Un xic detingut per apunyalar al treballador d’una empresa per a robar les nòmines en Novelda

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), a un xic de 34 anys per presumptament assestar una ganivetada per l’esquena a un empleat per a robar-li els 27.000 euros que portava en una caixa per a pagar les nòmines de la plantilla d’una empresa de sabates.

 

L’arrestat, que es trobava en presó provisional per un altre robatori amb violència comés enguany en un supermercat, està acusat dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions greus, informa l’institut armat en un comunicat. Esta investigació va arrancar quan la víctima va presentar una denúncia en la caserna de Novelda, en la que va relatar que anava caminant al migdia cap a la seu de l’empresa amb una caixa en la que portava els diners per a pagar els salaris.

 

Segons la seua versió, una persona es va abalançar per la seua esquena amb un ganivet de cuina, li va apunyalar a l’altura del muscle, a escassos centímetres del cor, i li va robar la caixa amb els diners. Un testimoni va avisar immediatament als servicis d’emergències, i la víctima va ser traslladada a un hospital.

 

El detingut podria conéixer el recorregut que feia la víctima

Finalment, després de prendre declaració a este home i testimonis, la Guàrdia Civil va conseguir identificar a l’agressor, encara que va ser difícil perquè anava encaputxat. Gràcies a les investigacions s’ha sabut que té antecedents per fets pareguts.

 

La investigació també va traure a la llum que el trasllat de diners pels empleats entre diferents empreses del mateix amo era una pràctica que es portava fent durant més de 30 anys, pel que l’atacant podria haver conegut esta dada per a fer el robatori. En conclusió, l’operació ‘Moncal 2’ s’ha saldat amb la detenció d’este delinqüent que estava ingressat a la presó provisional en un centre d’Alacant. 

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.