Un home es llança al riu Túria per a rescatar al seu gos

 

Un home ha hagut de ser rescatat al riu Túria, al municipi valencià de Chulilla (Els Serrans), després d’haver-se tirat per rescatar el seu gos. Degut a l’abundant vegetació que hi havia a la zona, s’han quedat atrapats i no podien pujar a la senda, segons han informat des del Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Per a traure-los, tasca que finalment s’ha dut a terme amb èxit, s’ha hagut d’esbrossar un canyar per a facilitar l’accés. Segons ha informat Las Provincias, el succés es va produir ahir al voltant de les 13 hores, i fins al lloc dels fets es van desplaçar bombers forestals de Calles i Chelva, així com un coordinador provincial del Consorci.

 

Altre accident a la mateixa zona

La cosa anava ahir de sobresalts a la comarca dels Serrans, i en concret a Chulilla, ja que poc després del cas de l’home que es va llançar al riu a rescatar al seu gos, els Bombers van haver d’ajudar a baixar a una xiqueta que s’havia doblegat el turmell en una excursió en la Ruta dels Ponts, també a Chulilla, informen des del Consorci.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.