Un xic detingut per apunyalar al treballador d’una empresa per a robar les nòmines en Novelda

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), a un xic de 34 anys per presumptament assestar una ganivetada per l’esquena a un empleat per a robar-li els 27.000 euros que portava en una caixa per a pagar les nòmines de la plantilla d’una empresa de sabates.

 

L’arrestat, que es trobava en presó provisional per un altre robatori amb violència comés enguany en un supermercat, està acusat dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions greus, informa l’institut armat en un comunicat. Esta investigació va arrancar quan la víctima va presentar una denúncia en la caserna de Novelda, en la que va relatar que anava caminant al migdia cap a la seu de l’empresa amb una caixa en la que portava els diners per a pagar els salaris.

 

Segons la seua versió, una persona es va abalançar per la seua esquena amb un ganivet de cuina, li va apunyalar a l’altura del muscle, a escassos centímetres del cor, i li va robar la caixa amb els diners. Un testimoni va avisar immediatament als servicis d’emergències, i la víctima va ser traslladada a un hospital.

 

El detingut podria conéixer el recorregut que feia la víctima

Finalment, després de prendre declaració a este home i testimonis, la Guàrdia Civil va conseguir identificar a l’agressor, encara que va ser difícil perquè anava encaputxat. Gràcies a les investigacions s’ha sabut que té antecedents per fets pareguts.

 

La investigació també va traure a la llum que el trasllat de diners pels empleats entre diferents empreses del mateix amo era una pràctica que es portava fent durant més de 30 anys, pel que l’atacant podria haver conegut esta dada per a fer el robatori. En conclusió, l’operació ‘Moncal 2’ s’ha saldat amb la detenció d’este delinqüent que estava ingressat a la presó provisional en un centre d’Alacant. 

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.