14.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Un home de 44 anys es detingut després d’agredir a la seua nóvia al costat de la Politècnica de València

La Policia Local de València ha detingut a un home de 44 anys després de colpejar i tirar a terra presumptament a la seua parella sentimental en ple carrer segons informa 'El Levante'. Els fets han ocorregut aquest dijous 23 de novembre, al voltant de les 2.15 hores, quan uns vigilants de seguretat de la Universitat Politècnica han avisat mitjançant el 092 que tenien a una parella retinguda després de protagonitzar un episodi de violència de gènere. Una patrulla s'ha traslladat ràpidament al lloc, i allí els vigilants han informat als policies que un home hauria insultat i espentat a la seua nóvia fins a tirar-la a terra en plena via pública.

 

 

La dona, de 39 anys, ha corroborat la versió dels agents, assegurant a més que la seua parella sentimental era agressiu en ocasions. El presumpte agressor ha confirmat també estos fets, reconeixent haver estat discutint amb la seua parella. Per tals motius, els agents han detingut a este home, traslladant-ho a la Inspecció Central de Guàrdia.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.