La nova carta de la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife: Sent angoixa

Foto de Anna i Olivia desaparegudes a Tenerife

 

Beatriz Z., la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife fa més d’un mes, ha afirmat que confia en la vida i en les persones que estan posant tot de la seua part perquè les seues filles no queden en l’oblit i les reconeguen “vagen on vagen, perquè això no és just“.

La mare de les xiquetes desaparegudes amb el seu pare assegura que “seguirà fort fins que les trobe i les abrace”, encara que en la carta que ha fet pública dirigida a les seues filles admet que “sent angoixa i que és difícil alçar-se cada matí i no sentir-les al seu costat”.

“Oli i Anna, vostés són els meus cors que ara estan lluny, per la qual cosa el meu cor batega molt molt molt fort per a trobar-les”, assevera Beatriz Z., qui sap que les seues filles senten el seu amor i que tornaran a estar juntes.

Reconeix que, “quan no pot més i només pensa a morir-se perquè no suporta esta angoixa, pensa en les xiquetes i, tot seguit, s’alça, agafa forces i resa a Déu, a l’univers, perquè tornen de manera immediata, com un mantra, una vegada i una altra”.

 

Sobre Olivia, una xiqueta “molt forta i sensible alhora“, ha destacat la seua capacitat per al karate, esport del qual va ser cinturó groc amb cinc anys, i per a l’hípica. “Sempre tan valent… tan plena d’entusiasme i vida”, recorda la mare, qui relata que Olivia tenia moltes ganes de tindre a la seua germana, de la qual sempre va dir que era la seua protectora.

“Ara ho pense i em sorprén… la seua protectora… els xiquets tenen un sisé sentit i potser per alguna cosa ho deies”, reflexiona la mare, qui reconeix que això la calma molt. Revela en la carta el bonic que va ser rebre “a Annita, nostre peluchito” com l’anomenava Olivia, més encara després d’haver perdut a un altre germà amb huit mesos d’embaràs.

“Una experiència molt dura i difícil que vas suportar d’una manera increïble”, valora Beatriz Z., qui confia que Olivia està cuidant de la seua germana molt bé i desitjant tornar a estar juntes al més prompte possible.
Les vull… amb tot el meu cor i ànima“, conclou la mare, qui li demana a Olivia, la seua filla major, que li ho repetisca amb dolçor a cau d’orella a Anna, perquè “ella no sap llegir” i només la seua germana pot recordar-li l’amor incondicional de mamà que les espera sempre.

 

Carta a Anna i Olivia de la seua mare

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.