Traslladen en helicòpter a un ciclista després de patir un infart en Xàbia

 

Este dissabte, un ciclista de 61 anys, ha sigut evacuat d’urgència des de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), fins a l’hospital, després de patir un infart quan anava de ruta amb els seus companys des de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, el ciclista se trobava malament i els seus companys han decidit avisar al 112. D’esta forma, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), ha mobilitzat als servicis sanitaris i a un helicòpter medicalitzat. 

 

L’equip mèdic ha fet una primera intervenció al ciclista, fins a conseguir recuperar les seues constants vitals. Una volta estabilitzat, ha sigut evacuat en l’helicòpter fins a l’hospital. Ara hores d’ara, es desconeix l’estat actual de la víctima. 

Anuncios

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.

La Comunitat Valenciana eleva un 5,9% l’arribada de turistes internacionals i el gasto creix un 4,7% fins a març

La Comunitat Valenciana rep 2,25 milions de turistes internacionals fins a març, un 5,9% més, i aconseguix un gasto de 2.872 milions, mentres Espanya marca nous rècords trimestrals i al març.

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.

OceanFest torna a València amb una edició dedicada als ecosistemes polars

El Oceanogràfic de València celebra del 18 al 24 de maig la quarta edició de OceanFest, un festival que posa el focus en els ecosistemes polars amb art, divulgació i tallers familiars.

El València Basket es juga la vida en l’Eurolliga en la pista del Panathinaikos

El València Basket visita la pista del Panathinaikos obligat a guanyar per a seguir amb opcions en els quarts de final de l'Eurolliga, després de dos ajustes derrotes en el Roig Arena.

Ortí defén els servicis mínims i reclama compatibilitzar la vaga docent amb la protecció de l’alumnat

La Conselleria d'Educació negociarà els servicis mínims de la vaga indefinida del professorat des de l'escolta i el diàleg, amb l'objectiu de garantir el dret a la protesta sense comprometre l'atenció a l'alumnat, especialment el més vulnerable i el que afronta les PAU.