pertanyents a la Companyia de la Guàrdia Civil de  Màlaga amb el suport de les Comandàncies de la Guàrdia Civil de Huelva, Sevilla, Girona, Castelló, València, Valladolid, Barcelona, Alacant, Bilbao, Madrid, Tarragona, Jaén, Guipúscoa, Lleida, Àlaba, Càceres i Tenerife.

Últimes notícies

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.

Benidorm afronta una indemnització de 350 milions per Serra Gelada després del revés del TC

El Constitucional ha inadmés l'empara del consistori i acosta l'execució d'una indemnització superior a 350 milions pel APR-7 de Serra Gelada. La xifra duplica el pressupost municipal i deriva de convenis subscrits des de 2003 i d'una cadena de decisions judicials.

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.