Una parella de Santa Coloma de Gramanet, Barcelona, es podrà casar gràcies al tercer premi de la Loteria de Nadal

 

El sorteig de la Loteria de Nadal, celebrat este 2017 hui divendres 22 de desembre, sempre dóna múltiples alegries als seus agraciats. Aquells que reben importants ingressos extraordinaris, en l'època de l'any més familiar, deslliguen la seua felicitat i esclaten en una gran alegria, que els permet invertir els beneficis del premi en projectes personals, així com a compartir-ho amb els seus familiars i amics.

Açò és el que els ha succeït hui a Ana i Jesús, una parella i veïns de Santa Coloma de Gramanet, a Barcelona. Han rebut la bona notícia en forma de 50.000 euros, ja que la parella ha sigut beneficiada amb el tercer premi del sorteig de la Loteria de Nadal, el qual es va distribuir des de l'administració del Nou Camp Municipal de Santa Coloma, on juga el club de futbol Unió Esportiva Atlètic Gramanet.

Ha sigut la usuària de Twitter, Marta Bellés Abad, qui s'ha encarregat de donar la feliç notícia que el número 06.914 ha agraciat a Jesús i Ana, la qual cosa permetrà a tots dos poder finançar les seues noces. Per tant, l'alegria de la parella és màxima, ja que el premi els permetrà programar i organitzar el seu feliç enllaç que els convertirà en matrimoni, sense haver de renunciar al que sempre han desitjat.

Gramanet, protagonista de la jornada

L'èxit que ha viscut en el municipi barceloní de Gramanet ha convertit en la localitat en una de les grans protagonistes de la jornada. Inicialment, el sorprenent punt de distribució dels dècims, els quals es van vendre des de l'estadi de la Unió Esportiva Gramanet, en el camp de futbol del Nou Camp Municipal de Santa Coloma, on la feliç parella va comprar el seu dècim.

No obstant açò, Ana i Jesús no han sigut els únics agraciats amb este tercer premi amb el 06.914. És el cas de Valeria Hernández, la venedora dels nombres premiats. Ella va decidir comprar aquest nombre perquè coincidia amb la data de naixement del seu fill, nascut el 6 de setembre de 2014. Esta superstició de comprar la data de naixement l'ha portat a guanyar també els 50.000 euros del premi en de la Loteria de Nadal.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Reobri la CV-395 entre Chera i Sot de Chera després de la DANA

La Diputació de València obri este divendres la CV-395 entre Chera i Sot de Chera després de la seua destrucció per la DANA de 2024, amb una obra integral. La via recupera la connexió amb Utiel-Requena i l'A-3 i reforça drenatges i talussos per a resistir futures pluges intenses

Comencen a funcionar les llançadores d’Albal cap a Torrent Avinguda i La Torre

Les llançadores entre Albal i els nodes de Torrent Avinguda i La Torre han començat amb normalitat per a cobrir el tram que Rodalia no presta durant les mascletaes. L'operatiu seguirà actiu mentres dure la retallada temporal de les línies C1 i C2.

El Real Oviedo encara una altra final per la permanència davant un València renascut

El cuer necessita retallar els huit punts que li separen de la salvació i rep a un València en ratxa. Almada acumula baixes, Corberán manté l'impuls.

La Generalitat defén la legalitat d’anul·lar sancions laborals per la DANA

La Generalitat ha defés que l'anul·lació de sancions després de la DANA de 2024 es va resoldre amb criteris tècnics i legals. Respon així a la petició d'investigació a la Fiscalia.

El Reial Madrid busca sostindre el seu renàixer davant un Elx en crisi amb el City de rerefons

El Reial Madrid arriba reforçat per la seua nit europea, però amb huit baixes i calendari al límit. L'Elx viatja sense triomfs fora i amb el descens a un punt.

Treball porta a la Generalitat Valenciana a la Fiscalia per anul·lar sancions laborals després de la DANA

Treball ha traslladat a la Fiscalia l'anul·lació d'expedients sancionadors atribuïda a la Generalitat Valenciana després de la DANA de 2024. Els casos incloïen riscos greus i una defunció constatats per la Inspecció.

Martínez Mus defén que la futura plataforma sobre el Túria alleujarà el trànsit i reduirà temps

La Generalitat aposta per una plataforma de transport sobre el Túria que retallarà temps de viatge i descarregarà de trànsit la V-30. El pla s'emmarca en un treball conjunt amb el sector logístic per a prioritzar projectes i millorar la competitivitat.

Creu Roja atén quasi mig centenar de lipotímies durant la mascletà del divendres a València

Creu Roja ha realitzat 77 assistències durant la mascletà del divendres en la plaça de l'Ajuntament de València. Van predominar les lipotímies i va haver-hi tres evacuacions.