12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Huit persones detingudes per vendre roba i complements falsificats en 11 locals de Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Benidorm, en el Baix Segura (Alacant), a huit persones que regentaven diferents comerços situats en la zona del ‘Racó de Loix’ en els que presumptament s’oferia al públic roba i complements falsificats de conegudes marques del sector.

 

Segons ha informat un comunicat, entre els objectes falsificats s’han intervingut mascaretes de les usades per a la prevenció del Covid-19 en les que s’usaven gràfics característics i d’aparença idèntica als de reconegudes marques de prestigi en el sector.

 

Els efectius han comptat amb l’assessorament d’un expert de les marques per a determinar la falsedat dels productes. En el dispositiu fet a este efecte s’han inspeccionat un total d’11 locals, mentres que als propietaris dels comerços se’ls ha acusat d’un presumpte delicte contra la propietat industrial. Altres dos propietaris han resultat investigats però no detinguts.

 

La investigació va començar abans de la pandèmia

La investigació, que va tindre el seu inici abans de la pandèmia i que va ser postergada a causa d’esta, ha conclòs amb la intervenció de 3.000 efectes falsificats, principalment equipament deportiu, roba, complements, en la seua majoria bosses.

 

Els agents han exposat que, si bé en esta ocasió i a causa de la seua recent comercialització, s’han intervingut un important número de mascaretes falsificades, de les usades per a la prevenció del Covid-19 en les que s’usaven gràfics característics i d’aparença idèntica als de conegudes marques de prestigi en el sector.

 

Durant la intervenció, els agents del Grup V de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm van ser acompanyats per un expert de les marques perjudicades amb la finalitat de comptar amb el seu assessorament per a destriar si els productes que s’oferixen al públic en general es tracten de objectes falsificats.

 

Els detinguts amb edats compreses entre els 36 i els 47 anys, van ser sentits en declaració en les dependències de la Comissaria de Benidorm donant compte de tot l’actuat al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’esta localitat.

Últimes notícies

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures, fer costat al teixit productiu i guanyar productivitat. Ha assenyalat una menor dotació per càpita i un marge limitat després de cobrir servicis essencials.

PSPV acudirà a la reunió amb Pérez Llorca i Compromís la supedita a l’eixida de Mazón

Pérez Llorca ha citat als síndics el 27 de gener per a una ronda de treball amb voluntat de 'arribar a acords'. El PSPV acudirà; Compromís condiciona la trobada al fet que Mazón deixe la seua acta i a reactivar l'activitat en Les Corts.

Ángeles Solanes formalitza la seua candidatura i es convertix en la tercera aspirant al Rectorat de la UV

La catedràtica ha registrat davant la Junta Electoral la seua candidatura a rectora de la Universitat de València, tercera a fer-ho. El procés fixa proclamacions el 23 i 30 de gener i la votació el 3 de març.

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.