15.8 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Un xic detingut per apunyalar al treballador d’una empresa per a robar les nòmines en Novelda

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), a un xic de 34 anys per presumptament assestar una ganivetada per l’esquena a un empleat per a robar-li els 27.000 euros que portava en una caixa per a pagar les nòmines de la plantilla d’una empresa de sabates.

 

L’arrestat, que es trobava en presó provisional per un altre robatori amb violència comés enguany en un supermercat, està acusat dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions greus, informa l’institut armat en un comunicat. Esta investigació va arrancar quan la víctima va presentar una denúncia en la caserna de Novelda, en la que va relatar que anava caminant al migdia cap a la seu de l’empresa amb una caixa en la que portava els diners per a pagar els salaris.

 

Segons la seua versió, una persona es va abalançar per la seua esquena amb un ganivet de cuina, li va apunyalar a l’altura del muscle, a escassos centímetres del cor, i li va robar la caixa amb els diners. Un testimoni va avisar immediatament als servicis d’emergències, i la víctima va ser traslladada a un hospital.

 

El detingut podria conéixer el recorregut que feia la víctima

Finalment, després de prendre declaració a este home i testimonis, la Guàrdia Civil va conseguir identificar a l’agressor, encara que va ser difícil perquè anava encaputxat. Gràcies a les investigacions s’ha sabut que té antecedents per fets pareguts.

 

La investigació també va traure a la llum que el trasllat de diners pels empleats entre diferents empreses del mateix amo era una pràctica que es portava fent durant més de 30 anys, pel que l’atacant podria haver conegut esta dada per a fer el robatori. En conclusió, l’operació ‘Moncal 2’ s’ha saldat amb la detenció d’este delinqüent que estava ingressat a la presó provisional en un centre d’Alacant. 

Últimes notícies

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.

La Diputació de València presenta ‘La teua fas gran el nostre Nadal’ per a la seua campanya de Nadal

La corporació ha presentat la campanya nadalenca amb el lema 'El teu fas gran el nostre Nadal'. La programació inclourà la 'Vila del Nadal', concerts, tallers, circ i una exposició de pesebres.

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a 900 agents per la seua ajuda en la DANA

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a més de 900 agents per la seua labor durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. La cerimònia ha reunit un miler de persones i ha posat en valor la coordinació entre administracions i cossos de seguretat.