Pilar Rubio, aliena a les crítiques pel seu embaràs, assegura que seguirà vestint peces ajustades

 

Noche de @elhormiguero, no os lo perdáis!

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

Pilar Rubio genera comentaris vaja on vaja, i és que és habitual que siga notícia no per la seua mediàtica parella, Sergio Ramos, sinó per les seues comentadísimos looks en Instagram o en 'El Hormiguero' de Pablo Motos on col·labora. Que es parle d'un també comporta males crítiques, i est és l'últim cas que ha fet esclatar definitivament a l'embarassada Pilar Rubio: un ajustat vestit bla

La seua decisió de no vestir roba 'premamá', a debat

La presentadora i col·laboradora està travessant el seu cinqué mes d'embaràs, un fet que sembla no importar-li, ja que se sent a gust amb el seu cos lluint ajustadíssims looks que marquen la seua figura. Un fet que no ha sigut per res ben vist per a molts dels seus seguidors, sobretot després de publicar en Instagram fa dos dies una imatge d'ella amb un entallat vestit blanc, amb anelles, escot bardot amb les mànigues caigudes i una gargantilla choker ampla que forma part de la peça.

  

  

Diversos dels seus 'haters' asseguren que eixe tipus de vestits no són adequats per a una dona que està embarassada. Pilar però en canvi, assegura que malgrat que les crítiques seguirà vestint com sempre. «M'agrada portar vestits ajustats i ho faré sempre. No és qüestió de sentir-se sexy, és el meu estil i a mi m'agrada», ha assegurat.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.