Mata a la seua exmuller amb la seua filla de 5 anys sentint els dispars

 

L’home va matar a la seua exmuller aprofitant una visita d’esta a les seues ex sogres, els seus pares, amb la seua filla. Es va presentar sense avisar infringint una ordre d’allunyament i la va assassinar amb diversos trets mentre la seua filla es trobava a l’habitació del costat.

Els fets van ocórrer en 2019, tres anys després que la parella es divorciara. Stacia Hollinshead, la víctima, havia sol·licitat el divorci perquè el seu marit era controlador i manipulador. No obstant això, després de la separació este s’havia tornat més obsessiu i culpava a la seua exmuller de la ruptura.

A més, utilitzava a la seua filla xicoteta, que llavors només tenia 5 anys, per a esbrinar on estava la seua exmuller i què feia. A més, el nivell d’assetjament va arribar a tal punt que Stacia rebia fins a 65 crides diàries, segons informa el mig britànic ‘Daily Star’.

Per això, la dona havia interposat una demanda i havia narrat l’assetjament verbal i emocional a la qual la sotmetia i per eixe motiu el jutge li havia concedit la custòdia total de la menor, així com havia establit una ordre d’allunyament a la seua exparella perquè no poguera acostar-se a ella. Encara així, el pare de la xiqueta sí que tenia permés poder veure-la baix supervisió.

No obstant això, la batalla legal de la mare continuava, ja que ell no pagava la manutenció. Stacia va decidir que els avis paterns de la xiqueta sí que pogueren veure-la i per això un dia van pactar una visita a casa dels exsogres. Sense avisar, l’exparella de Stacia es va presentar a la casa, li va donar uns regals a la seua filla i es va dirigir a la cuina on estava la seua exmuller amb la seua mare i va disparar fins a matar-la.

La xiqueta ho va escoltar tot i quan van arribar els agents va declarar que el seu pare “va començar a disparar a mamà i va continuar disparant“.

La sentència va arribar en 2020

 

Va ser la pròpia mare de l’home qui va telefonar al telèfon d’emergències i va relatar als agents que el seu fill havia matat al seu exsogra. Quan ho van detindre, la Policia va comprovar que havia acumulat un arsenal durant el temps en el qual s’havien divorciat.

El desembre de 2020, a pesar que l’home havia declarat haver assassinat a la seua exmuller “per defensa pròpia” al·legant problemes mentals, va acceptar la seua culpabilitat i va admetre un delicte d’assassinat en primer grau. A més, el mes d’abril de 2021, dos anys després dels fets, la família de la dona l’ha recordada i han descrit que el fiscal va definir a l’exmarit i assassí de Stacia com “un home terrible”. Ara, el cas s’ha tancat definitivament i el jutge ha condemnat a l’assassí a cadena perpètua.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.