11.6 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Pilar Rubio, aliena a les crítiques pel seu embaràs, assegura que seguirà vestint peces ajustades

 

Noche de @elhormiguero, no os lo perdáis!

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

Pilar Rubio genera comentaris vaja on vaja, i és que és habitual que siga notícia no per la seua mediàtica parella, Sergio Ramos, sinó per les seues comentadísimos looks en Instagram o en 'El Hormiguero' de Pablo Motos on col·labora. Que es parle d'un també comporta males crítiques, i est és l'últim cas que ha fet esclatar definitivament a l'embarassada Pilar Rubio: un ajustat vestit bla

La seua decisió de no vestir roba 'premamá', a debat

La presentadora i col·laboradora està travessant el seu cinqué mes d'embaràs, un fet que sembla no importar-li, ja que se sent a gust amb el seu cos lluint ajustadíssims looks que marquen la seua figura. Un fet que no ha sigut per res ben vist per a molts dels seus seguidors, sobretot després de publicar en Instagram fa dos dies una imatge d'ella amb un entallat vestit blanc, amb anelles, escot bardot amb les mànigues caigudes i una gargantilla choker ampla que forma part de la peça.

  

  

Diversos dels seus 'haters' asseguren que eixe tipus de vestits no són adequats per a una dona que està embarassada. Pilar però en canvi, assegura que malgrat que les crítiques seguirà vestint com sempre. «M'agrada portar vestits ajustats i ho faré sempre. No és qüestió de sentir-se sexy, és el meu estil i a mi m'agrada», ha assegurat.

 

 

 

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.