La Guàrdia Civil del territori valencià col·labora en la detenció d’un xic per tindre fotos sexuals de menors

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació Sevil, ha detingut en Huelva a un xic que tenia en el seu mòbil 2.484 fotografies de caràcter sexual de xiquetes contactades per una xarxa social. Al detingut se li imputen 96 delictes d’abusos sexuals i corrupció de menors. 

 

El detingut, de 28 anys, va contactar amb 311 menors, d’entre 7 i 13 anys, conseguint imàtgens de caràcter sexual de 96 d’elles, residents en diferents províncies. La investigació, duta a terme des de Màlaga, es va iniciar després de la denúncia interposada per la mare d’una menor de 9 anys a la que havien sol·licitat fotografies d’índole sexual a través d’una xarxa social.

 

Major d’edat i amb casa en la província de Huelva, el detingut es feia passar per menor edat i contactava amb les xiquetes a través de falsos perfils. Una volta es posava en contacte amb les menors, les enganyava i amenaçava amb donar-li de baixa en els seus perfils, inventant que coneixia a famoses d’eixa xarxa social i les posarien en contacte amb elles. També feia amistat per a posteriorment coaccionar-les i que li enviaren fotos amb diferents pràctiques sexuals explícites.

 

En esta operació han participat agents pertanyents a la Companyia de la Guàrdia Civil de  Màlaga amb el suport de les Comandàncies de la Guàrdia Civil de Huelva, Sevilla, Girona, Castelló, València, Valladolid, Barcelona, Alacant, Bilbao, Madrid, Tarragona, Jaén, Guipúscoa, Lleida, Àlaba, Càceres i Tenerife.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.