Detenen a un jubilat per vendre cocaïna en locals d’oci de Guardamar

Ancià droga Guardamar

L’home no despertava sospites a causa de la seua edat | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un jubilat, de 64 anys, per venda de cocaïna en locals d’oci de Guardamar del Segura, en el Baix Segura, Alacant. Presumptament, l’home anava pels locals amb el cotxe –sense tindre un lloc fix de distribució– i venia als clients que trobava per la zona.

 

Els fets van passar el diumenge passat, 9 de juny, quan els agents estaven en el carrer del Doctor Luís Rivera de la Guardamar, una zona d’amb bars i sales d’apostes. Allí van observar com l’ara detingut no parava de pegar voltes amb el cotxe per la zona, cosa que els va cridar l’atenció. Després d’uns moments, el jubilat va baixar del cotxe i, al cap d’uns minuts, va tornar al vehicle.

 

Després de vore com actuava, els agents van decidir registrar-lo i va ser en eixe moment que li van trobar un pot amb 15 bossetes de plàstic amb dosis de cocaïna, a punt per a ser distribuïdes. En anar al cotxe, van trobar 3 dosis més i 243 euros en bitllets menuts, suposadament, de la recaptació del dia.

 

Després de detindre’l per un delicte contra la salut pública –per tràfic de drogues– la Guàrdia Civil va registrar la casa de l’home i va trobar ferramentes per a la manipulació i dosificació de droga, a més de llibretes del banc amb saldos «considerables». El detingut, ara per ara, està en presó provisional i esperant el juí.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.