Detenen a un jubilat per vendre cocaïna en locals d’oci de Guardamar

Ancià droga Guardamar

L’home no despertava sospites a causa de la seua edat | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un jubilat, de 64 anys, per venda de cocaïna en locals d’oci de Guardamar del Segura, en el Baix Segura, Alacant. Presumptament, l’home anava pels locals amb el cotxe –sense tindre un lloc fix de distribució– i venia als clients que trobava per la zona.

 

Els fets van passar el diumenge passat, 9 de juny, quan els agents estaven en el carrer del Doctor Luís Rivera de la Guardamar, una zona d’amb bars i sales d’apostes. Allí van observar com l’ara detingut no parava de pegar voltes amb el cotxe per la zona, cosa que els va cridar l’atenció. Després d’uns moments, el jubilat va baixar del cotxe i, al cap d’uns minuts, va tornar al vehicle.

 

Després de vore com actuava, els agents van decidir registrar-lo i va ser en eixe moment que li van trobar un pot amb 15 bossetes de plàstic amb dosis de cocaïna, a punt per a ser distribuïdes. En anar al cotxe, van trobar 3 dosis més i 243 euros en bitllets menuts, suposadament, de la recaptació del dia.

 

Després de detindre’l per un delicte contra la salut pública –per tràfic de drogues– la Guàrdia Civil va registrar la casa de l’home i va trobar ferramentes per a la manipulació i dosificació de droga, a més de llibretes del banc amb saldos «considerables». El detingut, ara per ara, està en presó provisional i esperant el juí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.