Huit persones detingudes per vendre roba i complements falsificats en 11 locals de Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Benidorm, en el Baix Segura (Alacant), a huit persones que regentaven diferents comerços situats en la zona del ‘Racó de Loix’ en els que presumptament s’oferia al públic roba i complements falsificats de conegudes marques del sector.

 

Segons ha informat un comunicat, entre els objectes falsificats s’han intervingut mascaretes de les usades per a la prevenció del Covid-19 en les que s’usaven gràfics característics i d’aparença idèntica als de reconegudes marques de prestigi en el sector.

 

Els efectius han comptat amb l’assessorament d’un expert de les marques per a determinar la falsedat dels productes. En el dispositiu fet a este efecte s’han inspeccionat un total d’11 locals, mentres que als propietaris dels comerços se’ls ha acusat d’un presumpte delicte contra la propietat industrial. Altres dos propietaris han resultat investigats però no detinguts.

 

La investigació va començar abans de la pandèmia

La investigació, que va tindre el seu inici abans de la pandèmia i que va ser postergada a causa d’esta, ha conclòs amb la intervenció de 3.000 efectes falsificats, principalment equipament deportiu, roba, complements, en la seua majoria bosses.

 

Els agents han exposat que, si bé en esta ocasió i a causa de la seua recent comercialització, s’han intervingut un important número de mascaretes falsificades, de les usades per a la prevenció del Covid-19 en les que s’usaven gràfics característics i d’aparença idèntica als de conegudes marques de prestigi en el sector.

 

Durant la intervenció, els agents del Grup V de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm van ser acompanyats per un expert de les marques perjudicades amb la finalitat de comptar amb el seu assessorament per a destriar si els productes que s’oferixen al públic en general es tracten de objectes falsificats.

 

Els detinguts amb edats compreses entre els 36 i els 47 anys, van ser sentits en declaració en les dependències de la Comissaria de Benidorm donant compte de tot l’actuat al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’esta localitat.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.