Detenen a un jubilat per vendre cocaïna en locals d’oci de Guardamar

Ancià droga Guardamar

L’home no despertava sospites a causa de la seua edat | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un jubilat, de 64 anys, per venda de cocaïna en locals d’oci de Guardamar del Segura, en el Baix Segura, Alacant. Presumptament, l’home anava pels locals amb el cotxe –sense tindre un lloc fix de distribució– i venia als clients que trobava per la zona.

 

Els fets van passar el diumenge passat, 9 de juny, quan els agents estaven en el carrer del Doctor Luís Rivera de la Guardamar, una zona d’amb bars i sales d’apostes. Allí van observar com l’ara detingut no parava de pegar voltes amb el cotxe per la zona, cosa que els va cridar l’atenció. Després d’uns moments, el jubilat va baixar del cotxe i, al cap d’uns minuts, va tornar al vehicle.

 

Després de vore com actuava, els agents van decidir registrar-lo i va ser en eixe moment que li van trobar un pot amb 15 bossetes de plàstic amb dosis de cocaïna, a punt per a ser distribuïdes. En anar al cotxe, van trobar 3 dosis més i 243 euros en bitllets menuts, suposadament, de la recaptació del dia.

 

Després de detindre’l per un delicte contra la salut pública –per tràfic de drogues– la Guàrdia Civil va registrar la casa de l’home i va trobar ferramentes per a la manipulació i dosificació de droga, a més de llibretes del banc amb saldos «considerables». El detingut, ara per ara, està en presó provisional i esperant el juí.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.