Una parella de Santa Coloma de Gramanet, Barcelona, es podrà casar gràcies al tercer premi de la Loteria de Nadal

 

El sorteig de la Loteria de Nadal, celebrat este 2017 hui divendres 22 de desembre, sempre dóna múltiples alegries als seus agraciats. Aquells que reben importants ingressos extraordinaris, en l'època de l'any més familiar, deslliguen la seua felicitat i esclaten en una gran alegria, que els permet invertir els beneficis del premi en projectes personals, així com a compartir-ho amb els seus familiars i amics.

Açò és el que els ha succeït hui a Ana i Jesús, una parella i veïns de Santa Coloma de Gramanet, a Barcelona. Han rebut la bona notícia en forma de 50.000 euros, ja que la parella ha sigut beneficiada amb el tercer premi del sorteig de la Loteria de Nadal, el qual es va distribuir des de l'administració del Nou Camp Municipal de Santa Coloma, on juga el club de futbol Unió Esportiva Atlètic Gramanet.

Ha sigut la usuària de Twitter, Marta Bellés Abad, qui s'ha encarregat de donar la feliç notícia que el número 06.914 ha agraciat a Jesús i Ana, la qual cosa permetrà a tots dos poder finançar les seues noces. Per tant, l'alegria de la parella és màxima, ja que el premi els permetrà programar i organitzar el seu feliç enllaç que els convertirà en matrimoni, sense haver de renunciar al que sempre han desitjat.

Gramanet, protagonista de la jornada

L'èxit que ha viscut en el municipi barceloní de Gramanet ha convertit en la localitat en una de les grans protagonistes de la jornada. Inicialment, el sorprenent punt de distribució dels dècims, els quals es van vendre des de l'estadi de la Unió Esportiva Gramanet, en el camp de futbol del Nou Camp Municipal de Santa Coloma, on la feliç parella va comprar el seu dècim.

No obstant açò, Ana i Jesús no han sigut els únics agraciats amb este tercer premi amb el 06.914. És el cas de Valeria Hernández, la venedora dels nombres premiats. Ella va decidir comprar aquest nombre perquè coincidia amb la data de naixement del seu fill, nascut el 6 de setembre de 2014. Esta superstició de comprar la data de naixement l'ha portat a guanyar també els 50.000 euros del premi en de la Loteria de Nadal.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.

Consell i Ajuntament impulsen zones d’ombra en patis escolars d’Alacant

La Generalitat i l'Ajuntament treballen en un pla per a instal·lar sombrajes en patis escolars i prioritzar centres segons necessitat. També avancen licitacions i obres en col·legis i patrimoni.