13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

El mos d’una menor a un altre xiquet acaba en el jutjat de guàrdia de Vinaròs

PALAU JUSTÍCIA VINARÒS

Palau de la Justícia de Vinaròs | Google Maps

 

Una xiqueta ha mossegat, presumptament, a un xiquet de 12 anys en l’institut de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), a on els dos menors estudien. El xiquet ha acudit al centre de salut de Traiguera, que ha fet un part de lesions i l’ha enviat al jutjat de guàrdia.

 

Segons ha avançat ‘Mediterráneo’, l’agressió es va produir, presumptament, sense cap motiu, és a dir, el xiquet no li havia fet res a la menor abans. El mos li ha provocat a la víctima una ferida en l’esquena, amb la marca de la boca i les dents, i un blau.

 

Ara, el jutjat de guàrdia de Vinaròs al que el centre mèdic ha enviat el part haurà de considerar si arxiva el cas en apreciar que no existix cap delicte o si continua amb la investigació contra la presumpta autora dels fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.

València Basket i Ethan Happ rescindixen el seu contracte

València Basket i el pivot Ethan Happ han pactat la seua desvinculació del club. La decisió arriba després d'una llarga inactivitat per lesió i setmanes de negociació.