14.7 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Un home de 44 anys es detingut després d’agredir a la seua nóvia al costat de la Politècnica de València

La Policia Local de València ha detingut a un home de 44 anys després de colpejar i tirar a terra presumptament a la seua parella sentimental en ple carrer segons informa 'El Levante'. Els fets han ocorregut aquest dijous 23 de novembre, al voltant de les 2.15 hores, quan uns vigilants de seguretat de la Universitat Politècnica han avisat mitjançant el 092 que tenien a una parella retinguda després de protagonitzar un episodi de violència de gènere. Una patrulla s'ha traslladat ràpidament al lloc, i allí els vigilants han informat als policies que un home hauria insultat i espentat a la seua nóvia fins a tirar-la a terra en plena via pública.

 

 

La dona, de 39 anys, ha corroborat la versió dels agents, assegurant a més que la seua parella sentimental era agressiu en ocasions. El presumpte agressor ha confirmat també estos fets, reconeixent haver estat discutint amb la seua parella. Per tals motius, els agents han detingut a este home, traslladant-ho a la Inspecció Central de Guàrdia.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.