L’Ajuntament d’Alzira es fa càrrec dels costos del soterrament de la xiqueta assassinada pel seu pare

Diumenge passat a Alzira, una xiqueta de dos anys era degollada pel seu pare, el qual posteriorment va intentar suïcidar-se llançant-se des del segon pis. Des d'un primer moment, l'àrea de Serveis Socials es va posar en contacte amb els afectats per a brindar la seua ajuda mentre prossegueix la investigació del cas.

D'esta manera, el Consistori ha volgut mostrar el seu suport a la família i especialment a la mare, que com explica la regidora de Serveis Socials Marina Mir al 'Diario Información': «està destrossada. Són moments molt difícils. Per açò ens vam posar ràpidament al seu costat amb l'objectiu de fer més lleuger el seu dolor». La regidora també argumentava que «en l'ajuntament disposem d'una partida especial per a este tipus de casos i, en esta ocasió, l'anem a fer efectiva». 

En eixe sentit, la tia de la xiqueta va expressar a l'alcalde, durant la concentració duta a terme el dilluns per a condemnar l'assassinat de la xicoteta de dos anys, el seu agraïment per l'ajuda oferida pel Consistori des que es van conéixer els fets. Les restes mortals de la xiqueta van arribar a l'una i quart de la vesprada d'ahir al tanatori 'Santos Patronos' d'Alzira.

Últimes notícies

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.

Quasi 400.000 escolars valencians celebren el Dia de l’Esport amb jocs tradicionals

Prop de 400.000 alumnes de més de 1.100 centres de la Comunitat Valenciana van participar en el Dia de l’Esport, una jornada que recupera jocs tradicionals i fomenta l'activitat física a l'aire lliure.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.

Rubén Burgos demana centrar-se en el present davant el Saragossa en la Copa de la Reina

Rubén Burgos reclama màxima concentració en el present per a afrontar la semifinal de la Copa de la Reina davant el Casademont Zaragoza, rival que ha dominat al València Basket esta temporada, mentres el vestuari confia en la seua experiència i en el suport de l'afició.