9.2 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

La Guàrdia Civil del territori valencià col·labora en la detenció d’un xic per tindre fotos sexuals de menors

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació Sevil, ha detingut en Huelva a un xic que tenia en el seu mòbil 2.484 fotografies de caràcter sexual de xiquetes contactades per una xarxa social. Al detingut se li imputen 96 delictes d’abusos sexuals i corrupció de menors. 

 

El detingut, de 28 anys, va contactar amb 311 menors, d’entre 7 i 13 anys, conseguint imàtgens de caràcter sexual de 96 d’elles, residents en diferents províncies. La investigació, duta a terme des de Màlaga, es va iniciar després de la denúncia interposada per la mare d’una menor de 9 anys a la que havien sol·licitat fotografies d’índole sexual a través d’una xarxa social.

 

Major d’edat i amb casa en la província de Huelva, el detingut es feia passar per menor edat i contactava amb les xiquetes a través de falsos perfils. Una volta es posava en contacte amb les menors, les enganyava i amenaçava amb donar-li de baixa en els seus perfils, inventant que coneixia a famoses d’eixa xarxa social i les posarien en contacte amb elles. També feia amistat per a posteriorment coaccionar-les i que li enviaren fotos amb diferents pràctiques sexuals explícites.

 

En esta operació han participat agents pertanyents a la Companyia de la Guàrdia Civil de  Màlaga amb el suport de les Comandàncies de la Guàrdia Civil de Huelva, Sevilla, Girona, Castelló, València, Valladolid, Barcelona, Alacant, Bilbao, Madrid, Tarragona, Jaén, Guipúscoa, Lleida, Àlaba, Càceres i Tenerife.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.