Pilar Rubio, aliena a les crítiques pel seu embaràs, assegura que seguirà vestint peces ajustades

 

Noche de @elhormiguero, no os lo perdáis!

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

Pilar Rubio genera comentaris vaja on vaja, i és que és habitual que siga notícia no per la seua mediàtica parella, Sergio Ramos, sinó per les seues comentadísimos looks en Instagram o en 'El Hormiguero' de Pablo Motos on col·labora. Que es parle d'un també comporta males crítiques, i est és l'últim cas que ha fet esclatar definitivament a l'embarassada Pilar Rubio: un ajustat vestit bla

La seua decisió de no vestir roba 'premamá', a debat

La presentadora i col·laboradora està travessant el seu cinqué mes d'embaràs, un fet que sembla no importar-li, ja que se sent a gust amb el seu cos lluint ajustadíssims looks que marquen la seua figura. Un fet que no ha sigut per res ben vist per a molts dels seus seguidors, sobretot després de publicar en Instagram fa dos dies una imatge d'ella amb un entallat vestit blanc, amb anelles, escot bardot amb les mànigues caigudes i una gargantilla choker ampla que forma part de la peça.

  

  

Diversos dels seus 'haters' asseguren que eixe tipus de vestits no són adequats per a una dona que està embarassada. Pilar però en canvi, assegura que malgrat que les crítiques seguirà vestint com sempre. «M'agrada portar vestits ajustats i ho faré sempre. No és qüestió de sentir-se sexy, és el meu estil i a mi m'agrada», ha assegurat.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.

Onze associacions d’arts escèniques denuncien abandó de Cultura en la Comunitat

Onze associacions del sector han tornat a alertar d'una deriva que desmantella polítiques clau i agreuja els problemes. Cultura reitera el seu compromís i destaca més contractacions en el Circuit.

El PSPV exigix retirar l’aforament de Mazón per a aclarir la DANA de 2024

El PSPV-PSOE ha demanat retirar l'aforament de Carlos Mazón perquè la investigació per la DANA de 2024 avanç en el jutjat de Catarroja. El TSJCV ha rebutjat investigar-ho però ha precisat que la causa 'pot i deu' seguir en instrucció.

Compromís sosté que Bany va poder comptar amb informació privilegiada sobre els bons comercie

Compromís ha activat iniciatives per a esclarir possibles irregularitats en els bons comercie i reclama controls reforçats a la Cambra de Comerç d'Alacant. La formació vincula el cas a la detenció de Carlos Baño i exigix auditories i compareixences.

La mascletà de Tamarit homenatja el món faller amb ritme, potència i una senyera de fum

La Pirotècnia Tamarit ha firmat la setzena mascletà del cicle amb un tret de sis minuts i 216 quilos, dedicat als qui fan possibles les Falles. El tancament, amb una gran senyera de fum, ha segellat el tribut en una plaça abarrotada.

Baldoví afirma que Compromís ha donat una resposta immediata davant la denúncia per violència masclista contra un regidor d’Altea

Joan Baldoví ha defés que la coalició ha cessat l'edil de les seues àrees i l'ha apartat del govern local, a més d'activar els protocols interns. Ha recalcat el respecte al procés judicial i la línia roja enfront de la violència de gènere.

Llibertat amb càrrecs per al regidor d’Altea per maltractament amb lesions i coaccions lleus

L'edil de Compromís Rafael Ramón Mompó ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per un presumpte cas de violència masclista a Xàbia. No s'ha dictat orde de protecció i la causa s'ha remés a la Secció Penal de Benidorm.