Una parella de Santa Coloma de Gramanet, Barcelona, es podrà casar gràcies al tercer premi de la Loteria de Nadal

 

El sorteig de la Loteria de Nadal, celebrat este 2017 hui divendres 22 de desembre, sempre dóna múltiples alegries als seus agraciats. Aquells que reben importants ingressos extraordinaris, en l'època de l'any més familiar, deslliguen la seua felicitat i esclaten en una gran alegria, que els permet invertir els beneficis del premi en projectes personals, així com a compartir-ho amb els seus familiars i amics.

Açò és el que els ha succeït hui a Ana i Jesús, una parella i veïns de Santa Coloma de Gramanet, a Barcelona. Han rebut la bona notícia en forma de 50.000 euros, ja que la parella ha sigut beneficiada amb el tercer premi del sorteig de la Loteria de Nadal, el qual es va distribuir des de l'administració del Nou Camp Municipal de Santa Coloma, on juga el club de futbol Unió Esportiva Atlètic Gramanet.

Ha sigut la usuària de Twitter, Marta Bellés Abad, qui s'ha encarregat de donar la feliç notícia que el número 06.914 ha agraciat a Jesús i Ana, la qual cosa permetrà a tots dos poder finançar les seues noces. Per tant, l'alegria de la parella és màxima, ja que el premi els permetrà programar i organitzar el seu feliç enllaç que els convertirà en matrimoni, sense haver de renunciar al que sempre han desitjat.

Gramanet, protagonista de la jornada

L'èxit que ha viscut en el municipi barceloní de Gramanet ha convertit en la localitat en una de les grans protagonistes de la jornada. Inicialment, el sorprenent punt de distribució dels dècims, els quals es van vendre des de l'estadi de la Unió Esportiva Gramanet, en el camp de futbol del Nou Camp Municipal de Santa Coloma, on la feliç parella va comprar el seu dècim.

No obstant açò, Ana i Jesús no han sigut els únics agraciats amb este tercer premi amb el 06.914. És el cas de Valeria Hernández, la venedora dels nombres premiats. Ella va decidir comprar aquest nombre perquè coincidia amb la data de naixement del seu fill, nascut el 6 de setembre de 2014. Esta superstició de comprar la data de naixement l'ha portat a guanyar també els 50.000 euros del premi en de la Loteria de Nadal.

 

 

Últimes notícies

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.