Detenen a un jubilat per vendre cocaïna en locals d’oci de Guardamar

Ancià droga Guardamar

L’home no despertava sospites a causa de la seua edat | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un jubilat, de 64 anys, per venda de cocaïna en locals d’oci de Guardamar del Segura, en el Baix Segura, Alacant. Presumptament, l’home anava pels locals amb el cotxe –sense tindre un lloc fix de distribució– i venia als clients que trobava per la zona.

 

Els fets van passar el diumenge passat, 9 de juny, quan els agents estaven en el carrer del Doctor Luís Rivera de la Guardamar, una zona d’amb bars i sales d’apostes. Allí van observar com l’ara detingut no parava de pegar voltes amb el cotxe per la zona, cosa que els va cridar l’atenció. Després d’uns moments, el jubilat va baixar del cotxe i, al cap d’uns minuts, va tornar al vehicle.

 

Després de vore com actuava, els agents van decidir registrar-lo i va ser en eixe moment que li van trobar un pot amb 15 bossetes de plàstic amb dosis de cocaïna, a punt per a ser distribuïdes. En anar al cotxe, van trobar 3 dosis més i 243 euros en bitllets menuts, suposadament, de la recaptació del dia.

 

Després de detindre’l per un delicte contra la salut pública –per tràfic de drogues– la Guàrdia Civil va registrar la casa de l’home i va trobar ferramentes per a la manipulació i dosificació de droga, a més de llibretes del banc amb saldos «considerables». El detingut, ara per ara, està en presó provisional i esperant el juí.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.