Impedixen votar a un home amb incapacitat greu en Chiva

Urna de les eleccions 10-N.

Urna de les eleccions 10-N | Laia Solanellas

 

Este diumenge, un veí de la urbanització de Calicanto de Chiva, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), ha estat quasi dos hores intentant dipositar els seus vots en les urnes de la seua mesa electoral corresponent.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, Santos D.T, que té una incapacitat greu, no ha pogut moure’s des del seu cotxe fins al lloc a on li corresponia votar. I es que l’home, que es mou amb cadira de rodes, ha caigut en terra i ha patit un colp fort en la cadera.

 

Acompanyat d’ell, la seua dona ha hagut de demanar que tragueren les urnes al carrer per a que l’home exercira el seu dret al vot, però els membres de la mesa electoral s’han negat. Posteriorment, el president d’una altra mesa, lloc a on no havia de votar este home, s’ha acostat per a ajudar-lo, però els membres de la mesa a on li corresponia votar li ho han impedit també.

 

Després d’estos fets, algunes persones que estaven en eixos moments en el lloc han cridat a la Guàrdia Civil i els agents han permés que el cotxe poguera accedir fins al col·legi i, d’esta manera, este veí introduïra els seus vots en les urnes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.