Un jutge prohibeix a una família visitar la tomba del seu pare després d’una demanda de paternitat

Imagen del cementerio de Tomares, municipio cercano a Sevilla

Imatge del cementeri de Tomares, municipi proper a Sevilla | Cedida

 

Un jutge de Sevilla ha prohibit a una família acostar-se a la tomba d’un parent mentre es dilucida la demanda de paternitat presentada per un presumpte fill del difunt i davant la «sospita» que puguen incinerar el cadàver per a «evitar» l’anàlisi d’ADN i, d’esta manera, que el demandant poguera ser beneficiari d’una herència «molt alta» si es comprovara esta paternitat.

  

  

L’advocat del demandant, Fernando Osuna, ha informat que el seu patrocinat, «fill extramatrimonial d’un acabalat pare biològic», va sol·licitar com a mesura cautelar que la part contrària s’abstinguera temporalment de «dur a terme una conducta tendent a l’acostament al lloc on està inhumat o enterrat el seu presumpte progenitor, per a evitar la incineració del cadàver».

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Roig advoca per un IVA zero en aliments i afirma que Mercadona no ha pujat preus

Juan Roig ha defés aplicar un IVA zero als aliments per a esmorteir l'impacte de la guerra de l'Iran i ha recalcat que els preus depenen de les matèries primeres. Ha assegurat que, ara com ara, no s'han traslladat pujades i que entre gener i març s'han abaratit 300 productes.

73 agressions a metges en 2025 en la Comunitat Valenciana, 48 a la província de València

Els col·legis de metges van comptabilitzar 73 atacs a facultatius en la Comunitat en 2025, 48 a la província de València. La majoria va afectar metgesses i es va concentrar en Atenció Primària.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts

La pluja intermitent ha danyat el sistema elèctric i ha obligat a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. Part del material es retirarà i el perímetre es manté fins a completar l'operació.

Muñoz (PSPV) insistix: no està tancada la situació judicial de Mazón

José Muñoz ha afirmat que encara no s'ha escrit l'últim capítol sobre Carlos Mazón i el seu paper el 29 d'octubre durant la DANA. Ha demanat que es mantinga la investigació i que Mazón entregue l'acta.

Vox demana no avançar esdeveniments sobre Mazón i respecte als jutges

Vox ha sostingut que la postura de la Fiscalia de no imputar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA i que la jutgessa seguisca amb la instrucció prova que no s'han d'anticipar conclusions. El síndic José María Llanos ha reclamat respecte als tribunals i a la presumpció d'innocència.

Les pluges deixen quasi 72 l/m² en quatre hores a Castalla i concentren les incidències a Alacant

Les precipitacions han deixat 71,8 l/m² en quatre hores a Castalla i han motivat deu actuacions dels bombers a la província d'Alacant, sense incidències a València.

Mercadona ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, i accelera el seu pla d’inversió

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. La companyia impulsa la botiga 9, obri nous bucs i preveu 43.200 milions en vendes en 2026.

Troben un cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat en una planta de reciclatge de Paterna. Les primeres perquisicions han descartat criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.