8.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

La Guàrdia Civil del territori valencià col·labora en la detenció d’un xic per tindre fotos sexuals de menors

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació Sevil, ha detingut en Huelva a un xic que tenia en el seu mòbil 2.484 fotografies de caràcter sexual de xiquetes contactades per una xarxa social. Al detingut se li imputen 96 delictes d’abusos sexuals i corrupció de menors. 

 

El detingut, de 28 anys, va contactar amb 311 menors, d’entre 7 i 13 anys, conseguint imàtgens de caràcter sexual de 96 d’elles, residents en diferents províncies. La investigació, duta a terme des de Màlaga, es va iniciar després de la denúncia interposada per la mare d’una menor de 9 anys a la que havien sol·licitat fotografies d’índole sexual a través d’una xarxa social.

 

Major d’edat i amb casa en la província de Huelva, el detingut es feia passar per menor edat i contactava amb les xiquetes a través de falsos perfils. Una volta es posava en contacte amb les menors, les enganyava i amenaçava amb donar-li de baixa en els seus perfils, inventant que coneixia a famoses d’eixa xarxa social i les posarien en contacte amb elles. També feia amistat per a posteriorment coaccionar-les i que li enviaren fotos amb diferents pràctiques sexuals explícites.

 

En esta operació han participat agents pertanyents a la Companyia de la Guàrdia Civil de  Màlaga amb el suport de les Comandàncies de la Guàrdia Civil de Huelva, Sevilla, Girona, Castelló, València, Valladolid, Barcelona, Alacant, Bilbao, Madrid, Tarragona, Jaén, Guipúscoa, Lleida, Àlaba, Càceres i Tenerife.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.