9.3 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

La nova carta de la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife: Sent angoixa

Foto de Anna i Olivia desaparegudes a Tenerife

 

Beatriz Z., la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife fa més d’un mes, ha afirmat que confia en la vida i en les persones que estan posant tot de la seua part perquè les seues filles no queden en l’oblit i les reconeguen “vagen on vagen, perquè això no és just“.

La mare de les xiquetes desaparegudes amb el seu pare assegura que “seguirà fort fins que les trobe i les abrace”, encara que en la carta que ha fet pública dirigida a les seues filles admet que “sent angoixa i que és difícil alçar-se cada matí i no sentir-les al seu costat”.

“Oli i Anna, vostés són els meus cors que ara estan lluny, per la qual cosa el meu cor batega molt molt molt fort per a trobar-les”, assevera Beatriz Z., qui sap que les seues filles senten el seu amor i que tornaran a estar juntes.

Reconeix que, “quan no pot més i només pensa a morir-se perquè no suporta esta angoixa, pensa en les xiquetes i, tot seguit, s’alça, agafa forces i resa a Déu, a l’univers, perquè tornen de manera immediata, com un mantra, una vegada i una altra”.

 

Sobre Olivia, una xiqueta “molt forta i sensible alhora“, ha destacat la seua capacitat per al karate, esport del qual va ser cinturó groc amb cinc anys, i per a l’hípica. “Sempre tan valent… tan plena d’entusiasme i vida”, recorda la mare, qui relata que Olivia tenia moltes ganes de tindre a la seua germana, de la qual sempre va dir que era la seua protectora.

“Ara ho pense i em sorprén… la seua protectora… els xiquets tenen un sisé sentit i potser per alguna cosa ho deies”, reflexiona la mare, qui reconeix que això la calma molt. Revela en la carta el bonic que va ser rebre “a Annita, nostre peluchito” com l’anomenava Olivia, més encara després d’haver perdut a un altre germà amb huit mesos d’embaràs.

“Una experiència molt dura i difícil que vas suportar d’una manera increïble”, valora Beatriz Z., qui confia que Olivia està cuidant de la seua germana molt bé i desitjant tornar a estar juntes al més prompte possible.
Les vull… amb tot el meu cor i ànima“, conclou la mare, qui li demana a Olivia, la seua filla major, que li ho repetisca amb dolçor a cau d’orella a Anna, perquè “ella no sap llegir” i només la seua germana pot recordar-li l’amor incondicional de mamà que les espera sempre.

 

Carta a Anna i Olivia de la seua mare

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.