Mata a la seua exmuller amb la seua filla de 5 anys sentint els dispars

 

L’home va matar a la seua exmuller aprofitant una visita d’esta a les seues ex sogres, els seus pares, amb la seua filla. Es va presentar sense avisar infringint una ordre d’allunyament i la va assassinar amb diversos trets mentre la seua filla es trobava a l’habitació del costat.

Els fets van ocórrer en 2019, tres anys després que la parella es divorciara. Stacia Hollinshead, la víctima, havia sol·licitat el divorci perquè el seu marit era controlador i manipulador. No obstant això, després de la separació este s’havia tornat més obsessiu i culpava a la seua exmuller de la ruptura.

A més, utilitzava a la seua filla xicoteta, que llavors només tenia 5 anys, per a esbrinar on estava la seua exmuller i què feia. A més, el nivell d’assetjament va arribar a tal punt que Stacia rebia fins a 65 crides diàries, segons informa el mig britànic ‘Daily Star’.

Per això, la dona havia interposat una demanda i havia narrat l’assetjament verbal i emocional a la qual la sotmetia i per eixe motiu el jutge li havia concedit la custòdia total de la menor, així com havia establit una ordre d’allunyament a la seua exparella perquè no poguera acostar-se a ella. Encara així, el pare de la xiqueta sí que tenia permés poder veure-la baix supervisió.

No obstant això, la batalla legal de la mare continuava, ja que ell no pagava la manutenció. Stacia va decidir que els avis paterns de la xiqueta sí que pogueren veure-la i per això un dia van pactar una visita a casa dels exsogres. Sense avisar, l’exparella de Stacia es va presentar a la casa, li va donar uns regals a la seua filla i es va dirigir a la cuina on estava la seua exmuller amb la seua mare i va disparar fins a matar-la.

La xiqueta ho va escoltar tot i quan van arribar els agents va declarar que el seu pare «va començar a disparar a mamà i va continuar disparant«.

La sentència va arribar en 2020

 

Va ser la pròpia mare de l’home qui va telefonar al telèfon d’emergències i va relatar als agents que el seu fill havia matat al seu exsogra. Quan ho van detindre, la Policia va comprovar que havia acumulat un arsenal durant el temps en el qual s’havien divorciat.

El desembre de 2020, a pesar que l’home havia declarat haver assassinat a la seua exmuller «per defensa pròpia» al·legant problemes mentals, va acceptar la seua culpabilitat i va admetre un delicte d’assassinat en primer grau. A més, el mes d’abril de 2021, dos anys després dels fets, la família de la dona l’ha recordada i han descrit que el fiscal va definir a l’exmarit i assassí de Stacia com «un home terrible». Ara, el cas s’ha tancat definitivament i el jutge ha condemnat a l’assassí a cadena perpètua.

Últimes notícies

Vuit detinguts per una brutal baralla amb ganivets i destrals en un parc de València

La Policia Nacional ha detingut huit hòmens per una violenta baralla amb ganivets, destrals i un atropellament en un parc del districte de Trànsits de València el passat 16 de juliol. Dos estan investigats per homicidi en grau de temptativa i un altre també per amenaces greus i robatori o furt d’ús de vehicle.

Més de 728.000 desplaçaments per carretera en la Comunitat este pont del 15 d’agost

La DGT preveu més de 728.000 viatges per carretera en la Comunitat Valenciana durant l’operació especial del pont del 15 d’agost i reclama màxima prudència al volant davant l’augment de víctimes mortals.

Roberto Bautista torna al futbol i marca dos gols un mes després de retirar-se del tenis

Roberto Bautista, retirat del tenis fa només un mes, s’ha estrenat amb Els Ibarsos marcant dos gols en un amistós contra el Morella. L’exnúmero u valencià del tenis recupera així la carrera futbolística que va abandonar amb 14 anys.

La Tomatina es menja ara en cucurutxo amb un gelat de tomaca fet a Buñol

La gelateria italiana Al Bacio, regentada per Diego Salvati a Buñol, ha creat un gelat de tomaca amb producte local com a homenatge gastronòmic a la Tomatina. L’elaboració, de sabor salat i en edició limitada, busca l’equilibri entre l’acidesa del tomata i el punt dolç d’un gelat tradicional.

225 conductors acaben davant del jutge en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 225 conductors en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, més de la mitat per alcohol. València concentra bona part de les actuacions per conduir sense permís i sota els efectes de l'alcohol.

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.