12.9 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

La Guàrdia Civil del territori valencià col·labora en la detenció d’un xic per tindre fotos sexuals de menors

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació Sevil, ha detingut en Huelva a un xic que tenia en el seu mòbil 2.484 fotografies de caràcter sexual de xiquetes contactades per una xarxa social. Al detingut se li imputen 96 delictes d’abusos sexuals i corrupció de menors. 

 

El detingut, de 28 anys, va contactar amb 311 menors, d’entre 7 i 13 anys, conseguint imàtgens de caràcter sexual de 96 d’elles, residents en diferents províncies. La investigació, duta a terme des de Màlaga, es va iniciar després de la denúncia interposada per la mare d’una menor de 9 anys a la que havien sol·licitat fotografies d’índole sexual a través d’una xarxa social.

 

Major d’edat i amb casa en la província de Huelva, el detingut es feia passar per menor edat i contactava amb les xiquetes a través de falsos perfils. Una volta es posava en contacte amb les menors, les enganyava i amenaçava amb donar-li de baixa en els seus perfils, inventant que coneixia a famoses d’eixa xarxa social i les posarien en contacte amb elles. També feia amistat per a posteriorment coaccionar-les i que li enviaren fotos amb diferents pràctiques sexuals explícites.

 

En esta operació han participat agents pertanyents a la Companyia de la Guàrdia Civil de  Màlaga amb el suport de les Comandàncies de la Guàrdia Civil de Huelva, Sevilla, Girona, Castelló, València, Valladolid, Barcelona, Alacant, Bilbao, Madrid, Tarragona, Jaén, Guipúscoa, Lleida, Àlaba, Càceres i Tenerife.

Últimes notícies

Pérez Llorca valora la compensació al taulell però advertix que és insuficient

Pérez Llorca ha celebrat que la UE incloga al taulell en la compensació de costos indirectes de CO₂ des de 2026, però ha avisat que és insuficient. Ha exigit fons, suspendre l'MTS i evitar retallades a la cogeneració.

Un familiar admet baixa probabilitat de trobar vius al seu gendre i tres nets després d’un naufragi a Indonèsia

L'avi i sogre de les víctimes ha explicat que la seua filla i una neta han sigut rescatades després d'eixir comiats, mentres que tres menors i el seu pare seguixen desapareguts. Ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són baixes perquè el vaixell es va partir i es va afonar ràpidament

La pluja obliga a ajornar la manifestació per la dana prevista esta vesprada a València

Entitats socials, cíviques, sindicals i associacions de víctimes del 29 d'octubre de 2024 van ajornar la marxa a València per previsió de pluja. Anunciaran noves dates en les pròximes setmanes.

El Vila-real només podrà incorporar en el mercat d’hivern si abans es produïx alguna eixida

El club arriba a gener amb totes les fitxes i les places d'extracomunitari ocupades, per la qual cosa només hi haurà incorporacions si es produïxen eixides. Thiago Fernández haurà d'esperar.

Josep Puerto advertix del bon moment de l’Andorra i demana màxima atenció

El capità del València Basket va reconéixer la dificultat del dol del diumenge davant Morabanc Andorra en el Roig Arena i va elogiar la seua ratxa. També va subratllar la duresa dels equips de Joan Plaza i va demanar mantindre la concentració.

El València Basket rep a l’Andorra per a no perdre el deixant de Madrid i Múrcia

El València Basket rep a l'Andorra en la jornada 12 amb la vista posada a seguir el deixant de Reial Madrid i UCAM després de caure a Múrcia. Torna López-Arostegui i el rival arriba impulsat per Evans i Kuric

Desapareixen quatre membres d’una família valenciana en un naufragi a Indonèsia

Exteriors està en contacte amb les famílies i l'ambaixada s'ha desplaçat a la zona. El rescat a Indonèsia podria prolongar-se fins a quatre dies.

Cartonlab convertix el cartó en alternativa a la fusta per al mobiliari efímer

L'empresa impulsa mobles i estructures de cartó per a fires i esdeveniments, amb muntatge en pla, reutilitzables i reciclables, amb l'objectiu de reduir residus i costos.