Anuncios

Una parella de Santa Coloma de Gramanet, Barcelona, es podrà casar gràcies al tercer premi de la Loteria de Nadal

 

El sorteig de la Loteria de Nadal, celebrat este 2017 hui divendres 22 de desembre, sempre dóna múltiples alegries als seus agraciats. Aquells que reben importants ingressos extraordinaris, en l'època de l'any més familiar, deslliguen la seua felicitat i esclaten en una gran alegria, que els permet invertir els beneficis del premi en projectes personals, així com a compartir-ho amb els seus familiars i amics.

Açò és el que els ha succeït hui a Ana i Jesús, una parella i veïns de Santa Coloma de Gramanet, a Barcelona. Han rebut la bona notícia en forma de 50.000 euros, ja que la parella ha sigut beneficiada amb el tercer premi del sorteig de la Loteria de Nadal, el qual es va distribuir des de l'administració del Nou Camp Municipal de Santa Coloma, on juga el club de futbol Unió Esportiva Atlètic Gramanet.

Anuncios

Ha sigut la usuària de Twitter, Marta Bellés Abad, qui s'ha encarregat de donar la feliç notícia que el número 06.914 ha agraciat a Jesús i Ana, la qual cosa permetrà a tots dos poder finançar les seues noces. Per tant, l'alegria de la parella és màxima, ja que el premi els permetrà programar i organitzar el seu feliç enllaç que els convertirà en matrimoni, sense haver de renunciar al que sempre han desitjat.

Gramanet, protagonista de la jornada

L'èxit que ha viscut en el municipi barceloní de Gramanet ha convertit en la localitat en una de les grans protagonistes de la jornada. Inicialment, el sorprenent punt de distribució dels dècims, els quals es van vendre des de l'estadi de la Unió Esportiva Gramanet, en el camp de futbol del Nou Camp Municipal de Santa Coloma, on la feliç parella va comprar el seu dècim.

No obstant açò, Ana i Jesús no han sigut els únics agraciats amb este tercer premi amb el 06.914. És el cas de Valeria Hernández, la venedora dels nombres premiats. Ella va decidir comprar aquest nombre perquè coincidia amb la data de naixement del seu fill, nascut el 6 de setembre de 2014. Esta superstició de comprar la data de naixement l'ha portat a guanyar també els 50.000 euros del premi en de la Loteria de Nadal.

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios