Mata a la seua exmuller amb la seua filla de 5 anys sentint els dispars

 

L’home va matar a la seua exmuller aprofitant una visita d’esta a les seues ex sogres, els seus pares, amb la seua filla. Es va presentar sense avisar infringint una ordre d’allunyament i la va assassinar amb diversos trets mentre la seua filla es trobava a l’habitació del costat.

Els fets van ocórrer en 2019, tres anys després que la parella es divorciara. Stacia Hollinshead, la víctima, havia sol·licitat el divorci perquè el seu marit era controlador i manipulador. No obstant això, després de la separació este s’havia tornat més obsessiu i culpava a la seua exmuller de la ruptura.

A més, utilitzava a la seua filla xicoteta, que llavors només tenia 5 anys, per a esbrinar on estava la seua exmuller i què feia. A més, el nivell d’assetjament va arribar a tal punt que Stacia rebia fins a 65 crides diàries, segons informa el mig britànic ‘Daily Star’.

Per això, la dona havia interposat una demanda i havia narrat l’assetjament verbal i emocional a la qual la sotmetia i per eixe motiu el jutge li havia concedit la custòdia total de la menor, així com havia establit una ordre d’allunyament a la seua exparella perquè no poguera acostar-se a ella. Encara així, el pare de la xiqueta sí que tenia permés poder veure-la baix supervisió.

No obstant això, la batalla legal de la mare continuava, ja que ell no pagava la manutenció. Stacia va decidir que els avis paterns de la xiqueta sí que pogueren veure-la i per això un dia van pactar una visita a casa dels exsogres. Sense avisar, l’exparella de Stacia es va presentar a la casa, li va donar uns regals a la seua filla i es va dirigir a la cuina on estava la seua exmuller amb la seua mare i va disparar fins a matar-la.

La xiqueta ho va escoltar tot i quan van arribar els agents va declarar que el seu pare «va començar a disparar a mamà i va continuar disparant«.

La sentència va arribar en 2020

 

Va ser la pròpia mare de l’home qui va telefonar al telèfon d’emergències i va relatar als agents que el seu fill havia matat al seu exsogra. Quan ho van detindre, la Policia va comprovar que havia acumulat un arsenal durant el temps en el qual s’havien divorciat.

El desembre de 2020, a pesar que l’home havia declarat haver assassinat a la seua exmuller «per defensa pròpia» al·legant problemes mentals, va acceptar la seua culpabilitat i va admetre un delicte d’assassinat en primer grau. A més, el mes d’abril de 2021, dos anys després dels fets, la família de la dona l’ha recordada i han descrit que el fiscal va definir a l’exmarit i assassí de Stacia com «un home terrible». Ara, el cas s’ha tancat definitivament i el jutge ha condemnat a l’assassí a cadena perpètua.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.