12.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Un xic detingut per apunyalar al treballador d’una empresa per a robar les nòmines en Novelda

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), a un xic de 34 anys per presumptament assestar una ganivetada per l’esquena a un empleat per a robar-li els 27.000 euros que portava en una caixa per a pagar les nòmines de la plantilla d’una empresa de sabates.

 

L’arrestat, que es trobava en presó provisional per un altre robatori amb violència comés enguany en un supermercat, està acusat dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions greus, informa l’institut armat en un comunicat. Esta investigació va arrancar quan la víctima va presentar una denúncia en la caserna de Novelda, en la que va relatar que anava caminant al migdia cap a la seu de l’empresa amb una caixa en la que portava els diners per a pagar els salaris.

 

Segons la seua versió, una persona es va abalançar per la seua esquena amb un ganivet de cuina, li va apunyalar a l’altura del muscle, a escassos centímetres del cor, i li va robar la caixa amb els diners. Un testimoni va avisar immediatament als servicis d’emergències, i la víctima va ser traslladada a un hospital.

 

El detingut podria conéixer el recorregut que feia la víctima

Finalment, després de prendre declaració a este home i testimonis, la Guàrdia Civil va conseguir identificar a l’agressor, encara que va ser difícil perquè anava encaputxat. Gràcies a les investigacions s’ha sabut que té antecedents per fets pareguts.

 

La investigació també va traure a la llum que el trasllat de diners pels empleats entre diferents empreses del mateix amo era una pràctica que es portava fent durant més de 30 anys, pel que l’atacant podria haver conegut esta dada per a fer el robatori. En conclusió, l’operació ‘Moncal 2’ s’ha saldat amb la detenció d’este delinqüent que estava ingressat a la presó provisional en un centre d’Alacant. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.

El detingut per l’assassinat de la seua exmuller i filla a Xilxes passarà demà a disposició judicial

L'arrestat, inicialment detingut per infringir una orde d'allunyament, afronta la imputació per dos assassinats. Les diligències seguixen sota secret i s'analitzen les cambres municipals.

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.