5.3 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Una parella de Santa Coloma de Gramanet, Barcelona, es podrà casar gràcies al tercer premi de la Loteria de Nadal

 

El sorteig de la Loteria de Nadal, celebrat este 2017 hui divendres 22 de desembre, sempre dóna múltiples alegries als seus agraciats. Aquells que reben importants ingressos extraordinaris, en l'època de l'any més familiar, deslliguen la seua felicitat i esclaten en una gran alegria, que els permet invertir els beneficis del premi en projectes personals, així com a compartir-ho amb els seus familiars i amics.

Açò és el que els ha succeït hui a Ana i Jesús, una parella i veïns de Santa Coloma de Gramanet, a Barcelona. Han rebut la bona notícia en forma de 50.000 euros, ja que la parella ha sigut beneficiada amb el tercer premi del sorteig de la Loteria de Nadal, el qual es va distribuir des de l'administració del Nou Camp Municipal de Santa Coloma, on juga el club de futbol Unió Esportiva Atlètic Gramanet.

Ha sigut la usuària de Twitter, Marta Bellés Abad, qui s'ha encarregat de donar la feliç notícia que el número 06.914 ha agraciat a Jesús i Ana, la qual cosa permetrà a tots dos poder finançar les seues noces. Per tant, l'alegria de la parella és màxima, ja que el premi els permetrà programar i organitzar el seu feliç enllaç que els convertirà en matrimoni, sense haver de renunciar al que sempre han desitjat.

Gramanet, protagonista de la jornada

L'èxit que ha viscut en el municipi barceloní de Gramanet ha convertit en la localitat en una de les grans protagonistes de la jornada. Inicialment, el sorprenent punt de distribució dels dècims, els quals es van vendre des de l'estadi de la Unió Esportiva Gramanet, en el camp de futbol del Nou Camp Municipal de Santa Coloma, on la feliç parella va comprar el seu dècim.

No obstant açò, Ana i Jesús no han sigut els únics agraciats amb este tercer premi amb el 06.914. És el cas de Valeria Hernández, la venedora dels nombres premiats. Ella va decidir comprar aquest nombre perquè coincidia amb la data de naixement del seu fill, nascut el 6 de setembre de 2014. Esta superstició de comprar la data de naixement l'ha portat a guanyar també els 50.000 euros del premi en de la Loteria de Nadal.

 

 

Últimes notícies

Indonèsia afronta la sèptima jornada de busca dels tres espanyols desapareguts

Indonèsia va reprendre per sèptim dia la busca de tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic prop de Komodo. Les autoritats valoren prolongar el dispositiu més enllà del mínim legal.

Gelades febles a l’interior de Castelló i màximes amb pocs canvis a l’inici de l’any

L'any arranca amb cel poc nuvolós, mínimes a l'alça a l'interior de València i gelades febles a l'interior de Castelló. Vent fluix i màximes amb pocs canvis; demà hi haurà boires i lleuger ascens tèrmic.

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.