L’Ajuntament d’Alzira es fa càrrec dels costos del soterrament de la xiqueta assassinada pel seu pare

Diumenge passat a Alzira, una xiqueta de dos anys era degollada pel seu pare, el qual posteriorment va intentar suïcidar-se llançant-se des del segon pis. Des d'un primer moment, l'àrea de Serveis Socials es va posar en contacte amb els afectats per a brindar la seua ajuda mentre prossegueix la investigació del cas.

D'esta manera, el Consistori ha volgut mostrar el seu suport a la família i especialment a la mare, que com explica la regidora de Serveis Socials Marina Mir al 'Diario Información': «està destrossada. Són moments molt difícils. Per açò ens vam posar ràpidament al seu costat amb l'objectiu de fer més lleuger el seu dolor». La regidora també argumentava que «en l'ajuntament disposem d'una partida especial per a este tipus de casos i, en esta ocasió, l'anem a fer efectiva». 

En eixe sentit, la tia de la xiqueta va expressar a l'alcalde, durant la concentració duta a terme el dilluns per a condemnar l'assassinat de la xicoteta de dos anys, el seu agraïment per l'ajuda oferida pel Consistori des que es van conéixer els fets. Les restes mortals de la xiqueta van arribar a l'una i quart de la vesprada d'ahir al tanatori 'Santos Patronos' d'Alzira.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tercer dia de busca d’un home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb un ampli desplegament de mitjans autonòmics i estatals, al qual s'han sumat hui efectius de Castella-la Manxa.

La comunitat educativa manté la vaga i tatxa de burla el decàleg d’Educació

La comunitat educativa valenciana manté la vaga del 31 de març i considera una burla el decàleg remés per Educació als sindicats per a la Taula Sectorial.

La compravenda de vivendes baixa un 7,4% en la Comunitat Valenciana al gener, més que la mitjana estatal

La compravenda de vivendes va descendir al gener un 7,4% en la Comunitat Valenciana respecte a l'any anterior, un retrocés superior a la caiguda mitjana nacional del 5%, en un context d'escassetat d'oferta i preus a l'alça.

Detingut a Castelló un fugitiu condemnat per un homicidi a Colòmbia

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu de 36 anys, considerat d'alta perillositat i condemnat a més de 17 anys de presó per un homicidi dolós comés a Colòmbia en 2009.

Sagunt demana a la confraria de la Puríssima Sang canvis per a incloure a les dones per Setmana Santa

L'Ajuntament de Sagunt manté el seu suport a la Setmana Santa de 2026 però exigix a la Confraria de la Puríssima Sang adaptar les seues normes per a permetre la participació de les dones i complir la legalitat.

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.