Pilar Rubio, aliena a les crítiques pel seu embaràs, assegura que seguirà vestint peces ajustades

 

Noche de @elhormiguero, no os lo perdáis!

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

Pilar Rubio genera comentaris vaja on vaja, i és que és habitual que siga notícia no per la seua mediàtica parella, Sergio Ramos, sinó per les seues comentadísimos looks en Instagram o en 'El Hormiguero' de Pablo Motos on col·labora. Que es parle d'un també comporta males crítiques, i est és l'últim cas que ha fet esclatar definitivament a l'embarassada Pilar Rubio: un ajustat vestit bla

La seua decisió de no vestir roba 'premamá', a debat

La presentadora i col·laboradora està travessant el seu cinqué mes d'embaràs, un fet que sembla no importar-li, ja que se sent a gust amb el seu cos lluint ajustadíssims looks que marquen la seua figura. Un fet que no ha sigut per res ben vist per a molts dels seus seguidors, sobretot després de publicar en Instagram fa dos dies una imatge d'ella amb un entallat vestit blanc, amb anelles, escot bardot amb les mànigues caigudes i una gargantilla choker ampla que forma part de la peça.

  

  

Diversos dels seus 'haters' asseguren que eixe tipus de vestits no són adequats per a una dona que està embarassada. Pilar però en canvi, assegura que malgrat que les crítiques seguirà vestint com sempre. «M'agrada portar vestits ajustats i ho faré sempre. No és qüestió de sentir-se sexy, és el meu estil i a mi m'agrada», ha assegurat.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.