8.1 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Un home de 44 anys es detingut després d’agredir a la seua nóvia al costat de la Politècnica de València

La Policia Local de València ha detingut a un home de 44 anys després de colpejar i tirar a terra presumptament a la seua parella sentimental en ple carrer segons informa 'El Levante'. Els fets han ocorregut aquest dijous 23 de novembre, al voltant de les 2.15 hores, quan uns vigilants de seguretat de la Universitat Politècnica han avisat mitjançant el 092 que tenien a una parella retinguda després de protagonitzar un episodi de violència de gènere. Una patrulla s'ha traslladat ràpidament al lloc, i allí els vigilants han informat als policies que un home hauria insultat i espentat a la seua nóvia fins a tirar-la a terra en plena via pública.

 

 

La dona, de 39 anys, ha corroborat la versió dels agents, assegurant a més que la seua parella sentimental era agressiu en ocasions. El presumpte agressor ha confirmat també estos fets, reconeixent haver estat discutint amb la seua parella. Per tals motius, els agents han detingut a este home, traslladant-ho a la Inspecció Central de Guàrdia.

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.