13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Un home es llança al riu Túria per a rescatar al seu gos

 

Un home ha hagut de ser rescatat al riu Túria, al municipi valencià de Chulilla (Els Serrans), després d’haver-se tirat per rescatar el seu gos. Degut a l’abundant vegetació que hi havia a la zona, s’han quedat atrapats i no podien pujar a la senda, segons han informat des del Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Per a traure-los, tasca que finalment s’ha dut a terme amb èxit, s’ha hagut d’esbrossar un canyar per a facilitar l’accés. Segons ha informat Las Provincias, el succés es va produir ahir al voltant de les 13 hores, i fins al lloc dels fets es van desplaçar bombers forestals de Calles i Chelva, així com un coordinador provincial del Consorci.

 

Altre accident a la mateixa zona

La cosa anava ahir de sobresalts a la comarca dels Serrans, i en concret a Chulilla, ja que poc després del cas de l’home que es va llançar al riu a rescatar al seu gos, els Bombers van haver d’ajudar a baixar a una xiqueta que s’havia doblegat el turmell en una excursió en la Ruta dels Ponts, també a Chulilla, informen des del Consorci.

Últimes notícies

Pérez Llorca acusa a Montero d’usar el finançament com a cartell electoral

Pérez Llorca ha denunciat que la proposta d'Hisenda sobre finançament autonòmic és un 'cartell electoral' de María Jesús Montero. Reclama una negociació real amb els presidents autonòmics.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

Morant ha defés que la proposta del Govern manté l'statu quo i que ningú sale perdent. Ha reclamat responsabilitat per a culminar un acord que beneficiaria a la Comunitat Valenciana.

Segona jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 65% segons el sindicat i 3,63% segons Sanitat

El sindicat eleva el seguiment al 60-65% i Sanitat el reduïx al 3,63-3,69%. La protesta va reclamar un estatut propi i millores laborals, amb concentració a l'Hospital Peset.

Condemnen als amos d’una empresa de neteja d’Alacant per ocupar 24 treballadors sense alta

Els propietaris es declaren culpables a l'inici del juí i l'Audiència dicta sentència 'in voce': sis mesos de presó i sis de multa de 9 euros diaris. La Inspecció de Treball va destapar les irregularitats en 2023 després d'una visita al centre de treball.

El València mesura la seua frescor davant la defensa del Fenerbahçe

El València visita al Fenerbahçe per a comprovar si ha recuperat la seua frescor després de huit partits en setze dies. Duel entre la millor defensa i el segon millor atac amb impacte directe en la zona alta.

Pedro Martínez ressalta la solidesa d’un Fenerbahçe en ratxa abans de la visita del València

Pedro Martínez va destacar la solidesa i el bon moment del Fenerbahçe abans del dol d'Eurolliga. El tècnic va exigir màxima concentració, defensa i pla col·lectiu.

Llibertat amb càrrecs per a un educador de Els Reiets per una suposada agressió sexual a dos jóvens a Alacant

Un educador de Els Reiets ha quedat en llibertat provisional amb càrrecs després de ser detingut per una suposada agressió sexual a dos jóvens. Se li imposa allunyament, prohibició de contacte i compareixences quinzenals, i ha sigut apartat del lloc.

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a Ábalos i a Koldo a la presó per risc de fugida

Anticorrupció ha reiterat davant el Suprem que Ábalos i el seu exasesor Koldo continuen a la presó provisional per risc de fugida davant la proximitat del juí.