Huit persones detingudes per vendre roba i complements falsificats en 11 locals de Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Benidorm, en el Baix Segura (Alacant), a huit persones que regentaven diferents comerços situats en la zona del ‘Racó de Loix’ en els que presumptament s’oferia al públic roba i complements falsificats de conegudes marques del sector.

 

Segons ha informat un comunicat, entre els objectes falsificats s’han intervingut mascaretes de les usades per a la prevenció del Covid-19 en les que s’usaven gràfics característics i d’aparença idèntica als de reconegudes marques de prestigi en el sector.

 

Els efectius han comptat amb l’assessorament d’un expert de les marques per a determinar la falsedat dels productes. En el dispositiu fet a este efecte s’han inspeccionat un total d’11 locals, mentres que als propietaris dels comerços se’ls ha acusat d’un presumpte delicte contra la propietat industrial. Altres dos propietaris han resultat investigats però no detinguts.

 

La investigació va començar abans de la pandèmia

La investigació, que va tindre el seu inici abans de la pandèmia i que va ser postergada a causa d’esta, ha conclòs amb la intervenció de 3.000 efectes falsificats, principalment equipament deportiu, roba, complements, en la seua majoria bosses.

 

Els agents han exposat que, si bé en esta ocasió i a causa de la seua recent comercialització, s’han intervingut un important número de mascaretes falsificades, de les usades per a la prevenció del Covid-19 en les que s’usaven gràfics característics i d’aparença idèntica als de conegudes marques de prestigi en el sector.

 

Durant la intervenció, els agents del Grup V de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm van ser acompanyats per un expert de les marques perjudicades amb la finalitat de comptar amb el seu assessorament per a destriar si els productes que s’oferixen al públic en general es tracten de objectes falsificats.

 

Els detinguts amb edats compreses entre els 36 i els 47 anys, van ser sentits en declaració en les dependències de la Comissaria de Benidorm donant compte de tot l’actuat al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’esta localitat.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.