Mata a la seua exmuller amb la seua filla de 5 anys sentint els dispars

 

L’home va matar a la seua exmuller aprofitant una visita d’esta a les seues ex sogres, els seus pares, amb la seua filla. Es va presentar sense avisar infringint una ordre d’allunyament i la va assassinar amb diversos trets mentre la seua filla es trobava a l’habitació del costat.

Els fets van ocórrer en 2019, tres anys després que la parella es divorciara. Stacia Hollinshead, la víctima, havia sol·licitat el divorci perquè el seu marit era controlador i manipulador. No obstant això, després de la separació este s’havia tornat més obsessiu i culpava a la seua exmuller de la ruptura.

A més, utilitzava a la seua filla xicoteta, que llavors només tenia 5 anys, per a esbrinar on estava la seua exmuller i què feia. A més, el nivell d’assetjament va arribar a tal punt que Stacia rebia fins a 65 crides diàries, segons informa el mig britànic ‘Daily Star’.

Per això, la dona havia interposat una demanda i havia narrat l’assetjament verbal i emocional a la qual la sotmetia i per eixe motiu el jutge li havia concedit la custòdia total de la menor, així com havia establit una ordre d’allunyament a la seua exparella perquè no poguera acostar-se a ella. Encara així, el pare de la xiqueta sí que tenia permés poder veure-la baix supervisió.

No obstant això, la batalla legal de la mare continuava, ja que ell no pagava la manutenció. Stacia va decidir que els avis paterns de la xiqueta sí que pogueren veure-la i per això un dia van pactar una visita a casa dels exsogres. Sense avisar, l’exparella de Stacia es va presentar a la casa, li va donar uns regals a la seua filla i es va dirigir a la cuina on estava la seua exmuller amb la seua mare i va disparar fins a matar-la.

La xiqueta ho va escoltar tot i quan van arribar els agents va declarar que el seu pare «va començar a disparar a mamà i va continuar disparant«.

La sentència va arribar en 2020

 

Va ser la pròpia mare de l’home qui va telefonar al telèfon d’emergències i va relatar als agents que el seu fill havia matat al seu exsogra. Quan ho van detindre, la Policia va comprovar que havia acumulat un arsenal durant el temps en el qual s’havien divorciat.

El desembre de 2020, a pesar que l’home havia declarat haver assassinat a la seua exmuller «per defensa pròpia» al·legant problemes mentals, va acceptar la seua culpabilitat i va admetre un delicte d’assassinat en primer grau. A més, el mes d’abril de 2021, dos anys després dels fets, la família de la dona l’ha recordada i han descrit que el fiscal va definir a l’exmarit i assassí de Stacia com «un home terrible». Ara, el cas s’ha tancat definitivament i el jutge ha condemnat a l’assassí a cadena perpètua.

Últimes notícies

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.
FILMOTECA D'ESTIU