Anuncios

La nova carta de la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife: Sent angoixa

Foto de Anna i Olivia desaparegudes a Tenerife

 

Beatriz Z., la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife fa més d’un mes, ha afirmat que confia en la vida i en les persones que estan posant tot de la seua part perquè les seues filles no queden en l’oblit i les reconeguen “vagen on vagen, perquè això no és just“.

La mare de les xiquetes desaparegudes amb el seu pare assegura que “seguirà fort fins que les trobe i les abrace”, encara que en la carta que ha fet pública dirigida a les seues filles admet que “sent angoixa i que és difícil alçar-se cada matí i no sentir-les al seu costat”.

Anuncios

“Oli i Anna, vostés són els meus cors que ara estan lluny, per la qual cosa el meu cor batega molt molt molt fort per a trobar-les”, assevera Beatriz Z., qui sap que les seues filles senten el seu amor i que tornaran a estar juntes.

Reconeix que, “quan no pot més i només pensa a morir-se perquè no suporta esta angoixa, pensa en les xiquetes i, tot seguit, s’alça, agafa forces i resa a Déu, a l’univers, perquè tornen de manera immediata, com un mantra, una vegada i una altra”.

 

Sobre Olivia, una xiqueta “molt forta i sensible alhora“, ha destacat la seua capacitat per al karate, esport del qual va ser cinturó groc amb cinc anys, i per a l’hípica. “Sempre tan valent… tan plena d’entusiasme i vida”, recorda la mare, qui relata que Olivia tenia moltes ganes de tindre a la seua germana, de la qual sempre va dir que era la seua protectora.

“Ara ho pense i em sorprén… la seua protectora… els xiquets tenen un sisé sentit i potser per alguna cosa ho deies”, reflexiona la mare, qui reconeix que això la calma molt. Revela en la carta el bonic que va ser rebre “a Annita, nostre peluchito” com l’anomenava Olivia, més encara després d’haver perdut a un altre germà amb huit mesos d’embaràs.

“Una experiència molt dura i difícil que vas suportar d’una manera increïble”, valora Beatriz Z., qui confia que Olivia està cuidant de la seua germana molt bé i desitjant tornar a estar juntes al més prompte possible.
Les vull… amb tot el meu cor i ànima“, conclou la mare, qui li demana a Olivia, la seua filla major, que li ho repetisca amb dolçor a cau d’orella a Anna, perquè “ella no sap llegir” i només la seua germana pot recordar-li l’amor incondicional de mamà que les espera sempre.

 

Carta a Anna i Olivia de la seua mare

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.

Els Moros i Cristians d’Elda aconseguixen la distinció de Festa d’Interés Turístic Internacional

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha reconegut als Moros i Cristians d'Elda com a Festa d'Interés Turístic Internacional pel seu valor cultural, la seua tradició i la seua capacitat d'atraure visitants.

El PSPV acusa el Consell de boicotejar la regularització de migrants i anuncia accions davant la Fiscalia

El PSPV acusa el Consell d'ordenar a centres de salut que no emeten certificats per a la regularització de persones migrants i avança que el denunciarà davant la Fiscalia, mentres el president nega qualsevol instrucció en eixe sentit.

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.
Anuncios