13.7 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Dos persones rescatades d’un incendi en sa casa de Torrevieja

 

Esta matinada de dissabte, cap a les 04.30 hores, s’ha produït un incendi en una casa del carrer Torero José Mari Manzanares de la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). 

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, dos persones han hagut de ser evacuades. En el sinistre han intervingut una unitat de comandament i prefectura, una bomba urbana pesada, una autoescala, un sergent, un cap i sis bombers.

 

Tal com han precisat les mateixes fonts, el foc s’ha originat en un matalàs de la vivenda. A demés, no ha transcendit més informació del fet ni de l’estat de salut de les persones que residien dins de la casa afectada per les flames

Últimes notícies

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.

Morant urgix al PP a exigir l’acta a l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual

Diana Morant ha urgit al PP a exigir l'acta a l'alcalde de Jérica, investigat per una denúncia d'agressió sexual a dos menors, i a expulsar-lo si no dimitix. Ha demanat explicacions a Juanfran Pérez Llorca i a Alberto Núñez Feijóo i una condemna pública inequívoca.

Pérez Llorca assegura que va conéixer ahir la investigació a l’alcalde de Jérica per agressió sexual

Pérez Llorca ha afirmat que es va assabentar ahir del cas i nega que el PP el coneguera abans. L'alcalde Jorge Peiró va ser suspés de militància i cessat com a assessor.