Mata a la seua exmuller amb la seua filla de 5 anys sentint els dispars

 

L’home va matar a la seua exmuller aprofitant una visita d’esta a les seues ex sogres, els seus pares, amb la seua filla. Es va presentar sense avisar infringint una ordre d’allunyament i la va assassinar amb diversos trets mentre la seua filla es trobava a l’habitació del costat.

Els fets van ocórrer en 2019, tres anys després que la parella es divorciara. Stacia Hollinshead, la víctima, havia sol·licitat el divorci perquè el seu marit era controlador i manipulador. No obstant això, després de la separació este s’havia tornat més obsessiu i culpava a la seua exmuller de la ruptura.

A més, utilitzava a la seua filla xicoteta, que llavors només tenia 5 anys, per a esbrinar on estava la seua exmuller i què feia. A més, el nivell d’assetjament va arribar a tal punt que Stacia rebia fins a 65 crides diàries, segons informa el mig britànic ‘Daily Star’.

Per això, la dona havia interposat una demanda i havia narrat l’assetjament verbal i emocional a la qual la sotmetia i per eixe motiu el jutge li havia concedit la custòdia total de la menor, així com havia establit una ordre d’allunyament a la seua exparella perquè no poguera acostar-se a ella. Encara així, el pare de la xiqueta sí que tenia permés poder veure-la baix supervisió.

No obstant això, la batalla legal de la mare continuava, ja que ell no pagava la manutenció. Stacia va decidir que els avis paterns de la xiqueta sí que pogueren veure-la i per això un dia van pactar una visita a casa dels exsogres. Sense avisar, l’exparella de Stacia es va presentar a la casa, li va donar uns regals a la seua filla i es va dirigir a la cuina on estava la seua exmuller amb la seua mare i va disparar fins a matar-la.

La xiqueta ho va escoltar tot i quan van arribar els agents va declarar que el seu pare “va començar a disparar a mamà i va continuar disparant“.

La sentència va arribar en 2020

 

Va ser la pròpia mare de l’home qui va telefonar al telèfon d’emergències i va relatar als agents que el seu fill havia matat al seu exsogra. Quan ho van detindre, la Policia va comprovar que havia acumulat un arsenal durant el temps en el qual s’havien divorciat.

El desembre de 2020, a pesar que l’home havia declarat haver assassinat a la seua exmuller “per defensa pròpia” al·legant problemes mentals, va acceptar la seua culpabilitat i va admetre un delicte d’assassinat en primer grau. A més, el mes d’abril de 2021, dos anys després dels fets, la família de la dona l’ha recordada i han descrit que el fiscal va definir a l’exmarit i assassí de Stacia com “un home terrible”. Ara, el cas s’ha tancat definitivament i el jutge ha condemnat a l’assassí a cadena perpètua.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.