Un home de 44 anys es detingut després d’agredir a la seua nóvia al costat de la Politècnica de València

La Policia Local de València ha detingut a un home de 44 anys després de colpejar i tirar a terra presumptament a la seua parella sentimental en ple carrer segons informa 'El Levante'. Els fets han ocorregut aquest dijous 23 de novembre, al voltant de les 2.15 hores, quan uns vigilants de seguretat de la Universitat Politècnica han avisat mitjançant el 092 que tenien a una parella retinguda després de protagonitzar un episodi de violència de gènere. Una patrulla s'ha traslladat ràpidament al lloc, i allí els vigilants han informat als policies que un home hauria insultat i espentat a la seua nóvia fins a tirar-la a terra en plena via pública.

 

 

La dona, de 39 anys, ha corroborat la versió dels agents, assegurant a més que la seua parella sentimental era agressiu en ocasions. El presumpte agressor ha confirmat també estos fets, reconeixent haver estat discutint amb la seua parella. Per tals motius, els agents han detingut a este home, traslladant-ho a la Inspecció Central de Guàrdia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV manté l’arxiu i no investigarà a Mazón per la seua actuació en la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana desestima per unanimitat els recursos de les acusacions i confirma que no obrirà investigació penal contra Carlos Mazón per la gestió de l'avís És-Alert durant la dana de 2024.

Castella-la Manxa redobla la seua ofensiva política per a posar fi al transvasament Tajo-Segura

El delegat del Govern i el president de les Corts de Castella-la Manxa reclamen la fi del transvasament Tajo-Segura, demanen acords i critiquen que es vulga perpetuar l'actual model enfront d'alternatives com la dessalació.

Garamendi defén l’energia nuclear i qüestiona el seu tancament en plena crisi energètica

Antonio Garamendi defén mantindre l'energia nuclear a Espanya en considerar incoherent tancar centrals en un context de crisi energètica, alta dependència del gas i dubtes sobre l'apagada elèctrica de fa un any.

L’excap de Bombers de València defén que l’UME va actuar des de l’inici de la dana

L'excap de Bombers de València sosté en el Congrés que l'UME va estar disponible des de l'inici de la dana d'octubre de 2024 i que la jornada va ser excepcional, amb milers d'avisos i una situació que qualifica d'exageradament brutal.

Kameron Taylor confia en el València Basket davant el talent del Panathinaikos

Kameron Taylor reconeix l'enorme talent del Panathinaikos, però assegura que el València Basket arriba amb molta confiança i vol aprofitar el factor pista en els quarts de final de l'Eurolliga.

Garamendi reclama que l’1 de maig siga un dia de descans i record als autònoms

Antonio Garamendi demana que l'1 de maig es visca com una jornada de descans i celebració del treball, amb un reconeixement especial als autònoms, als qui veu com els que més patixen.

La nova selectivitat de 2026 consolida un model més pràctic i homogeni a Espanya

La selectivitat de 2026 manté canvis graduals cap a un model mes practique i homogeneo en quasi totes les comunitats autonomas, amb mes pes competencial i ajustos en correccion i calendari.

Pedro Martínez rebaixa el favoritisme del València Basket davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

Pedro Martínez advertix que el València Basket no és favorit davant el Panathinaikos malgrat el factor pista i vincula eixa etiqueta al pressupost i l'experiència del rival grec.